Aaronramsey Postad 23 Januari , 2015 Rapport Postad 23 Januari , 2015 ok ok ok..... sista meningen kan väl bara besvaras med att jag är för snäll antar jag.
OHChariot Postad 25 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2015 Kan ju inte annat än att älska svs hyperturrar utan antes, var chipleader 9-handat på FT med 3bb och spelade sedan HU med 4bb eff där ettan nästan fick dubbelt så mycket som tvåan, bustade 2a för 7 hunk obv
WannaSeeMyPig Postad 25 Januari , 2015 Rapport Postad 25 Januari , 2015 Kan ju inte annat än att älska svs hyperturrar utan antes, var chipleader 9-handat på FT med 3bb och spelade sedan HU med 4bb eff där ettan nästan fick dubbelt så mycket som tvåan, bustade 2a för 7 hunk obv Haha de är riktigt riktigt sjuka, 10% rejk också. Skrev en tråd på svs forum om rejken och strukturen men fick inte något intressant svar direkt. Föga förvånande dock. Hur ser dina söndagar ut? Nöter du 18s eller kör du röda low/midstakes också?
OHChariot Postad 25 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2015 Haha de är riktigt riktigt sjuka, 10% rejk också. Skrev en tråd på svs forum om rejken och strukturen men fick inte något intressant svar direkt. Föga förvånande dock. Hur ser dina söndagar ut? Nöter du 18s eller kör du röda low/midstakes också? Haha ja men förbannat roliga sen att folk sitter och foldar 2bb eff bvsb osv gör det inte sämre Spelar bara 18s, får bara spela turrar för egna pengar så lirar någon då och då men inte mycket mer än så dessvärre. Spelar dock väldigt lite just nu då många timmar går åt skola och att studera påååker!
Madwax Postad 25 Januari , 2015 Rapport Postad 25 Januari , 2015 Kan ju inte annat än att älska svs hyperturrar utan antes, var chipleader 9-handat på FT med 3bb och spelade sedan HU med 4bb eff där ettan nästan fick dubbelt så mycket som tvåan, bustade 2a för 7 hunk obv Vilken turre var detta?
OHChariot Postad 25 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2015 Vilken turre var detta? Någon 100krs x-snabb.
OHChariot Postad 26 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2015 Avanza zero som gäller om man är ute efter låg risk? Tänkte lägga undan en del pengar tills efter studenten iaf.
nolfie Postad 26 Januari , 2015 Rapport Postad 26 Januari , 2015 Avanza zero som gäller om man är ute efter låg risk? Tänkte lägga undan en del pengar tills efter studenten iaf. Den är rätt nice, inga avg, medel/låg risk.
OHChariot Postad 26 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2015 Den är rätt nice, inga avg, medel/låg risk. Vi kör la på det
Enterprise Postad 27 Januari , 2015 Rapport Postad 27 Januari , 2015 Vi kör la på det Hur länge har du tänkt spara?
OHChariot Postad 27 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2015 Hur länge har du tänkt spara? Alltså typ förevigt men kommer ha störst summa pengar inne det kommande halvåret, vill egentligen bara lägga undan pengarna så att jag inte bränner dem men får man någon form av avkastning så är det fint det också
OHChariot Postad 27 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2015 Frågan är hur fan man ska hinna med att spela, skola, körlektion, hem, käka, plugga, coachingsession i 2-3h = midnatt
Enterprise Postad 28 Januari , 2015 Rapport Postad 28 Januari , 2015 Alltså typ förevigt men kommer ha störst summa pengar inne det kommande halvåret, vill egentligen bara lägga undan pengarna så att jag inte bränner dem men får man någon form av avkastning så är det fint det också Okej. Ska du spara en stor summa pengar i 6 mån för att sedan göra ett uttag så är det långt ifrån säkert att du går plus. Jag bifogar en bild från den amerikanska börsens 500 största bolag för att försöka visa vad jag menar. AZ är en indexfond som ganska väl följer Stockholmsbörsens 30 största bolag, så jämförelsen är kanske inte knivskarp. Det kanske finns liknande data för dessa, men jag orkar inte gräva mer Däremot kanske det är "bra tider" att investera nu, det har jag ingen större koll på. Spoiler!
Madwax Postad 28 Januari , 2015 Rapport Postad 28 Januari , 2015 Okej. Ska du spara en stor summa pengar i 6 mån för att sedan göra ett uttag så är det långt ifrån säkert att du går plus. Jag bifogar en bild från den amerikanska börsens 500 största bolag för att försöka visa vad jag menar. AZ är en indexfond som ganska väl följer Stockholmsbörsens 30 största bolag, så jämförelsen är kanske inte knivskarp. Det kanske finns liknande data för dessa, men jag orkar inte gräva mer Däremot kanske det är "bra tider" att investera nu, det har jag ingen större koll på. Spoiler! Skoj att man loggar in på denna dagboken och ser en bild från ens brors blogg. Den är mer välsprid än jag ger honom cred för uppenbarligen. Till OP, kolla igenom den länken rikatillsammans.se, där lär finnas x-antal sidor och läsa om investering av pengar och hur man får pengar och växa.
Enterprise Postad 28 Januari , 2015 Rapport Postad 28 Januari , 2015 Skoj att man loggar in på denna dagboken och ser en bild från ens brors blogg. Den är mer välsprid än jag ger honom cred för uppenbarligen. Till OP, kolla igenom den länken rikatillsammans.se, där lär finnas x-antal sidor och läsa om investering av pengar och hur man får pengar och växa. Det är en bra blogg. Lätt att ta till sig informationen och han skriver för det mesta om intressanta saker. Alltså typ förevigt men kommer ha störst summa pengar inne det kommande halvåret, vill egentligen bara lägga undan pengarna så att jag inte bränner dem men får man någon form av avkastning så är det fint det också Det kan vara värt att kolla upp vad som passar dig bäst: aktiekonto, investersparkonto eller kapitalförsäkring. (om du inte redan har koll på det)
OHChariot Postad 28 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2015 Tack för tipsen! Det uppskattas. Ska kika igenom det där lite när jag hittar någon form av ork
OHChariot Postad 28 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2015 Idag har jag tid att spela en "längre" session! Ska försöka få in 6h/120 games iaf, wohooo!
TGrinder Postad 28 Januari , 2015 Rapport Postad 28 Januari , 2015 Hur kommer det sig att du inte trycker mer turrar på Svs? Att kombinera både PS och Svs borde ju vara nöten för dig då majoriteten av turrarna på Svs är just micro. Sen skadar det inte att till och med regsen är värdelösa på statens sida. Bara en tanke! Mvh #Gratispengar
OHChariot Postad 28 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2015 Hur kommer det sig att du inte trycker mer turrar på Svs? Att kombinera både PS och Svs borde ju vara nöten för dig då majoriteten av turrarna på Svs är just micro. Sen skadar det inte att till och med regsen är värdelösa på statens sida. Bara en tanke! Mvh #Gratispengar Lär mig jääääävligt mycket nya saker hela tiden nu iom stejkingen och har fullt upp med att applicera det praktiskt när jag spelar vilket skulle vara lite svårare om jag pumpade upp vilken annan klient som helst då det tar mycket utrymme och uppmärksamhet. Försöker därför hålla mig till bara sngs för att bli så bra som möjligt på det.
OHChariot Postad 31 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2015 Kass dag, spelade väldigt lite pga trötthet men största backdagen på stejken iallafall. Studerade i en timme iallafall så någon form av produktivitet vart det. Lyckades också på något sätt hitta en run i turbo thirty på FTP men bustade typ 14e
OHChariot Postad 1 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2015 Januari. Rekordmånad trots att sngs gick skit.
OHChariot Postad 3 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2015 Borde egentligen plugga religion men man kommer inte ur en downswing genom att plugga religion såatteh...
OHChariot Postad 4 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2015 Microregs... http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/12874300_D2983C4E16
smlove421 Postad 4 Februari , 2015 Rapport Postad 4 Februari , 2015 Microregs... http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/12874300_D2983C4E16 +ev shov:shock: . noootttt:-D hahahaha
OHChariot Postad 15 Februari , 2015 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2015 Backup-internet, vad gäller? Är det enda alternativet man har att skaffa en sån där sticka som kostar x kr i månaden? Är okunnig, lat och fruktansvärt dålig på att googla.
Recommended Posts