Gå till innehåll

Imac


Denco

Recommended Posts

Tjena alla poker älskare!

 

Har sedan 2 månader tillbaks spelat på min nya imac, har inte haft några problem med den tills ungerfär 2 veckor sedan. Då Svenskaspels Poker klient stängs ner helt utan anledning lite då och då. Det kommer upp en notis som säger ``Svenskaspels Poker har avslutats oväntat``. Jag stänger ner notisen och försöker starta om SVS men då står det att klienten redan körs så jag kan inte starta något nytt, men den är absolut inte igång? Har checkat Aktivitetskontrollen och allting men inget tyder på att den är igång. Så jag måste alltså starta om hela datan för att svs ska fungera igen. Men det tar bara 15-20 innan samma problem uppstår igen... Har skickat mail till svs men dem har inte svarat än :/ Har prövat installera om klienten säkert 5-6ggr, har också uppdaterat till den nyaste version av iOS men inget har hjälpt.. Det är alltså bara svs programmet som avslutas och inget annat.

 

Vänder mig nu till er om hjälp. Om någon har haft liknande/samma problem eller bara har en aning om vad felet är, skriv då gärna :)

 

Blir så frustrerad! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...