massive Postad 54 minuter sedan Författare Rapport Postad 54 minuter sedan Take me down to the sun-run city where the girls are green and the giraffs are pretty Citera
VakuumspelarN Postad 45 minuter sedan Rapport Postad 45 minuter sedan 34 minuter sedan, säger VakuumspelarN : Haha gul är det bra eller gul.mp4 1 Citera
VakuumspelarN Postad 42 minuter sedan Rapport Postad 42 minuter sedan 16 minuter sedan, säger massive : GTO-poker iPoker Network Hand #12520125496.webmUnavailable Standard ju, 10/10 Citera
VakuumspelarN Postad 40 minuter sedan Rapport Postad 40 minuter sedan 13 minuter sedan, säger massive : Take me down to the sun-run city where the girls are green and the giraffs are pretty Springa under ev tär fan lite på själen asså Citera
massive Postad 39 minuter sedan Författare Rapport Postad 39 minuter sedan 2 minuter sedan, säger VakuumspelarN : Standard ju, 10/10 hela vägen. sizes. range. ja allt skulle jag säga. Citera
ShipThat$$ Postad 34 minuter sedan Rapport Postad 34 minuter sedan Hur många dagar är detta? Jävligt ouchy ouchy vändning neråt Citera
massive Postad 31 minuter sedan Författare Rapport Postad 31 minuter sedan 1 minut sedan, säger VakuumspelarN : Springa under ev tär fan lite på själen asså Såklart det aldrig är kul för någon. Men på nått konstigt vänster är jag helt kool-lugn just nu och varit senaste dagarna. Finns flertalet anledningar till det. Inte påverkat mig alls utanför borden. Humöret som vanligt. Inget ältande. Bra dagar med familjen. Första gången på ca 20 års periodar maniac pokkrande med långa uppehåll och sporadiskt spelande som det känts såhär bra. Samtidigt som man bränt ish 80% av rullen på 3 dagar. Citera
massive Postad 28 minuter sedan Författare Rapport Postad 28 minuter sedan 4 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Hur många dagar är detta? Jävligt ouchy ouchy vändning neråt 4000kr ish back på 3 dar med 2500kr under EV på 5K händer. Citera
Recommended Posts