ShipThat$$ Postad 5 timmar sedan Rapport Postad 5 timmar sedan folk har förlorat såna overkliga summor på en så enkel sak som att spela för många bord, table select likaså. så bra där, gogogo 1 Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 2 timmar sedan, säger ShipThat$$ : folk har förlorat såna overkliga summor på en så enkel sak som att spela för många bord Många BI förlorade här Jag har gått ner från 8 till 6 main. Men har 1-2 till uppe på andra skärmen konstant för table selecten Cirkulera mera. 2 timmar sedan, säger ShipThat$$ : table select likaså. En av mina styrkor skulle jag vilja påstå. Framför allt i en liten pool så är det nöten att ha flera stakes å välja bland. Jag kan sitta med en salig röra av 0.5,/1 och /2 blandat. Framför allt på förmiddagarna. Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Tråkigt avslut på dagen. Backa rakt ut första timmen, och låg ba å puttra sista 2 med smaskig fisk man inte fick plocka. Men 3 +dagar i rad nu! Tacksam för det! 1 Citera
Recommended Posts