Flopp Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 Samma problem här, alla pengarna försvann (och denna gången utan att behöva spela bort dem). Dessutom kan jag inte logga in i poker-klienten, kommer bara in i cashier. Hoppas supporten löser detta också... ::Flopp:: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oscar? Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 Är det någon som fått sin t-shirt och keps hemskickad ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Är det någon som fått sin t-shirt och keps hemskickad ännu? Fick två t-shirts i fredags men ingen med Markoolios namn på. Det kansk var några andra T-shirts jag fick..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Jag har kontaktat bestpokers/B2Bokers support 3 ggr för att få min deposit limit höjd, utan att få ett enda svar. Vad håller de på med? Någon mer som inte får svar från supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sherqs Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 vad händer om en en polare skriver in mitt namn på tipsad av när de reggar ett konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sherqs Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 En till fråga, kan man skicka pengar till en kompis konto fast han inte har satt in nåra pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Havet Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Hej! Jag ville signa upp mig på BESTPOKER och använda mig utav bonuskoden pokerforum50. This code is invalid får jag rätt i ansiktet. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 En till fråga, kan man skicka pengar till en kompis konto fast han inte har satt in nåra pengar? svar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Hej!Jag ville signa upp mig på BESTPOKER och använda mig utav bonuskoden pokerforum50. This code is invalid får jag rätt i ansiktet. Någon som vet? Har precis fått svar av BestPoker att den strular, uppdaterar med info i bonussnack tråden så snart som vi vet mer! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Hej!Jag ville signa upp mig på BESTPOKER och använda mig utav bonuskoden pokerforum50. This code is invalid får jag rätt i ansiktet. Någon som vet? Har precis fått svar av BestPoker att den strular, uppdaterar med info i bonussnack tråden så snart som vi vet mer! - QoS Jag hade problem med koden när jag skulle sätta in pengar (inte när jag signade in) och så strulade det med mitt Mastercard eftersom jag använt det på B2B förr. Fick ett mail snabbt där supporten förklarade att kortet nu är grönt och att jag ska skicka ett mail när jag satt in pengar så aktiverar de bonuskoden manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
terran Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Hej!Jag ville signa upp mig på BESTPOKER och använda mig utav bonuskoden pokerforum50. This code is invalid får jag rätt i ansiktet. Någon som vet? Har precis fått svar av BestPoker att den strular, uppdaterar med info i bonussnack tråden så snart som vi vet mer! - QoS ja nu har mina pengar varit ute cyberrymden i ett dygn, pengarna bara försvann när jag skulle föra över till pokerkontot, fick mail i morse att dom skulle ta itu med det om en timme!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patstr-2 Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Hur stor ska snittpotten vara för att raken ska bli 0.30 euro? Hittar det inte någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Potten måste upp i €10 för att handen ska räknas som rakad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Havet Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Några frågor ang. BestPoker: * Jag har försökt med koden pokerforum50. Går inte "invalid code" testade igår, kanske går idag? * Har läst här på forumet att det är problem med att pengarna försvinner, att man inte kan få upp klienten osv. har dom rättat till det? * 200 VIP behövs för bonusen. För att tjäna 1 VIP måste då potten överstiga 10€? * Kan man föra tillbaka hela beloppet, eller bara det man satt in, till NetEller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 * Jag har försökt med koden pokerforum50. Går inte "invalid code" testade igår, kanske går idag? Beror på när du signade upp, idag gäller koden pokerforum120 * Har läst här på forumet att det är problem med att pengarna försvinner, att man inte kan få upp klienten osv. har dom rättat till det? Jag har iaf inget problem * 200 VIP behövs för bonusen. För att tjäna 1 VIP måste då potten överstiga 10€? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
puttson Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Verkar vara lite trögt på fixed limit borden... Mellan vilka tider är det mest användare på nätverket? Har för dålig rutin på NL, så jag vill helst inte spela den formen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toffe Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Kan logga in på hemsidan på Bestpoker, men inte på pokerklienten, vad kan det bero på kanske så att man måste skicka iväg ett mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flopp Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Kan logga in på hemsidan på Bestpoker, men inte på pokerklienten, vad kan det bero på kanske så att man måste skicka iväg ett mail? Ett mail löste det problemet för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toffe Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Kan logga in på hemsidan på Bestpoker, men inte på pokerklienten, vad kan det bero på kanske så att man måste skicka iväg ett mail? Ett mail löste det problemet för mig... Fick du nån förklaring till varför man inte kunnde logga in direkt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flopp Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Kan logga in på hemsidan på Bestpoker, men inte på pokerklienten, vad kan det bero på kanske så att man måste skicka iväg ett mail? Ett mail löste det problemet för mig... Fick du nån förklaring till varför man inte kunnde logga in direkt då? Nej, och inte till varför pengarna försvann heller. Men nu har jag fått min bonus utbetalad och förlorat den så nu är allt frid och fröjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Appropå T-shirt... när får man den? Och frågar de om storlek först? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2005 På söndag går en 3 euros kavlturnering där vinnaren får möta Markolio Heads Up. Lite små kul..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ordens15 Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2005 Dom nekar mig höjd CC- limit fast jag har spelat och gjort en del transaktioner på en annan B2B site. Någon som vet hur man skall försöka att få dom att ändra sig? Om inte är det någon som har räknat ut hur mycket man förlorar genom att växla från $ till €400? / O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
finnish_fox Postad 16 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2005 ok, ledsen om detta finns i tråden sen innan men jag letade runt utan att hitta nåt. jag reggade mig med pokerforum50-koden och petade in pengarna. har spelat ihop mina 200VIP. ska jag maila om bonusen eller kommer den automatiskt? tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2005 Dom nekar mig höjd CC- limit fast jag har spelat och gjort en del transaktioner på en annan B2B site. Någon som vet hur man skall försöka att få dom att ändra sig? Vet faktiskt inte hur hårda dom brukar vara, enklaste är nog att köra Neteller eller banköverföringen tillsvidare. jag reggade mig med pokerforum50-koden och petade in pengarna. har spelat ihop mina 200VIP. ska jag maila om bonusen eller kommer den automatiskt? Ska komma inom 48 timmar, annars maila supporten. Ta över bonussnack i bonussnack-tråden, tack. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts