Gå till innehåll

nordin82

Members
  • Innehåll Antal

    43
  • Gick med

  • Besökte senast

Om nordin82

  • Födelsedag 1982-04-05

Converted

  • Hemort
    Karlsborg

Converted

  • Nick på pokerrum
    Tidsoptimist, nordin82 och dylika..

Converted

  • Sysselsättning
    Ams-slav

nordin82's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

0

Anseende bland gemenskapen

  1. Ahh okej inte min mening att förstöra =) Väldigt intressant film hursomhelst. Ganska sjukt att det får gå så långt och troligtvis kommer gå ännu längre innan något händer.
  2. Är det någon skillnad på dina ypperligga filer och den som finns på deras "hemsida"? http://www.iousathemovie.com/
  3. Haha nej det dröjde nog en dag innan de tyckte att jag skulle ha en saftig bonus eller nått om jag satte in pengar där.. Eat shit and die tyckte jag ungefär och tryckte på delete.
  4. Ja det lät inte som en helt dum idé ska bara se till att bli riktigt pissed någon dag/natt så ska jag nog kunna skramla ihop några ord som faktiskt går att bilda en mening eller två av. Pengarna är rökta men det är smällar man får ta som sagt.
  5. Haha jag gjorde det och skrev ett riktigt arget mail häromdagen där jag beskrev mitt lilla problem och vad jag tyckte och tänkte om allting. TEx att jag inte hade fått se något av bevisen de hade och gnällde lite över att de bara svarade mig med förskrivna mail. Dessutom bad jag dem radera mig ur deras databas. Gissa vad svaret blir? Ja jisses vet inte om jag ska skratta eller gråta. Inte ett svar på ett av mina påståenden och dessutom ett förskrivet avsnitt där de skriver att jag bara behöver skicka svaret på min fråga till deras support för att öppna mitt konto igen. Som grädden på moset var detta det snabbaste svaret jag fått av dem någonsin!
  6. Haha ja men nu är det tydligen så att jag inte är den enda som har blivit av med pengar på deras sida. Fick tipset att läsa vidare på 2+2 forumet så det tycker jag säger en del om deras sida tyvärr.. Anledningen till att jag skriver här är att jag ville veta om någon annan hade varit med om något liknande eller kanske hade tips eller idéer eller tom närkontakt med deras support och kunde ge mig en hjälpande hand med det hela. Svenskfisk är han som tog pengarna och anledningen till att jag fick reda på hans nick är för att han gick in via mitt konto och sen skickade över pengarna via friendlytransfer så därför är det inte chipdumpning som har hänt. Det blir rätt svårt för polisen att bevisa att ett brått har begåtts iom detta. Dessutom ligger inte pokersidan i sverige så chansen att de får ut något ifrån pokersidan anser jag vara minimal.
  7. Nej alltså jag loggade in med samma ip som personen i fråga. Det är deras bevis. Sen så har de antagligen mejlat personen i fråga och fått hans story och gått på hans linje istället för min. Ja det är ungefär vad jag tycker om saken oxå, men de har gjort sin bedömning och inget jag säger eller gör lär få dom att ändra på sig tyvärr. Alltså med tanke på den bemötelse jag har fått av deras support så är jag inte så säker på hur kul det skulle vara att vara representant för deras sida.
  8. Dear Anders, This email is to inform you that, after reviewing your case and due to our internal policies, we concluded that we will not be able to return the funds in question as we can not be responsible of deals made between players: "UltimateBet is not responsible for any kind of agreement that you can make with other players at the game tables. Whether direct or indirect, including, without limitation, damage for loss of business, loss of profits (including loss or failure to receive anticipated winnings), business interruption, loss of business information, or any other pecuniary or consequential loss. It is your full responsibility any agreements that you may have with other players during your visit to our Website. We do not recommend or encourage in anyway doing any kind of agreement or deal between players." Thank you for understanding and please let us know if there is anything we can do for you. Vinnie Security Department Oh well känns inte som jag behöver säga så mycket mera. Ska skriva ett långt och detaljerat mail där jag slutligen ber dem att avsluta mitt konto och ta bort allting ur deras register som har med mig att göra för med en sida som inte sätter spelaren i fokus där vill iaf inte jag spela. Tråkigt att det ska behöva gå så långt men men.. You live, you learn som en vis kvinna en gång i tiden sjöng.
  9. Nej det lutar ju tyvärr inte åt det. IOM vad de tycker. Men men kan inte göra annat än försöka iaf. Deras förlust av min rake liksom Ja jo kanske vore något att be någon sida plocka fram, där man stannar lite längre då typ någon av de nyare med aktietjosan kanske är intresserade?
  10. Haha usch jabber.. =P tror vi kanske tvingar dig att skriva en rad. du verkar kunna lite mera än vad du säger här, tror iaf jag ^^
  11. danke schön =) kanske borde slänga ihop en schysst liten tråd som ger lite bra länkar till olika säkerhetsföretag och sånt. Så hela forumet kan känna sig säkra förutom då mot msn-bluffarna..
  12. Ja exakt. Jag fick skriva till dem och be om en update. Då fick jag det där beskedet om att vi hade gjort upp om pengarna. Hade varit bra med typ ett support-ticket system? Så kunde man gå in och kolla statusen på ärendet. Ja absolut, har du något bra att rekommendera? Tycker det finns hur mycket olika sidor att rota på som helst. Hittar nya bra typ var och varannan dag. Sen så tycker jag det är svårt för oss slutanvändare att få besked om vilket antivirus som är bra resp dåligt. Blir inte bättre när man lyckas hitta ett och annat test och ser hur ruskigt kassa vissa företag är, än mer ta åt sig kritik.
  13. Klart dom inte ska ersätta alla om det verkar väldigt mystiskt men om vi nu ska ta mitt fall som exempel så vet de ju faktiskt vem det är som har tagit pengarna så det är inte så svårt att kräva dem igen? Jag menar om nu någon annan blir hackad och personen i fråga ser en överföring till en annans konto varför då inte ordna till det? Känns inte som en speciellt svår sak. Ungefär som när man ska byta internetabonnemang eller något annat. Det tar 2-3veckor men det enda de behöver göra egentligen är att trycka på på-knappen.
  14. Håller med dig, lite mer personlig service vore fint, verkar dock som dom inte bryr sig speciellt mycket om sitt rykte utan bara lever på stackare. Nej absolut inte, jag som har hållt på med datorer i mer än 10år känner mig inte på långa mera över novis ännu och jag vill ändå hålla på med datorer. Utecklingen går rätt snabbt och det är svårt att hålla sig fullständigt uppdaterad.
  15. Jahopp känns inte som att jag kommer få svar på mitt mail. Visst så finns det alltid några fall som faller emellan stolarna eller som inte följs upp ordentligt men iaf tycker jag det är riktigt illa att supporter i stort inte gör vad de ska göra. Jag fattar liksom inte varför man inte lägger ner en krona extra på att hitta kompetent personal. Jag menar om man vill att kunderna ska stanna kvar så trodde jag det handlade om att hålla kunderna kvar. Mitt ex föräldrar driver en mindre reklamfirma och det var ungefär det som de levde på. De var inte billigast men de gav alltid kunderna det de ville ha. Storkunderna kunde ringa två dagar innan och begära saker som de ville ha klara. Inga problem, var bara att lägga mindre viktiga saker åt sidan och hugga in. Kanske är det här något som försvinner ju större man är som sida/företag? Man tar hellre lätta vägar på allting? Bara en liten fundering så här på torsdagen..
×
×
  • Skapa nytt...