Papa Kubo Postad 21 Juli , 2005 Rapport Share Postad 21 Juli , 2005 Audioscrobbler builds a profile of your musical taste using a plugin for your media player (Winamp, iTunes, XMMS etc..). Plugins send the name of every song you play to the Audioscrobbler server, which updates your musical profile with the new song. Every person with a plugin has their own page on this site which shows their listening statistics. The system automatically matches you to people with a similar music taste, and generates personalised recommendations. http://www.audioscrobbler.com http://www.audioscrobbler.com/group/POKERFORUM * RP + mer pill - QoS * (QoS din snygging, ge f*n i mina rubriker!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 21 Juli , 2005 Rapport Share Postad 21 Juli , 2005 Le anmäld de la vie... som sagt, min sida är inte riktigt representativ än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 21 Juli , 2005 Rapport Share Postad 21 Juli , 2005 min ar val hyfsad representativ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 21 Juli , 2005 Rapport Share Postad 21 Juli , 2005 Jag ska installera ikväll - när jag är full Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarletRox Postad 23 Juli , 2005 Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 joined.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cafka Postad 23 Juli , 2005 Rapport Share Postad 23 Juli , 2005 Ähh funkar väl inte om man mest lyssnar på musik genom XBOX Media Center? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Jag tippar Josh Rouse som PF.nu etta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Är det min FW som strular, eller har ni andra inte heller någon kontakt mellan winamps plugin och deras server ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 25 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Verkar inte heller få någon kontakt. Audioscrobbler är trevligt, men ganska ostabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffisimo Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Den fuckade rätt ordentligt imorse, men (just nu) verkar det vara stabilt. Under de få månaderna jag har varit med, så har jag lärt mig att blir det fel beror det inte på mig, om jag har lyckats submitta låtar från samma dator tidigare. http://www.audioscrobbler.com/development/graphs.php kan hjälpa lite. Om det är mycket rött i det första diagrammet, så har de problem (rött = köade submissions). Just nu har de en halv miljon låtar som ska processas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 25 Juli , 2005 Rapport Share Postad 25 Juli , 2005 Bara marginellt onödigare än riggningstråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Fungerade med Winamp plugin för mig i ett par dagar, nu har det inte fungerat på lika många. Är det min FW/dator, eller är det bara deras servrar som har problem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 27 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Det är deras servrar som bråkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 För de som har en moddad Xbox kan jag berättat XBMC har numera stöd för Audioscrobbler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Kollar igenom folks listor lite. Finns bra musik dar. Thorn har mkt fin musiksmak, aven om det finns utrymme for forbattringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yukisuke Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 http://www.audioscrobbler.com/user/malteof/ Lite blandat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 30 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Thorn har mkt fin musiksmak, aven om det finns utrymme for forbattringar. Och det ska komma från Mr Bravery? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thorn Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Jag har precis upptäckt the postal service, underbart! Drog precis Röyksopps nya med, inte hunnit lyssna ordentligt än. Får kolla in era listor sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yukisuke Postad 30 Juli , 2005 Rapport Share Postad 30 Juli , 2005 Drog precis Röyksopps nya med, inte hunnit lyssna ordentligt än. Den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarfiGhtr Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Jag är mest imponerad att någon mer än mig lyssnat på Takida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 8 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Ny sajt imorgon. Spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Thorn har mkt fin musiksmak, aven om det finns utrymme for forbattringar. Och det ska komma från Mr Bravery? Mr Bloc Party... Bravery/Bloc party, same shit, different name men just nu roterar John Wayne Gacy Jr av Sufjan non stop edit: http://www.crimelibrary.com/serial_killers/notorious/gacy/gacy_1.html?sect=1 intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 HA! Sjukt.... Kubo, du ar min nast narmsta musical neighboor Hahahahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 12 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Jaha, du börjar slutligen närma dig något som kan kallas för smak? Trevligt. Lyssna lite mer på Pinback nu så blir det ännu trevligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swede Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Jaha, du börjar slutligen närma dig något som kan kallas för smak? Trevligt. Lyssna lite mer på Pinback nu så blir det ännu trevligare. fick en overdos av pinback i san diego. har lyssnat mkt pa det, men inte pa datan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts