Gå till innehåll

Fortfarande har inte syndaren vaknat. Eller blivit bättre på poker.

Recommended Posts

Postad
20 minuter sedan, säger Rhetoric :

Hur sanningsenligt är detta? Jag hoppas det är ett dåligt skämt! Vilka stakes?

Varför skulle jag skämta om det? 0,5-1. Är väl antagligen grus för honom eftersom jag hört att han brukar spela 10-20..:ola:

Postad
7 minuter sedan, säger RuoXuan :

Varför skulle jag skämta om det? 0,5-1. Är väl antagligen grus för honom eftersom jag hört att han brukar spela 10-20..:ola:

Det var ett retoriskt utlåtande. Okej, tråkigt att höra oavsett. Man hejar ju på honom mest av alla :)

• Like 1
Postad
3 timmar sedan, säger Rhetoric :

Det var ett retoriskt utlåtande. Okej, tråkigt att höra oavsett. Man hejar ju på honom mest av alla :)

Inte jag. Jag hejar på mig själv mest av alla.

Och spelar man som en söndertjackadapa får man skylla sig själv också.

• Confused 1
  • 4 weeks later...
Postad

Så! En uppdatering av läget :) Det va ett tag sen.

Började om den 20 oktober med 1000kr och målsättningen att göra det på riktigt. Börja i abbysen nere på 0.2 och med tydliga och defintiva krav på bankrullekrav. Ta den långa vägen. Träna på det som jag e sämst på. Tålamod, impulskontroll, that grinder's mentality, och mkt studier och min nya kompis/mentor/bollplank har gjort hela skillnaden. Det känns övertydligt, fastän det känns B att erkänna det, att jag behöver nån att vara ansvarig inför. När motivationen tryter, när man bara vill kliva upp, när de tär skitvärde å man vet att nivån över kryllar av fisk osv.

Började satsningen på 0.2 med att grisbacka 770kr/3900bb rakt ner i hålet, en episk downswing på 12-13K händer som gjorde att man både ifrågasatte den psykiska hälsan, och spelskickligheten. Hur det nu e möjligt på 0.2 :)

image.thumb.png.4084b08e17356cd496f81a9868d5e26b.png

Men sen vände det, ordentligt. 44K händer tog det innan det blev dax för 0.5 :)

image.thumb.png.cbc41ef1a933b513c2d878dccf8e4e64.png

Och efter ca 4 veckor å 23K händer på 0.5 puttrar vi på en 16bb/100 (AI adjusted 24bb/100)

image.thumb.png.49987cd193f151c508d7dd73d2c9cf4d.png

Så tillsammans med bra spring på PLO'n senaste veckan är det nu dax för /1 :D

Kommer fortfarande blanda in 0.5 för att maximera värde, så helt över nivån är jag inte.

Här har vi total-grafen. Det tog mig 68K händer (plus X antal otrackade PLO-händer) å beta av 0.2+0,5

image.thumb.png.9f647c9ae6f717902613721bba6f97e8.png

Framåt!

• Like 9