Ola Brandborn Postad 12 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2016 Ola du verkar vara en sån där superhärlig människa. Det är nog alltid kul med dig. Mycket har jag blivit kallad genon åren, från superärlig till superidiot, men jag tror inte ens att min lilla mamma skulle sätta epitetet superhärlig på mig Seriöst Ola, så jävla tråkigt & jobbigt är det inte att träna.Loltroll Hehe, nu gäller det bara att du jobbar upp view countsen på hans videos också.Yep, så klicketiklick pls... Woohoo 13%Wroom wroom Hur många gånger säger han Ola egentligen, 10-15? Ölens namn, en gång? +1 för att du skickade snubben några öl! Citera
eurythmech Postad 12 Mars , 2016 Rapport Postad 12 Mars , 2016 Nån som testat Yeastus Christ Supersour? OCH nån som kan berätta om sina erfarenheter av belgarlådor? http://www.belgoklubben.be/ Citera
Sansrom Postad 12 Mars , 2016 Rapport Postad 12 Mars , 2016 Antingen älskar man det, eller hatar. Jag är fantast av Baltic Porterstilen. Det är liksom som whiskey för oss som inte fått hår på bröstet än, typ. Kanske är så. Jag älskar iofs whisky, men har inte mycket hår på bröstet. Får väl ge rökölen någon chans till eller två, än så länge tycker jag mest röksmaken varit i vägen. Typ som kolsyra i rödvin. Citera
Ola Brandborn Postad 12 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2016 Klonk. 3 beställda. Rökt malt är... en smaksak. Jag är en sucker för alla sorters rökporter och rauchbier Då vann jag, 2 st står i mitt kylskåp nu Citera
Katt3n Postad 12 Mars , 2016 Rapport Postad 12 Mars , 2016 Då vann jag, 2 st står i mitt kylskåp nu Tjuvstart! Kvällens komplikationer öppnar för mig att passera 1000 unika på untappd. Får vara glad för det lilla... Citera
Crappy Postad 12 Mars , 2016 Rapport Postad 12 Mars , 2016 Katten, jag har precis hittat till untappd. Tips? Vem ska följas? Citera
Katt3n Postad 12 Mars , 2016 Rapport Postad 12 Mars , 2016 Katten, jag har precis hittat till untappd. Tips? Vem ska följas? Ingen aning egentligen, är sämst på sociala medier. Men jag är bruce_e_lious På insta har vi beer.nerd.malmo och hopmaestro som är produktiva och eeh..onyktra antar jag. Edit: wööö 1000 unika reggade i appen Citera
Ola Brandborn Postad 13 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2016 Klonk. 3 beställda. Rökt malt är... en smaksak. Jag är en sucker för alla sorters rökporter och rauchbier Oj, den var god. Ska nog köpa ett par tre flaskor till, märka upp med 2016, och gömma i klädkammaren. Tål nog att sparas väldigt många år. Lite hetta från chilin (eller om det är den starka alkoholen), dock inte så mycket rök som jag trodde et skulle vara. Citera
pokersven11 Postad 13 Mars , 2016 Rapport Postad 13 Mars , 2016 Hur stor del av behållningen står pannbensbedövningen för, när det väl kommer till kritan? Trevligt Syn-avsnitt! Citera
Ola Brandborn Postad 14 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2016 Hur stor del av behållningen står pannbensbedövningen för, när det väl kommer till kritan? Trevligt Syn-avsnitt! Ja det är synd att det ska vara så hipstermongomycket alkohol i vissa öl, jag dricker en bira för att det ska vara gott, inte för att bli på pickalurven. Men 13% är fan för mycket, jag menar en porter ska vara stark, men hälften, runt 7% räcker utmärkt. Tack för SYN!-kommentaren, men det är Valterego som ska slicka i sig berömmet Citera
valterego Postad 15 Mars , 2016 Rapport Postad 15 Mars , 2016 Hur stor del av behållningen står pannbensbedövningen för, när det väl kommer till kritan? Trevligt Syn-avsnitt! Tack för SYN!-kommentaren, men det är Valterego som ska slicka i sig berömmet Äh, vi delart Det är så klart jättekul att podden fått så bra mottagande, men att gästerna är bra är jätteviktigt. Jag har medvetet valt gäster som jag tror fungerar bra i programmet. Citera
Ola Brandborn Postad 18 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2016 Jag äger tydligen en pr-byrå i ryssland, eller nåt: http://www.brandborn.ru Hur ska jag annars tolka adressen Citera
jaroiten Postad 18 Mars , 2016 Rapport Postad 18 Mars , 2016 Jag äger tydligen en pr-byrå i ryssland, eller nåt: http://www.brandborn.ru Hur ska jag annars tolka adressen Oh lala, är du född för att jobba med varumärken? (R U brand born?) Citera
Katt3n Postad 18 Mars , 2016 Rapport Postad 18 Mars , 2016 Poppels 008 oatmeal stout. Gott gottigottgott Citera
pokersven11 Postad 20 Mars , 2016 Rapport Postad 20 Mars , 2016 Tack för SYN!-kommentaren, men det är Valterego som ska slicka i sig berömmet Njoh, kräver sin gäst också, utan att på något sätt ta något ifrån Valteregos eminenta podcast-stämma. Gillar din generation skarpt samtidigt som jag anser det är ni som bör hållas högst ansvariga för nittiotalisterna.. Citera
Ola Brandborn Postad 21 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2016 Njoh, kräver sin gäst också, utan att på något sätt ta något ifrån Valteregos eminenta podcast-stämma. Gillar din generation skarpt samtidigt som jag anser det är ni som bör hållas högst ansvariga för nittiotalisterna..Nja, själv har jag inte replikerat mig själv, jag är totalt oskyldig. Citera
Ola Brandborn Postad 23 Mars , 2016 Författare Rapport Postad 23 Mars , 2016 Lycka är att hitta en salamipizzabit i frysen när man är lagom sugen Misslycka är att ställa microvågsugnen på fyra minuter och komma ut i köket och få sig en förkolnad brödbit med något oidentifierbart på. Tilt. 97,6 förresten, har svinga ett kilo upp och ner, vad nu det kan bero på Citera
Ola Brandborn Postad 1 April , 2016 Författare Rapport Postad 1 April , 2016 Om ni gillar crowdfundinginvesteringar så kika på Alvestaglass. http://www.pepins.com/companies/alvestaglass/ Tycker det verkar vara ett vettigt och intressant case. Citera
Ola Brandborn Postad 1 April , 2016 Författare Rapport Postad 1 April , 2016 Och veckans Uuula Brandböööööööööööörn Citera
Metaddict Postad 1 April , 2016 Rapport Postad 1 April , 2016 Om ni gillar crowdfundinginvesteringar så kika på Alvestaglass.http://www.pepins.com/companies/alvestaglass/ Tycker det verkar vara ett vettigt och intressant case. You had me at "glass" Citera
Ola Brandborn Postad 2 April , 2016 Författare Rapport Postad 2 April , 2016 (redigerade) You had me at "glass" Mig med. En anledning att köpa bolaget är ju att man gillar deras produkter lite extra På tal om glass, månadsrapportering: 96.2 kilo, nytt rekord, när jag kom hem från Ukraina, förvisso ganska så uttorkad efter en lång resa. Men även om vi addar ett halvkilo för det så är det nästan nytt rekord. Det är intressant hur jag tappar ett kilo genom att vara med frugan i Poltava och äta nyttigt och enkelt, i stället för att mosa i mig chokladbiten på morgonen påväg till jobbet ungefär. Blir bra när hon får komma hit så jag har nån som kan säga njet och hålla mig ifrån lasterna Pokermässigt då? Jo, nådde precis 50-lappen, med darr på ribban. Men jag ser ett stort problem för framtiden, det har varit väldigt lite spel och ganska dåligt sådant i Sthlm de gånger jag spelat. Risken är överhängande att mitt göttelir håller på att dö ut. Redigerad 2 April , 2016 av Ola Brandborn Citera
Ola Brandborn Postad 2 April , 2016 Författare Rapport Postad 2 April , 2016 (redigerade) Me likeylikey. 9.2% är starkt och ger alkoholsmak utan att vara löjligt starkt. Lite lakritstoner (funderade länge på vad det var för smak). Redigerad 2 April , 2016 av Ola Brandborn Citera
Ola Brandborn Postad 2 April , 2016 Författare Rapport Postad 2 April , 2016 Skön winrate du tror att du har! Låter svårt att vinna tusentals bigblinds på ett par hundra händer. Men jag är inte sveriges bästa pokerteoretiker så du har nog mer koll på det där än jag:oops: 2½ månader av 3 än så länge...Men ok, det blev visst typ dussinet sittningar per månad Citera
Recommended Posts