Katt3n Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 All is in the eye of the beholder... That's what SHE said!!! Citera
Folke Rosvall Postad 17 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2017 Idag, 14:56 That's what SHE said!!! Just nu är min klocka 14:30. Det verkar vara något fel på forumets tidsangivelser. Nej nu ändrades Katt3ns tid till 13:56. Vad är det som händer? Citera
Metaddict Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Detta påminner mig om att jag inte fått mina biobiljetter än :-( Citera
BOGiS Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Korrekt. Allt annat är alternativa fakta. Ursprunget är att vi hade en omröstning i klubben för inbördes beundran och jag fick näst flest röster medan Ola kom åtta från slutet. right on the money, exakt det jag sa Citera
Katt3n Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 right on the money, exakt det jag sa Och en total framgång för mångfaldet jämfört med tidigare år! Citera
Katt3n Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 (redigerade) Idag, 14:56 Just nu är min klocka 14:30. Det verkar vara något fel på forumets tidsangivelser. Nej nu ändrades Katt3ns tid till 13:56. Vad är det som händer? Bry dig inte om det, det är bara jag som är före min tid! *ba-dum-dum-tschhh* Redigerad 17 Februari , 2017 av Katt3n Citera
BOGiS Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Och en total framgång för mångfaldet jämfört med tidigare år! Det är väl snarare ett nederlag för mångfaldet. Den inre kretsen drev igenom beslutet, hur är den vanliga människan representerad här? Jag säger inte att det är så att eliten kom till makten, bara att det är miss representation Citera
Katt3n Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Det är väl snarare ett nederlag för mångfaldet. Den inre kretsen drev igenom beslutet, hur är den vanliga människan representerad här? Jag säger inte att det är så att eliten kom till makten, bara att det är miss representation Jämfört med tidigare år är det en markant ökning i antalet tillåtna åsikter och alla tillåts att diskutera på sitt vis. Ergo en massiv framgång. All hail the President! Citera
Folke Rosvall Postad 17 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2017 Hur gick det i 2015 års omröstning? Citera
Katt3n Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Hur gick det i 2015 års omröstning? Tror nån bartender från götet vann eller nåt sånt. Minns inte så långt tillbaka i historien. Seså, nog om gamla synder, nu tycker jag att vi blickar framåt med vår nya ledare som kan allt om gamla spelformer som ingen spelat sen internet bara var en fluga. Wee shaaal overcooome... Citera
minibiff Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Tror nån bartender från götet vann eller nåt sånt. Minns inte så långt tillbaka i historien. Enda vettiga personen som vunnit senaste åren tbh Citera
Katt3n Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Enda vettiga personen som vunnit senaste åren tbh Jag lovar, du är en given gäst om jag skulle få gehör för PF invitational <3 Headline: lillbiffen och meta i en HU battle 1000 bb deep. Citera
Metaddict Postad 17 Februari , 2017 Rapport Postad 17 Februari , 2017 Jag lovar, du är en given gäst om jag skulle få gehör för PF invitational <3 Headline: lillbiffen och meta i en HU battle 1000 bb deep. Hellre HU inlåsta i en oktagon isf. Citera
minibiff Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Hellre HU inlåsta i en oktagon isf. När styr vi upp detta? Totalt varit på gymmet 10h denna vecka, så sätt ett datum i Augusti så kör vi.. Citera
BOGiS Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 (redigerade) När styr vi upp detta? Totalt varit på gymmet 10h denna vecka, så sätt ett datum i Augusti så kör vi.. Hur menar du att dina timmar på gymmet har att göra med hur du lyckas i en oktagon? Du har högst troligt aldrig sparrat eller gått en match. Redigerad 18 Februari , 2017 av BOGiS Citera
minibiff Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Hur menar du att dina timmar på gymmet har att göra med hur du lyckas i en oktagon? Du har högst troligt aldrig sparrat eller gått en match. Haha, det förstår väl jag med.. men tränat upp kondition och fått upp styrkan.. det måste väl ändå betyda något? Citera
BOGiS Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Haha, det förstår väl jag med.. men tränat upp kondition och fått upp styrkan.. det måste väl ändå betyda något? Det betyder inte ett skit, skulle jag säga Citera
minibiff Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Det betyder inte ett skit, skulle jag säga Ok, my bad then. Har några polare som sysslar med MMA så får gå med dom under våren så kör vi sen Meta Citera
BOGiS Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 (redigerade) Ok, my bad then. Har några polare som sysslar med MMA så får gå med dom under våren så kör vi sen Meta MMA, ok. Det saknar nyckel moment, så vitt jag vet. Det betyder att det bara är en sport. Redigerad 18 Februari , 2017 av BOGiS Citera
Katt3n Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Ok, my bad then. Har några polare som sysslar med MMA så får gå med dom under våren så kör vi sen Meta Jag har gått i samma klass som en världsmästare i racing och i parallellklass med en STCC-förare. Med samma logik borde jag ju kunna ställa upp i LeMans till sommaren Citera
BOGiS Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Jag har gått i samma klass som en världsmästare i racing och i parallellklass med en STCC-förare. Med samma logik borde jag ju kunna ställa upp i LeMans till sommaren Jag antar att Meta inte håller en sådan klass men minibiff är löjligt långt ifrån en närstrids expert efter 6 månader med MMA. Citera
Katt3n Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Jag antar att Meta inte håller en sådan klass men minibiff är löjligt långt ifrån en närstrids expert efter 6 månader med MMA. Haha, överraskningskittla Meta när han inte är beredd så slår han upp ett ryggskott. Citera
BOGiS Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Haha, överraskningskittla Meta när han inte är beredd så slår han upp ett ryggskott. Om han är impulsiv så är han en usel närstrids expert Citera
minibiff Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 jag var inte skitseriös med något utav det jag skrev.. herrejävla gud... är varenda jävel på det här forumet hjärndöda nu för tiden eller? Citera
BOGiS Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 (redigerade) Det där var ju jätte mycket balanserat. Way to go Sir . Det kanske så folk är som springer på gym. Testosteronfyllda och impulsiva springer dom omkring och skriker och kastar vikter ... haha Redigerad 18 Februari , 2017 av BOGiS Citera
Recommended Posts