KlonkSteve Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan Och du fick stå? Förväntade mig att det skulle va turn 3, river 3 mtp hur augusti verkar ha gått för dig haha. Men fan vad fint att du fick stå! Mer sånt! Go go go! 😎👊 1 Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Nu är jag inne på dag 3 med enbart 0,5, dold balans i klienten och inte kolla PT4 överhuvudtaget. Det är både skitjobbigt och väldigt skönt på samma gång. Jag har bestämmt mig. Jag tänker inte skotta bort rullen eller cahsa ut den här gången. Nu testar vi nått annat. Nu får det bli den förhatliga "du har inte tillräckligt med pengar för att sitta påd et här bordet" skylten eller sakta grinda uppåt. Kommer inte kolla rulle-status innan jag får tillbaks den där goa bra känslan i kroppen igen. Det jobbiga är såklart att jag inte vet hur det går. Det sköna är att jag inte kan sitta å obsessa över resultat,grafer,red-line och allt annat som bara tar onödigt mkt mental energi. Jag blir något besatt kan man lugnt säga Jag är fortfarande lite skadad efter jag förra gången skulle testa att dölja klienten å int ekolla PT4, helt plötsligt kan jag inte smälla upp 8 bord, för litet saldo, öppnar PT4, och utan att märka det har jag backat 26 inköp på /1. Efter det är jag lite skott-skadad av att inte se hur jag ligger till hela tiden Jag kommer fortsätta med mina 2-3 pass som dagen, och kriga 0,5 tills det blir lite jävlarannamama och fighting-spirit i gubben igen! Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Det va ett jävla hålligång på 0.5 igår. Sjukaste värdet på länge. Spela 99/81 över 235 händer och fortfarande ha stack är fan respekt _________________________________________________ Får in det på turn och tror jag e stendöd med 2 syn bakom. _________________________________________________ Hejja turn, hejja river. _________________________________________________ Du kan ju inte betta för mkt på river! Då kommer han ju lägga allt sitt marginella värde!!!! _________________________________________________ Bra syn Turn Philly. Jag kan faktiskt sitta med färgdraget. _________________________________________________ GTO-betsizes. Bra syn btw. 1 Citera
Recommended Posts