ShipThat$$ Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan @kukbajs ett utlåtande om ev tack 1 Citera
massive Postad 8 timmar sedan Författare Rapport Postad 8 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : @kukbajs ett utlåtande om ev tack jag vill ha en "det är mest synd om mig" från bajset aka "vunnitmestpå0.5någonsinpåsvs" åxå 1 Citera
Pokergod1 Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan Såg att du höjde 11-20 kr pre massa gånger igår på borden igår eller när de var. Var du tilt eller är det nån ny strategi du har 😁 Citera
massive Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan 15 minuter sedan, säger Pokergod1 : Såg att du höjde 11-20 kr pre massa gånger igår på borden igår eller när de var. Var du tilt eller är det nån ny strategi du har 😁 Varken eller eller eller. Ingen tilt. Ingen ny strategi. Bara samma gamla vanliga spew och expriment-verkstad Citera
Pokergod1 Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 17 minuter sedan, säger massive : Varken eller eller eller. Ingen tilt. Ingen ny strategi. Bara samma gamla vanliga spew och expriment-verkstad Inte sett något likande från dig innan så blev lite orolig 😂 Hitta du något bra med den linjen då? Citera
massive Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan 28 minuter sedan, säger Pokergod1 : Inte sett något likande från dig innan så blev lite orolig 😂 Hitta du något bra med den linjen då? Närå. Ingen fara eller ko på isen Jag letar. Jag letar. Jag väntar. Jag väntar. Som en ökenblomma. Väntar på regn. 1 Citera
kukbajs Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 2 timmar sedan, säger massive : jag vill ha en "det är mest synd om mig" från bajset aka "vunnitmestpå0.5någonsinpåsvs" åxå Jag kan strecka mig till att konstatera att det är näst mest synd om dig. 😃 1 1 Citera
massive Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 18 minuter sedan, säger kukbajs : Jag kan strecka mig till att konstatera att det är näst mest synd om dig. 😃 Eller så är det inte det minsta synd om nån av oss En omfattande studie från University of California San Diego (publicerad 2025) som spårade över 700 000 nätspelare under en femårsperiod visade att endast 4 % gick med vinst (tog ut mer än de satte in). Resterande 96 % förlorade pengar. Sammanfattningsvis: Om du sätter dig vid ett vanligt onlinebord med 6 spelare är statistiskt sett 4–5 av dem förlorare över tid, en är ungefär break-even, och max en spelare runt bordet tjänar de stora pengarna. 1 Citera
Recommended Posts