Gå till innehåll

$11 mtt


LiveAtPompeii

Recommended Posts

Hur menar du att han inte har några Ax i rangen med 20bb? wtf dude. att du funderar över att syna river är för mig en gåta.

 

20bb? 13bb har han, svårt att se att han inte jammar 99% av rangen som träffar den där brädan hårt pre, alla ess KQ m.m. frågan är om han ens jammar river med Kx 100%. (troligtvis inte)

 

Ni som vill folda river nu, vad har han?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han många k,j k,10 ,a.x komos . du slår inget emot han rench, på river

 

Håller med om att han kan se flopp med KJ K10 men går han bet turn jam riv med dom? jag tror inte det. Kan se bet turn, liten bet river men inte jam. makes no sense.

 

Har han verkligen synat pre med ett ess och sen stabbat turn med sin stack, tänker han så, då hade han jammat pre med A 100% IMO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med om att han kan se flopp med KJ K10 men går han bet turn jam riv med dom? jag tror inte det. Kan se bet turn, liten bet river men inte jam. makes no sense.

 

Har han verkligen synat pre med ett ess och sen stabbat turn med sin stack, tänker han så, då hade han jammat pre med A 100% IMO

 

troligvis jamar han inte k,j k,10 på river. läste handen helt fel8-) jag trodde att det var han som resie pre. men kan ändå ha. a.2,a.3a.4a.5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

troligvis jamar han inte k,j k,10 på river. läste handen helt fel8-) jag trodde att det var han som resie pre. men kan ändå ha. a.2,a.3a.4a.5

 

Ok, hade han checkat turn hade jag gett han några fler ess men inte när han stabbar med sin stack. Är han villig att göra det jammar han pre med ess imo

 

hade han haft 20bb hade det inte vart något att disskutera vill jag lägga till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fick facit första posten och nu vill du lyckas soulreada honom. Vad är det då han har i sin range som går c/b/b?

 

Ja ty för input jam pre obv! (går att disskutera också, men inte nu)

 

Ja det är det jag undrar? Vad han går c/b/b med sin linje pre med sin stack. Ingenting IMO. Vilka händer har du i hans range med hans stack och flat pre som är tillräckligt bra att gå c/b/b på den runouten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fwiw så tycker jag inte att du ska jamma pre som någon sa, 24bb pre-ante????

Tror att han jammar många (alla) händer förutom de allra sämsta som träffar den där brädan, och de bör han folda pre (typ A2-A8 eller så) och han stabar knappast ett ess på turn, vilket gör riverjammen märklig eftersom att han förmodligen aldrig jammar bara en kung eller så. KQ och typ 66/77 är de enda rimliga värdehänderna imo men frågan är om han inte vevar in 66&77 pre också? Tycker fan inte att det är kefft alltså. Väldigt få värdehänder i hans range imo och desto mer typ låga pocketpar som han väljer att bluffa osv.

 

Sen att säga att han fått facit är också efterblivet eftersom att det inte finns något facit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fwiw så tycker jag inte att du ska jamma pre som någon sa, 24bb pre-ante????

Tror att han jammar många (alla) händer förutom de allra sämsta som träffar den där brädan, och de bör han folda pre (typ A2-A8 eller så) och han stabar knappast ett ess på turn, vilket gör riverjammen märklig eftersom att han förmodligen aldrig jammar bara en kung eller så. KQ och typ 66/77 är de enda rimliga värdehänderna imo men frågan är om han inte vevar in 66&77 pre också? Tycker fan inte att det är kefft alltså. Väldigt få värdehänder i hans range imo och desto mer typ låga pocketpar som han väljer att bluffa osv.

 

Sen att säga att han fått facit är också efterblivet eftersom att det inte finns något facit.

 

JT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...