Gå till innehåll

Katt får trepar. Oanvändbart.


Katt3n

Recommended Posts

Wtf? Linköping :roll:

Stans, kanske ett av Sveriges, sunkigaste hotell. Dock fanns det minibar, tyvärr endast med Carlsberg.

 

Vägde mig lite snabbt igår och insåg att jag nu, med en vecka kvar av mitt internbet är f**ked. Ingen träning och för vin i petflaska gör katten till en fluffboll.

#minresakroknar #hotellrumpåbottenvåningenmotgatansuger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan. Det sket sig. Hade på något sätt glömt bort att jag skulle vara bortrest 15 av nätterna ifråga. Plus att mitt nya jobb tagit ofantliga mängder tid gjorde sitt.

Aja, var på läkarkontroll igår och konstaterade att jag lever.

Skägget behåller jag för snaaart är mustaschen så lång att jag kan frisera den :)

Positivt är dock att jag kom igång med träningen igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Juste.

Jag städade ur garderoben och letade fram en massa överblivna kuddar/täcken och gav till flyktingar. Would do it again.

 

Christer Sandelin hälsar :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Hade ingen aning om att han var ett SÅNT trainwreck :shock:

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=902455539820165&set=a.530411163691273.1073741828.100001671819185&type=3&fref=nf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christer Sandelin hälsar :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Hade ingen aning om att han var ett SÅNT trainwreck :shock:

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=902455539820165&set=a.530411163691273.1073741828.100001671819185&type=3&fref=nf

 

 

 

Här kommer en liten uppföljning som självklart tog sig till aftonbladet.ses startsida :roll:

 

SVT tar avstånd från Karin Adelsköld | Nöjesbladet | Aftonbladet

 

 

Och ett hysteriskt roligt svar från Chrille själv: Jag är inte rasist. Jag tror ju på humanism. Jag älskar mångkultur. Sju av tio av mina närmsta vänner är inte födda i Sverige.

Redigerad av Metaddict
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Christer Sandelin hälsar :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: Hade ingen aning om att han var ett SÅNT trainwreck :shock:

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=902455539820165&set=a.530411163691273.1073741828.100001671819185&type=3&fref=nf

 

inte för att vara den som är den, men det absolut jävligaste är när man läser i kommentatorsfältet nedan och hälften kan inte ens avsluta orden, det är inte stavfel, eller jag vill inte tro det är stavfel åtminstone men dom tappar ju bokstäver jävlat överallt, hela bunten. Man blir ju dyslektiker bara av att läsa det, har alla trasiga tangentbord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte för att vara den som är den, men det absolut jävligaste är när man läser i kommentatorsfältet nedan och hälften kan inte ens avsluta orden, det är inte stavfel, eller jag vill inte tro det är stavfel åtminstone men dom tappar ju bokstäver jävlat överallt, hela bunten. Man blir ju dyslektiker bara av att läsa det, har alla trasiga tangentbord?

 

Är de kändisar...?

 

Det är kanske därför Chrille själv har dyslexi :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mössor, godis, energidricka, proteinbars, gainomax, japp, ombyte, mössa och övriga kläder, spotify med förtankade spellistor (g'n'r, motorhead, bb king, aretha franklin osv beroende på humor) check.

 

Autosvar på mailen. Check.

 

Bilen på gratisparkering. Check

 

Lots of love. Check.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va bra att man fick förklarat varför man använder en mössa, hade ingen aning :roll: Lol.

 

Mössor, godis, energidricka, proteinbars, gainomax, japp, ombyte, mössa och övriga kläder, spotify med förtankade spellistor (g'n'r, motorhead, bb king, aretha franklin osv beroende på humor) check.

 

Autosvar på mailen. Check.

 

Bilen på gratisparkering. Check

 

Lots of love. Check.

 

You had med at GAINOMAX!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...