Gå till innehåll

Recommended Posts

  • Svars 342
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Postad

Är en flitig CDPoker spelare och har gjort många uttag till Neteller senaste året. Den här gången fick jag som vanligt ett mail med informationen "Pending withraw processed". Dock har inga pengar landat hos mitt Netellerkonto, fick mailet för ca 24 timmar sedan.

 

Varför är det så här? Är det CDPoker eller Neteller som är problemet?

 

Mitt nick är erkovich66

 

Tackar på förhand!

Postad
Är en flitig CDPoker spelare och har gjort många uttag till Neteller senaste året. Den här gången fick jag som vanligt ett mail med informationen "Pending withraw processed". Dock har inga pengar landat hos mitt Netellerkonto, fick mailet för ca 24 timmar sedan.

 

Varför är det så här? Är det CDPoker eller Neteller som är problemet?

 

Mitt nick är erkovich66

 

Tackar på förhand!

 

Tjenare,

 

Jag tar och kollar upp varför det går så slött.

Vanligt uttag med Neteller kan dock ta upp till 48h.

 

Vi försöker snabba upp detta så ni slipper vänta 2 dagar men, ett steg i taget.

 

 

//CDPoker

Postad

Jo, det brukar ta lite tid. Men jag tycker det är skumt att jag får ett bekräftelsemail på att uttaget har gått igenom när jag inte ser några pengar på mitt Netellerkonto. Nu är ju liksom pengarna ute svävar i cyberspace...

Postad
Finns flera turneringar där du kan använda dina cdpoints som buyin.

 

VIP shop är på gång.

 

 

//CDPoker

 

 

Det har varit sagt så ett bra tag nu, görs det några framsteg?

 

Mvh

Postad

Shoppen byggs fortfarande eller ngt enligt CDPokers manager.

 

Är den jätteviktig? Eller sitter ni på en massa points ni bara måste bränna?

 

Uppdaterar er när jag vet att den öppnas, i skrivande stund har jag inte mer info om den saken.

 

 

//CDPoker

Postad

Hej allihopa!

 

Inom några timmar kommer vi sluta med gratisbonusen i sammarbete med Poker.se och Pokerforum.nu.

 

Vi har en ny bonus som kommer ta över, mer information angående det kommer imorgon.

 

 

Hälsningar,

 

//CDPoker

Postad
hej har nyss signat upp med er via pf.nu och fick gratispengar på direkten men det var bara $10 ja fick... kommer jag få $10 till eller?

Username: CPR69767262

 

//joakim

 

Hej Joakim,

Vi lade till de extra 10.

 

Det var sista gratis bonusen med CDPoker! Jag önskar dig lycka till med den mindre sponsringen!

 

Mer info om ny bonus imorgon!

 

//CDPoker

Postad
Hej Joakim,

Vi lade till de extra 10.

 

Det var sista gratis bonusen med CDPoker! Jag önskar dig lycka till med den mindre sponsringen!

 

Mer info om ny bonus imorgon!

 

//CDPoker

 

Jag ska börja spela på ert nätverk men frågan är vilken site jag väljer.

När jag läser ert erbjudande till forumet så står det bara info om hur mycket man kan få i bonus, ingenting om vilka krav som gäller för att få den.

 

Vart hittar jag informationen. Sånt här ger minuspoäng i min bedömning av pokersiter.

Postad

Tjenare,

 

Vi har vårt eget forum nu det vet ni va?

 

click me

 

Bonuskraven ligger på $5 per 600 CDpoints på bonusen.

Kommer lägga upp en tråd om bonusen krav och liknande snarast.

 

 

Max ,

 

Lobbytiden är i GMT numera :)

 

 

EDIT: Lobbyn är i GMT inte GMT+1.

 

//CDPoker

Postad

Tjena Max,

 

Yepp, så är det med mig med. Är förvånadsvärt bra på att räkna ut % chanserna i poker dock men matte går inte ;)

 

Eftersom lobby tiden är i GMT+0 och du ligger i GMT+1 betyder det att om du registrerar dig för en turnering som sker 21:00 lobby tid så är det +1 alltså kl 22:00.

 

Lite sent för min smak men, nattpoker är endå bäst.

 

 

//CDPoker

Postad
Tjena Max,

 

Yepp, så är det med mig med. Är förvånadsvärt bra på att räkna ut % chanserna i poker dock men matte går inte ;)

 

Eftersom lobby tiden är i GMT+0 och du ligger i GMT+1 betyder det att om du registrerar dig för en turnering som sker 21:00 lobby tid så är det +1 alltså kl 22:00.

 

Lite sent för min smak men, nattpoker är endå bäst.

 

 

//CDPoker

 

Tack Tim, du är hjälpsam som vanligt! :-D Sen kväll = sovande familj = +EV... :mrgreen:

Postad

Någon som vet om CDPoker är nere, spelar en turnering och när jag blev flyttad till ett annat bord så blev jag "kickad" och kan inte ta min plats igen.

 

När jag försöker logga in igen så kommer en ruta med följande text upp:

"det går inte att ansluta till pokerservern"

 

Allt annat internettjafs såsom pokerstars, full tilt och vanlig surfning funkar.

  • 2 weeks later...
Postad

Kan nån vänlig själ hjälpa mig att få bort dom skrikiga färgerna på borden? Själv gillar jag färgerna som Expekt har, men hur får jag dom till cd poker ? Tack på förhand för jag har redan ont i ögonen.

 

PS Går det inte att spela fler än 8 bord på cd poker, synd i så fall nu när man skaffat ny skärm:lol: så att man kan lira 20 bord utan överlapp !!!:mrgreen:

Postad
Kan nån vänlig själ hjälpa mig att få bort dom skrikiga färgerna på borden? Själv gillar jag färgerna som Expekt har, men hur får jag dom till cd poker ? Tack på förhand för jag har redan ont i ögonen.

 

PS Går det inte att spela fler än 8 bord på cd poker, synd i så fall nu när man skaffat ny skärm:lol: så att man kan lira 20 bord utan överlapp !!!:mrgreen:

 

Tror det ska gå att spela flera bord? Jag lirar på noiq på samma nätverk och har spelat iaf 12 bord där tror jag, men har för mig att man kunde spela iallafall 16 bord..

  • 1 month later...
Postad

För CDPokerTim/annan support: det lite mer viktiga är efter tredje stycket.

(tyvärr hela e-postkonversationen som jag bifogade, harlämnat bort ca hälften)

 

Övriga supporten sog jag haft kontakt med har i stort sätt varit ohjälpsam med att komma till pinkt å pricka och jag har inte direkt goda tankar av de.

 

För de som inte orkar läsa mycket: Jag har många pokerkonton och tänkte inte på att jag skulle ha konto där sedan tidigare eftersom jag aldrig spelat där

 

Jag gjorde ett konto och gjorde en $400 insättning.

Kundtjänst/support/ngt såg att jag hade registrerad ett konto med samma e-postadress tidigare. Sedan dess är mitt konto låst & mina pengar puts väck.

Jag har inte spelat en enda gång med real money eller fått något sk. no-deposit-bonus så det borde vara ganska uppenbart att jag inte har haft något fuffens för mig när det gäller er sajt.

 

Försökte senast idag ringa till supporten på +6328459005 i 4 gånger och alla gångerna var det dålig signal. På det sista samtalet var det en tjej som frågade om jag kunde engelska till slut.

Hoppas att det beror på linjekvaliteten eftersom samtalet slutade med henne frågande mig: "Do you speak english?, do you speak english?"??"?" + försök av mig att göra mig förstått.

 

Här är en del av e-postkonversationerna som jag haft med supportten; censurerar bort mina privata uppgifter:

 

 

 

 

Hello!

 

Thank you for your fast answer.

The reason that I made a duplicate account is quite simple: I forgor that

I ever had an account registered there.

And yesterday when my cousin reminded me about the site and I decided to take a test.

 

So please keep my recent account active so I can start playing with my

money and delete the older account.

 

With kind regards,

Jxxxxxxxx Jxxxx

 

--- CD poker <support@cdpoker.com> wrote:

 

> Dear Jxxxxxxxx Jxxxx,

>

> Thank you for contacting CDPoker.

>

> Hello! This is Sheila from the Support Team and I would be glad to

> assist your query today.

>

> We would like to confirm receipt of your email. As per our records, your

> account was blocked due to a duplicate account check. This is in

> conjunction with account CPR58056232.

>

> Please be reminded that we do not accept more than one account per

> person/computer/household.

>

> The recently opened account will be kept active. You might want to get

> back to us with a valid and brief explanation as to why you have a

> duplicate and we might be able to do something about it.

>

> We hope to hear from you soon,Jxxxxxxxx. Your patience and cooperation

> in handling this matter is appreciated.

>

>

> Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to

> contact the CDPoker Support Team.

>

> Email: Support@cdpoker.com

>

> Toll Free (U.S. only)

> Phone: 1-866-636-3550

> Fax: 1-866-289-1452

>

> International

> Phone: + 6328459005

> Fax: +6328459006

>

>

> Best regards,

>

> The CDPoker team

>

> http://www.cdpoker.com/

>

> CDPoker – See the Action!

 

 

Sorry for sending you double e-mails but I sent one befor your mail

arrived to me. Queto of my other mail:

 

Hello!

 

I just registered an account at CDPoker and made a deposit.

After it I changed to another computer since the first one was too slow

for the program.

After it I tried to log on with small letters instead of capital ones and

on the next try my account was locked and I got a message to e-mail you.

 

I would appreciate a fast answer/fix.

 

My account number is: CPR58056232

 

I can be reached at phone number +46 70 000 0000 or +46 8 000 0000

 

With kind regards,

Jxxxxxxxx Jxxxx

 

 

--- CDPoker <cashier@cdpoker.com> wrote:

 

> Dear Jxxxxxxxx,

>

> Thank you for choosing the CDPoker.

>

> I am one of the supervisors here and I have tried contacting you by

> phone. Please contact me personally or provide me with the best time and

> phone number to use so we can discuss your account. We do try our best

> to maintain a high standard of service here and would really like to

> resolve all issues.

>

> Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to

> contact the CDPoker Support Team. We are available 24 Hours a day, 7

> days a week.

>

> With Best Regards,

>

> Jeffrey Roberts

> CDPoker

>

>

> E-mail: Support@cdpoker.com

> Toll Free: 1-866-636-3550

> International: + 6328459005

> Toll Free Fax: 1-866-289-1452

> Fax: +6328459006

>

> http://www.cdpoker.com/

>

> --------------------------------------------------

> For terms and conditions: http://www.cdpoker.com/terms.php

> If you wish to un_subscribe use this link:

> http://www.cdpoker.com/unsubscribe.php?=Jxxxxxxx@xxxxx.COM,

> Contact us at abuse@cdpoker.com or write to us at: CD Poker. PO Box

> W1717, Woods Center St. John's, Antigua, W.I.

 

 

Dear Jxxxxxxx,

 

Thank you for choosing the CDPoker.

 

I am one of the supervisors here and I have tried contacting you by phone.

Please contact me personally or provide me with the best time and phone number to

use so we can discuss your account. We do try our best to maintain a high

standard of service here and would really like to resolve all issues.

 

Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact

the CDPoker Support Team. We are available 24 Hours a day, 7 days a week.

 

With Best Regards,

 

Jeffrey Roberts

CDPoker

 

 

E-mail: Support@cdpoker.com

Toll Free: 1-866-636-3550

International: + 6328459005

Toll Free Fax: 1-866-289-1452

Fax: +6328459006

 

http://www.cdpoker.com/

 

 

--------------------------------------------------

For terms and conditions: http://www.cdpoker.com/terms.php

 

If you wish to un_subscribe use this link:

http://www.cdpoker.com/unsubscribe.php?=Jxxxxxxx@xxxxx.COM,

 

Contact us at abuse@cdpoker.com or write to us at: CD Poker. PO Box W1717,

Woods Center St. John's, Antigua, W.I.

 

 

 

 

Dear Jxxxxxxxx,

 

Thank you for playing at CDPoker!

 

Your deposit request for the total amount of $400.00 has been approved and your

account credited accordingly.

 

Please note, that CDPoker will never ask from you to disclose your password.

In the event that you receive a phone call or an email from a third party

requesting your password and/or username, please do not provide it and contact us

immediately.

 

Should you have any questions or concerns, please do not hesitate to contact

the CDPoker Support Team. We are available 24 Hours a day, 7 days a week, at:

 

Email: Support@cdpoker.com

 

Toll Free (U.S. only)

Phone: 1-866-636-3550

Fax: 1-866-289-1452

 

International

Phone: + 6328459005

Fax: +6328459006

 

 

Best regards,

 

The CDPoker team

 

http://www.cdpoker.com/

 

 

CDPoker – See the Action!

 

----------------------------------------------------

For terms and conditions: http://www.cdpoker.com/terms.php

 

If you wish to un_subscribe use this link:

http://www.cdpoker.com/unsubscribe.php?=Jxxxxxxx@xxxxx.COM,

 

Contact us at abuse@cdpoker.com or write to us at: CD Poker. PO Box W1717,

Woods Center St. John's, Antigua, W.I.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...