slampen Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Under en $2 SnG idag så gjorde jag en bra all-in syn första handen med AKo. Fi hade A5o och klonkade på floppen. Citera
fl0w Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Frågan är om man i det läget skulle syna ens om man hade sett motståndarens QQ? Citera
aglo Postad 24 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2005 Frågan är om man i det läget skulle syna ens om man hade sett motståndarens QQ? Nu skulle jag inte bara slå QQ, utan även KJ (en out borta). Säg att alla lägger sig fram till mig som sitter på SB. Jag har AK och jag vet att BB har QQ. Jag skulle försöka se en billig flop genom att limpa in. Om han trycker in lägger jag mig. Jag vill inte ha en coinflip tidigt, tycker inte att det är värt det. Visst, jag har en större chans att vinna SnGn om jag dubblar upp, men det har jag även om jag lägger mig eftersom att jag anser att jag är bättre än motståndarna på min låga nivå. Citera
Recommended Posts