Bubbla Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Goldie-Loc (På b2b) = Dan Glimne. Är 100% säker.. Spelar 5/10, 10/20 NL Bättre än väntat faktiskt Inte riktigt vad man kan tro om man läst här. Länk Citera
Che Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vem är Tiger99? LOL.. kanske sveriges största fisk.. Citera
Albert Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vem är Tiger99? LOL.. kanske sveriges största fisk.. Hur menar du då? Citera
Che Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 för han är för snäll för att vara pokerspelare samt så valde han spella poker istället för spa en gång samt att han borde ta sig hit till vegas nu.. istället för om ngn vecka Citera
IngeRik Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 eller snarare för att han pratar skånska Citera
maxxxx Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 vad nickar thuritz? Svantekung på b2b och ultimatebet, Isokala på Prima. Citera
Emilio Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Goldie-loc är dan glimne på b2b ja. Och han är inte rädd för att trycka in keramiken. Hahah. Dan glimne är så jävla dryg-rolig. Det där är verkligen hans drygaste favorituttryck. Citera
danne3 Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 hahahaha goldie-lock är inte alls dan glimne hahahahhahaha, goldie är en av mina lirare och NEJ inte dan glimne Citera
trisslott Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 hahahaha goldie-lock är inte alls dan glimne hahahahhahaha, goldie är en av mina lirare och NEJ inte dan glimne Hahaha fan va surt, jag hade stora förhoppningar ett tag där att Glimme nickade goldie Citera
ampixo Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 vad nickar thuritz? Svantekung på b2b och ultimatebet, Isokala på Prima. huh? Inte är Isokala Thuritz inte? Citera
JojjeL Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 vad nickar thuritz? Svantekung på b2b och ultimatebet, Isokala på Prima. huh? Inte är Isokala Thuritz inte? Jo, numer är det så Citera
Myssion Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Hellraiser är den där långhåriga finnen som tog hem MonteCarloMillions, glömt va han heter... Jani Sointula(stavning?) Jopp Citera
Morbo Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Isokala är Ville Wahlbecks konto, dom brukar spela tillsammans på det och dela 50/50 Citera
SweCyrus Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 eller snarare för att han pratar skånska Är det han som spelar omaha så weak-tight.. Citera
Nicklas Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 hahahaha goldie-lock är inte alls dan glimne hahahahhahaha, goldie är en av mina lirare och NEJ inte dan glimne Härligt .min rulle behöver mer tiltsessioner av dig på SOKO fast det hade varit otroligt roligt om glimne var G-L och visar glimnes "andra" sida Citera
jackbalsam Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Hur gör alla de som delar konto egentligen? Hur har de koll på hur mycket båda tjänar? Är ju trist om en av dom vinner medan den andra har en dålig period. Citera
arsenalrulez Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Vad heter Krister Hansson? krilleluck Citera
iremmats Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 Hur gör alla de som delar konto egentligen? Hur har de koll på hur mycket båda tjänar? Är ju trist om en av dom vinner medan den andra har en dålig period. Det är väl swingsen man vill minska genom att dela kontot? Dessutom tiltar man nog inte lika lätt om det inte bara är ens egna pengar man spelar för. Citera
thrasher Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 vad heter jag på nätet då ramzi, du som har sån KOLL!!!1111111 Citera
jackbalsam Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 vad heter jag på nätet då ramzi, du som har sån KOLL!!!1111111 Zweig? Citera
mattias552 Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Vet inte om detta redan finns på denna tråd tidigare med två som alltid är i toppen på B2Bs lista är "NhTyWp" och "Nohend", någon som har koll på vilka dessa är? Citera
Albert Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Vet inte om detta redan finns på denna tråd tidigare med två som alltid är i toppen på B2Bs lista är "NhTyWp" och "Nohend", någon som har koll på vilka dessa är? NhTyWp är Raymi Shanzes (Schanzes?) Thörn har jag för mig att nån skrev. Citera
Recommended Posts