Gå till innehåll

Visa CFT, hur funkar det?


SvettigtMarsvin

Recommended Posts

Hej! Jag har googlat utan framgång och även varit i kontakt med PokerStars support, dock inget svar från dem ännu.

 

Jag är en amatör som tänkte "casha ut" en mindre summa ifrån bankrullen på Stars, jag fick inte välja hur pengarna skulle föras över, "Visa CFT" blev valdes automatiskt, varför vet jag inte. :roll:

 

Nu till frågan, hur funkar Visa CFT? Ligger pengarna endast på mitt kort? Kan jag se pengarna från min bank som kortet är kopplat till? Är det möjligt att föra över pengarna från Visa-kortet till mitt bankkonto? (Om det funkar så dvs..)

 

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan endast casha ut till samma metod och eventuellt kort som du satte in med, upp till någon gräns(samma som insättningen?) sen kan du byta uttagsalternativ. CFT är att kortet är giltigt att göra uttag till och inte endast insättningar om jag minns rätt, tror det har varit standard väldigt länge dock.

 

Gör uttaget via Visa, men det kan va så att det tar ett par dagar innan du får pengarna(3-7 arbetsdagar varnar de om). Jag har för mig att det gick snabbt för mig senast, cirka 30 timmar men det var ju ett tag sen man gjorde ett uttag från den där jävla siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...