smlove421 Postad 2 Januari , 2015 Rapport Postad 2 Januari , 2015 Viktigt om man vill hålla vpipen uppe på en simonlofbergisk nivå! Citera
killerwolf Postad 2 Januari , 2015 Rapport Postad 2 Januari , 2015 padrinos playlist förstås annars så kör jag 2 låtar på repeat. Båda bidrar till högt 3bettande och RÖDA GRAFER!!(som i rött resultat) första; hitta fan ingen som inte hade tagits bort så fick bli från det bästa southpark avsnittet någonsin som fick mig att öppna ögonen för denna juvel. nummer två; Citera
speccan Postad 2 Januari , 2015 Rapport Postad 2 Januari , 2015 lide husmusik,tekno och annat elektroniskt musik. Citera
padrinosftw Postad 3 Januari , 2015 Rapport Postad 3 Januari , 2015 Pachanga Boys - Time på repeatovic = $ lide husmusik,tekno och annat elektroniskt musik. Fet lista Citera
Big Less Postad 6 Januari , 2015 Rapport Postad 6 Januari , 2015 Är rätt kräsen när det gäller grind-musik och tycker inte att det görs någon riktigt bra längre, men i år kom en faktiskt en riktigt bra platta: Citera
padrinosftw Postad 6 Januari , 2015 Rapport Postad 6 Januari , 2015 Soundcloudspellista: Enstaka sets som rekas: Recondite Guy Gerber Mind Against Nicolas Jaar Måste sluta spewa i den här tråden, blir railmode fr o m nu Deep house mixar är GTO! Sånt där är trevligt (= Citera
Sladdafan Postad 9 Januari , 2015 Rapport Postad 9 Januari , 2015 Brukar köra madplusGRIND-listan Citera
padrinosftw Postad 26 Januari , 2015 Rapport Postad 26 Januari , 2015 Måste sluta spewa i den här tråden, blir railmode fr o m nu Älskar att go back on my word. https://soundcloud.com/otherpeoplerecords/csp06-nicolas-jaar-essential?in=padrinosftw/sets/spacetown Citera
hampulito Postad 8 Maj , 2015 Rapport Postad 8 Maj , 2015 #Grindmode (Explicit) ft. 2 Chainz, Nipsey Hussle Citera
mpee Postad 18 Maj , 2015 Rapport Postad 18 Maj , 2015 Inte bara backat rakt ut på sistone, har också meckat ihop denna playlist. Är mycket nöjd. Gick till och med + inatt. Citera
Denco Postad 12 Februari , 2016 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2016 BUMP! Behöver en spellista ASAP allt förutom rock Citera
valterego Postad 12 Februari , 2016 Rapport Postad 12 Februari , 2016 BUMP! Behöver en spellista ASAP allt förutom rock All rock? Citera
zsnowstorm Postad 12 Februari , 2016 Rapport Postad 12 Februari , 2016 lyssnar jag ALLTID på när jag ska sluta tilta och börja vinna givetvis på vinyl då Citera
HwardShore Postad 12 Februari , 2016 Rapport Postad 12 Februari , 2016 (redigerade) gått från att lyssna på mycket deep house till lite lugnare och mer akustiskt. lyssnat på en del är hozier. Där ja kan reka "from eden, Cherry Wine och sedated. blir såklart bättre med sådan typ av musik ifall man spewa 3k på ett headset Redigerad 12 Februari , 2016 av HwardShore Citera
jm_j Postad 13 Februari , 2016 Rapport Postad 13 Februari , 2016 https://www.youtube.com/watch?v=TwbI91rx5FQ ADHD-kattor hjälper också till ibland: Citera
Recommended Posts