harcourt Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Jag är mest imponerad att någon mer än mig lyssnat på Takida. antar att du inte ser tillräckligt många äckliga och idiotiska fjortisar som gillar killar med epatraktor och mycket snus? lär känna dem lite bättre, eller varför inte skaffa en tuff volvo och skäggstubb och du har 95% av takidas fanskrets för dina fötter. övriga 5% är nog bara väldigt vilsna och musikaliskt efterblivna. men lyssna på takida du, gör det! jag bryr mig inte. Citera
thorn Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Vem är det egentligen som lyssnar så mycket på Magnus Uggla att han placeras tvåa på hela PF.nu listan? Det är mycket, MYCKET oroväckande. Citera
Papa Kubo Postad 12 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2005 Min bästa gissning: Malik. Citera
thorn Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Postad 13 Augusti , 2005 Jag ska ha datorn på över natten och ha Crazy frog låten på repeat. Det ni, nu blir det finkultur av. Citera
wolf Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Hm, har tankat programmet och anmält mig, men hittar inte hur man går med i en grupp. Kan ngn hjälpa mig? EDIT: länken på förstasidan fungerade visst nu, glöm det Citera
Papa Kubo Postad 17 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Här är Swedes riktiga user, den han använder i smyg då han inte försöker spela cool. Citera
shitluck Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Kubo och thrn, er musiksmak är ju hyffsad =) Hm, funderar på att joina pokerforum gruppen. ferra2k heter jag på as btw. Citera
worim Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 jaha, är man ju tvungen att testa...joinade er forumgrupp =) Citera
Papa Kubo Postad 22 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Någon mer som har problem med att låtarna man spelar inte dyker upp på sidan? Citera
shitluck Postad 22 Augusti , 2005 Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Det händer ganska ofta på AS. Det är bara till att vänta så dyker låtarna, i 90% av fallen upp. Citera
Papa Kubo Postad 22 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2005 Jag vet, men nu har det inte dykt upp något på flera dagar trots idogt lyssnande. Dessutom är logfilen fylld med en massa fel: ERROR - Response was invalid ERROR - ReqID 102, Last response from the server was unreadable Citera
Papa Kubo Postad 10 September , 2005 Författare Rapport Postad 10 September , 2005 Alltså, vad är det för fel på er? Metallica, The Kristet Utseende, Björn Rosenström och Megadeth. Get real. Min plugin har vägrat att rapportera låtar i några veckor, men nu har jag fått ordning på skiten så det är väl dags att styra upp AS-gruppen också. Citera
Swede Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Snyggt Kubo, förra veckan var t.A.T.u. den artist du lyssnade näst mest på. 29 gr. starkt jobbat, muhahahaha Citera
Papa Kubo Postad 14 November , 2005 Författare Rapport Postad 14 November , 2005 Riktigt pinsamt. t.A.T.u. borde naturligtvis legat på första plats. Får nästan gåshud av Nas Ne Dagoniat och Ya Sholsa S Uma. All About Us från nya skivan är också riktigt bra. Men det är klart, för någon som frivilligt lyssnar på AC/DC och hittar sina favoritartister via OC är det kanske svårt att greppa. Citera
Swede Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Riktigt pinsamt. t.A.T.u. borde naturligtvis legat på första plats. Får nästan gåshud av Nas Ne Dagoniat och Ya Sholsa S Uma. All About Us från nya skivan är också riktigt bra. Men det är klart, för någon som frivilligt lyssnar på AC/DC och hittar sina favoritartister via OC är det kanske svårt att greppa. din åsikt om AC/DC skadar ju bara dig själv och sen kan jag inte hjälpa att OC producenterna varit hemma hos mig på massa fester när jag bodde i Newport Beach och fick sin musikaliska inspiration därifrån (bör nog nämna att jag aldrig sett ett avsnitt av OC) Citera
Nidot Postad 14 November , 2005 Rapport Postad 14 November , 2005 Här är min profil ** Nån med 'lite' tyngre musik får gärna tipsa eller starta en radio Citera
nordin82 Postad 9 Juni , 2006 Rapport Postad 9 Juni , 2006 Om jag fattar det rätt så verkar det som att folk faktiskt lyssnar på Tool.. fin musik det. Fick tipset av en kompis som var i Usa just då och blev såld. Ska fundera på om jag ska gå med i gruppen eller inte. Tösen lyssnar en hel del från denna datorn och då blir det bara knasigheter på listan. Citera
Recommended Posts