Dark2 Postad 10 September , 2005 Rapport Share Postad 10 September , 2005 någon osm har lust att maila supporten och fråga när t-shirten kommer att skickas ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Kom äntligen in på Best Poker igår efter att ha avinstallerat mjukvaran OCH raderat gamla programmappen. Såg då till min glädje att de startat nya microlimitbord 0.10/0.20 Euro NL SH. Behagligare för mig än 0.25/0.50 Euro NL. Nu blir det mer avkopplande att cleara bonusen. Är det någon som vet varför de inte har 10-mannabord? Begränsning i programvaran eller medvetet beslut? Är de så på alla 24h-sajter, eller utelsuter Best Poker vissa bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fore_man Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Jag får meddelandet "Unable to connect to server" varje gång jag ska in på Bestpoker. När jag installerar på nytt så fungerar det men sen när jag går ur och ska in igen så händer samma sak. Hyffsat irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Det finns fore_man en tråd i Online-pokerdelen som handlar enbart om uppkopplingsproblem med B2B. Där står även följande: Det senaste beskedet är att man ska dels avinstallera klienten samt radera hela mappen B2BPOKER i Program Files-mappen (eller där man har lagt den). Därefter tankar man hem klienten igen och kör. Jag gjorde enligt ovan, men missade så klart att tanka hem den igen utan körde med versionen som jag hade på hårddisken. Funkade inte... Läste tråden igen, gjorde om allt och tankade hem klienten den här gången. Har inte strulat sen dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fbi0725 Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Tycker de här VIP poängen är jäkligt luriga på detta ställe ... det finns ju för det första 2 ställen att kolla på dem, dels under account, och dels under Poker VIP transactions ... hade i fredags 300 VIP poäng i Poker vip transactions, och i lördags var det nere i 200 helt plötsligt ... surt att de bara försvann, supporten verkar vara lite ovetande oxå ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 VIP-poängen försvinner inte, däremot så visas bara de poäng du tjänat in under de senaste sju dagarna under Poker VIP Transactions. Ändrar du datumet på From Date och trycker på Calculate-knappen så kommer du se att dina poäng är kvar (om du inte slaskat bort dem på någon turnering eller liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 hur lång tid brukar uttagningarna ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 hur lång tid brukar uttagningarna ta? Första utagningen har en tendens att dra ut lite på tiden. Annars går uttag till neteller snabbast, då har du pengarna inne samma dag. Ingen bra kurs dock. Bäst tycker jag är att ta direkt till bankkontot, då är pengarna inne dagen efter..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toffe Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Angående tröjorna och kepsarna så mailade jag supporten och fick ett snabbt svar,han skulle skicka iväg en extra nu som plåster på såren,har inte haft möjlighet att spela på siten själv så han skrev också "Hoppas du kan spela lite med oss också " verkar vara på G,nån som fått dom iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 jag har inte fått någon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nevee Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Jag är lite nyfiken på vad BestPokers "inofficiella vip-shop" innehåller, samt hur många poäng dessa grejer kostar. Ni som har varit i kontakt med supporten kan väl dela med er lite mer information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Jag är lite nyfiken på vad BestPokers "inofficiella vip-shop" innehåller, samt hur många poäng dessa grejer kostar. Ni som har varit i kontakt med supporten kan väl dela med er lite mer information. Jag tror den bara är för VIP-spelare och sen verkar det som man får sätta upp sina egna förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 14 September , 2005 Rapport Share Postad 14 September , 2005 Hej! Är bestpoker nere nu igen? 21.33 Onsdag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nevee Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Hej!Är bestpoker nere nu igen? 21.33 Onsdag kväll. Jag lyckades inte logga in vid den tiden igår iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 Hej!Är bestpoker nere nu igen? 21.33 Onsdag kväll. Hela B2B startade om servraran igår vid den tiden har jag förstått. Deras mjukvara hade slutat rejka vissa bord och därmed fick folk inga VIP-poäng och vi blev sura. Vi vill bli rejkade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 15 September , 2005 Rapport Share Postad 15 September , 2005 är det någon som fått Bestpoker t-shirten o kepsen ännu??? En annan fråga: Kan man sätta om man sätt in via Neteller och ta ut till bankkonto från Bestpoker(jag får så jävla dålig kurs via Neteller)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Andersson, jag mailade supporten ang. t-shirten och dem hade tydligen skickat alla i måndags...Skulle det vara så att man trots det inte erhållit dem på fredag, idag, skulle man maila dem om detta. /busen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Falcy Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Jag fick en avi igår, antar att det är kläderna som ska hämtas. Tyvärr inkom dem inte förrän efter kl 16 på min station och jag var tvungen att resa iväg. Så jag kunde inte hämta ut dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gentle Giant Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Någon som vet om det räckte att bara signa up innan 31/8 eller var man även tvungen att spela med pengar för att få kläderna? Jag läste faktiskt aldrig om något lrav förutom att man skulle signa up? Gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 är det någon som fått Bestpoker t-shirten o kepsen ännu??? En annan fråga: Kan man sätta om man sätt in via Neteller och ta ut till bankkonto från Bestpoker(jag får så jävla dålig kurs via Neteller)? Det du sätter in via neteller måste tas ut via neteller, alla vinster kan du ta ut via bank...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toffe Postad 18 September , 2005 Rapport Share Postad 18 September , 2005 Någon som vet om det räckte att bara signa up innan 31/8 eller var man även tvungen att spela med pengar för att få kläderna? Jag läste faktiskt aldrig om något lrav förutom att man skulle signa up? Gjorde ni? Nej man måste inte ha lirat för att få prylarna,jag har inte fått mina saker än men maila denna veckan då svara dom att dom tom skulle skicka med en extra t-shirt,o jag har inte spelat en enda hand där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Gäller fortf. "pokerforum120" som sign-up bonus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 busen, nope, just nu är det ingen kod hos BP som är aktiv, vi väntar på svar från BP som klantade sig med den förra koden. Fortsätt med bonussnacket i bonustråden, tack! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 "klantade sig" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wijaya Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Kanske korkad fråga men vad är Neteller email. Var hittar man den på sitt NeTeller konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts