Gå till innehåll

Egons vardagsbok


valterego

Recommended Posts

Den här hade helt gått mig förbi. Har svårt att se att den inte skulle vara bra.

 

Tre öl djup och efter två cigg (!) gick jag på nattbio och såg den i helgen. Mådde illa första 45 minuterna. Var lite meh tyckte jag nog men mitt tillstånd att bedöma kan som sagt vara värt att ifrågasätta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tre öl djup och efter två cigg (!) gick jag på nattbio och såg den i helgen. Mådde illa första 45 minuterna. Var lite meh tyckte jag nog men mitt tillstånd att bedöma kan som sagt vara värt att ifrågasätta.

 

Bio och alkohol är en svindålig kombo imo. Kan möjligen bero på att min redan speedade personlighet blir ännu värre av sprit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utmärkt film, självklar femma. Var väl 11-12 pers i salongen. Tyckte lite synd om de tre tonårstjejerna på raden bakom som trodde det var en ny Twilight tills typ tio minuter in.

 

Jag gillade den sålänge jag såg den :) men efter en dags vandrande runt i NYC vart det lite för långsam film för att hålla sig vaken, oberoende filmkvalitet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ett unikum i forumets historia, Syryoyo. Jag vet inte om det är positivt eller negativt. :-)

 

Jag är för övrigt sjukt nöjd med nya Poker.se. Stor cred till alla inblandade som slitit som djur under nertiden för sidan. Vi la upp en podcast bara timmar innan kraschen (hoppas det inte fanns nåt samband :) ), med intervju med Martin Jacobson. Rekar bra lyssning där. Är btw riktigt nöjd med hela avsnittet.

 

Vill också spamma om att min vän och podcastsidekick Viktor Serra är i final i tävlingen En Karl Med Skägg. Om man går in på facebooksidan med samma namn som tävlingen och likear bilden på Viktor hjälper man honom mot seger. Det vore fin hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ett unikum i forumets historia, Syryoyo. Jag vet inte om det är positivt eller negativt. :-)

 

Jag är för övrigt sjukt nöjd med nya Poker.se. Stor cred till alla inblandade som slitit som djur under nertiden för sidan. Vi la upp en podcast bara timmar innan kraschen (hoppas det inte fanns nåt samband :) ), med intervju med Martin Jacobson. Rekar bra lyssning där. Är btw riktigt nöjd med hela avsnittet.

 

Vill också spamma om att min vän och podcastsidekick Viktor Serra är i final i tävlingen En Karl Med Skägg. Om man går in på facebooksidan med samma namn som tävlingen och likear bilden på Viktor hjälper man honom mot seger. Det vore fin hjälp.

 

Riktigt snyggt skägg den där Doktor Serra har. Snygg förövrigt oxå. Hade han haft en heroinsmal kropp hade det varit aktuellt. Tyvärr kan jag inte bidra med likes då jag totalvägrar att beblanda mig med facebookpacket. Däremot kan jag skicka en slant om Serra mot förmodan skulle vara gul.

 

Du borde marknadsföra Serra i alla dagböcker. Killen ska bara vinna. Det är inga som helst konstigheter.

 

Det här klippet är för Serra.

Riktigt riktigt bra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ett unikum i forumets historia, Syryoyo. Jag vet inte om det är positivt eller negativt. :-)

 

Jag är för övrigt sjukt nöjd med nya Poker.se. Stor cred till alla inblandade som slitit som djur under nertiden för sidan. Vi la upp en podcast bara timmar innan kraschen (hoppas det inte fanns nåt samband :) ), med intervju med Martin Jacobson. Rekar bra lyssning där. Är btw riktigt nöjd med hela avsnittet.

 

Vill också spamma om att min vän och podcastsidekick Viktor Serra är i final i tävlingen En Karl Med Skägg. Om man går in på facebooksidan med samma namn som tävlingen och likear bilden på Viktor hjälper man honom mot seger. Det vore fin hjälp.

 

Nu har jag lyssnat på er senaste podcast. Måste säga att den var ganska underhållande. Jävlar vilken skruvad personlighet du verkar vara. Jag skulle gissa på någon form av Adhd. Är du diagnostiserad? Men Adhd har i princip alla begåvade personer så det är näppeligen ett minus.

 

Vilka är era top 5 poddar ni gjort? Dom mest skruvade och roligaste alltså. Kan knappt reglerna i Texas så jag vill givetvis ha minimalt med pokersnack. Även om jag är oerhört ensam känns 70 poddar lite väl tungt att suga in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag lyssnat på er senaste podcast. Måste säga att den var ganska underhållande. Jävlar vilken skruvad personlighet du verkar vara. Jag skulle gissa på någon form av Adhd. Är du diagnostiserad? Men Adhd har i princip alla begåvade personer så det är näppeligen ett minus.

 

Vilka är era top 5 poddar ni gjort? Dom mest skruvade och roligaste alltså. Kan knappt reglerna i Texas så jag vill givetvis ha minimalt med pokersnack. Även om jag är oerhört ensam känns 70 poddar lite väl tungt att suga in.

 

Tack ;) Jag är inte diagnostiserad med annat än laktosintolerans, men det kan nog mycket väl finnas en släng av nåt i botten. Vad gäller topp 5-poddar får jag återkomma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du som är lite filmnerd, vad tros om den kommande remaken av kultrullen Point Break?

Gefährliche Brandung (1991) - IMDb

Vågar man vara försiktigt optimistisk eller kommer det bara bli våldtäkt på ens fina barnaminnen? :)

 

Oj, såg nu att det fanns en trailer https://www.youtube.com/watch?v=KvKneCIlIVs luktade lite svagt av Fast & Furious meets Twilight, faaan då :lol:

 

Vem är förresten viktigast för filmen, Johnny Utah eller Bodhi? Jag säger jämnt strå trots att Utah väl borde vara viktigare. En av mina favoritscener som är sådär skönt 90-tals lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...