massive Postad 7 timmar sedan Författare Rapport Postad 7 timmar sedan 23 minuter sedan, säger ShipThat$$ : är det bara för mig pokerforum "laggar" nåt överjävligt? tar ett år att ladda oavsett om det är att kolla samtliga dagböcker eller bara byta sida i den befintliga man läser i, även posta detta inlägg kommer ta 30 sekunder minst. i förrgår var det också katastrof, och igår smidigt som det annars alltid är men idag är det misär igen Samma här. Från och till. 1 Citera
massive Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Nu har den kommit till mig åxå. Men har nån vart med om att det inte är angivet dagsgräns utan bara veckovis? Citera
ShipThat$$ Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan var tvungen att logga in och kolla, tur den inte poppade upp hos mig iaf haha får du upp nån ruta att du spelat för mycket idag? eller du kanske får testa pusha magiska 5h gränsen och se om den slår ifrån Citera
massive Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan 12 minuter sedan, säger ShipThat$$ : var tvungen att logga in och kolla, tur den inte poppade upp hos mig iaf haha Skönt! 13 minuter sedan, säger ShipThat$$ : får du upp nån ruta att du spelat för mycket idag? Nää. Bara ett mail. 13 minuter sedan, säger ShipThat$$ : eller du kanske får testa pusha magiska 5h gränsen och se om den slår ifrån Får göra det Citera
KINGVON Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 2 timmar sedan, säger massive : Nu har den kommit till mig åxå. Men har nån vart med om att det inte är angivet dagsgräns utan bara veckovis? Hur många timmar har du lirat för att få detta? vet att när jag fick det för över 1år sen nu påstod dom att jag hade spelat 369h senaste 30 dagarna (vilket obv inte alls stämde), då den trackar all tid man är "online" som tid man spelat. Så var noga med att logga ut när du inte spelar så klarar man sig nog lite längre. 1 Citera
PloSkeppet Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger massive : Skönt! Nää. Bara ett mail. Får göra det Krävde dom något i mailet? Citera
afghan_balla Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 2 timmar sedan, säger massive : Nu har den kommit till mig åxå. Men har nån vart med om att det inte är angivet dagsgräns utan bara veckovis? Hur länge har dom låst gränsen till 30 timmar i veckan på om alls? För mig låste dom i 6 månader. Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 56 minuter sedan, säger KINGVON : Hur många timmar har du lirat för att få detta? 265 timmar spelat på ca 70 dagar, men klienten har ju stått öppen dagarna i enda. sen 9 juli. 56 minuter sedan, säger KINGVON : då den trackar all tid man är "online" som tid man spelat. mailet besvarade snällt det Hur e läget med dig? Lirar du nått? Citera
massive Postad 58 minuter sedan Författare Rapport Postad 58 minuter sedan 58 minuter sedan, säger PloSkeppet : Krävde dom något i mailet? Nej. Citera
massive Postad 57 minuter sedan Författare Rapport Postad 57 minuter sedan 27 minuter sedan, säger afghan_balla : Hur länge har dom låst gränsen till 30 timmar i veckan på om alls? För mig låste dom i 6 månader. 1 år. Citera
Recommended Posts