tolle1 Postad 28 Mars , 2015 Rapport Postad 28 Mars , 2015 http://www.boomplayer.com/poker-hands/Boom/13690157_7DB54D0CBB Intressant hand som hände idag. Citera
fraallan Postad 28 Mars , 2015 Rapport Postad 28 Mars , 2015 Snälla förklara nu vad som var intressant för oss som inte förstår? Citera
HasseA Postad 1 April , 2015 Rapport Postad 1 April , 2015 Snälla förklara nu vad som var intressant för oss som inte förstår? Att båda hade straightflush! Sitt inte och var nedlåtande din tomte! Citera
freddex1989 Postad 1 April , 2015 Rapport Postad 1 April , 2015 Jag tycker att Player2 ska vinna för att han hade dessutom triss. Citera
Lobo Postad 1 April , 2015 Rapport Postad 1 April , 2015 Jag hade exakt samma hand och samma flopp med undantaget att det var i spader två dagar tidigare hos Nordicbet. Trodde nästan det var den handen som du lade ut. Fi hade i min pott 77 där han rivrade fyrtalet på rivern. Fick direkt beskedet att om jag hade betalat 0,02 innan potten skulle jag tydligen fått €4000 och fi €6000. Han betalade inte heller in eftersom jackpotten stod kvar. Dock inget jag har betalat in senare heller. Förr var det minimum fyrtalet i åttor som gällde och ingen förinbetalning, det fixades väl på annat sätt. Nu har kravets sänks till fyrtal i tvåor. Inget sådant inblandat här? Citera
Recommended Posts