JerryOdeen Postad 15 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 15 November , 2014 Fredag Idag var dagen då jag flyttade ut från barndomshemmet. Kom en mil hemifrån ungefär. Bor för stunden ihop med min bror men han flyttar troligen ut inom en kortare tid så då har jag lägenheten själv... Fixat ett höjochsänkbart bord med. Var välbehövligt då jag har haft problem med ryggen det senaste. 20 bast, vara stel som en gris och ha ryggproblem...Fy fan. Slapp man varit i sina dagar ^^ Blev grind nu på kvällen. Ett skott blev det med en 22a plats i Big 109 för över 400$. Annars inget sköj utom lite småcashar här och där. Slutar stuck 900$. Imorgon blir det att IRLa lite med både innebandymatch på förmiddagen och sen utgång på kvällen. Kul å testa att leva utanför dataskärmen ibland ändå...får se om det är nån hit! Ha't Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Så jävla bakis att du inte lirat idag eller?? Eftersom man inte har ett liv och tittar in titt som tätt vill ja lite uppdates!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2014 Så jävla bakis att du inte lirat idag eller?? Eftersom man inte har ett liv och tittar in titt som tätt vill ja lite uppdates!!!!! Bakis är jag men visst lirar jag =) Inte hittat något, har 2 turrar kvar 11$ Action hour 3/18 med 95bb. Den andra är Sunday Second chance som jag spelar för första gången... Och där bustade jag den, haha ^^ 30 spelare i från pengarna, 15bb A-Qo < A-Ko. Måste bli 3a i Action hour nu för att gå plus. Har i princip bubblat 3/4 majors idag. Million, 6max och SC. Lirade Warmup med utan framgång. Cashat i: Sunday Omaha, 55$ turbo Second chance, Bigger 8, Bigger 22, 16$ turbo, 44 turbo och nåt mer kanske. Hör av mig när jag vunnit Action hour Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Hör av mig när jag vunnit Action hour dat jinx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2014 dat jinx Har verkligen lirat mitt A-game när det gäller Reversejinxing det senaste. Dont count me out Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2014 Okej då mitt reversejinx funkade inte. Slutade 8a efter en spekulativ 4betsjam mot CL... Stuck en jävla massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Så jävla bakis att du inte lirat idag eller?? Eftersom man inte har ett liv och tittar in titt som tätt vill ja lite uppdates!!!!! Haha, Ramsey alltså. Vilken legend du är, få som är lika sköna som dig på forumet! Ge den här mannen biobiljetter annars gör jag det personligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aaronramsey Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Ehh var ju faktiskt seriös:-) tycker det är en jävligt bra blogg. Passar på en biobiljett. Senaste jag såg Gone girl. Icke bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 November , 2014 Ehh var ju faktiskt seriös:-) tycker det är en jävligt bra blogg. Passar på en biobiljett. Senaste jag såg Gone girl. Icke bra. Kul å höra. Både att du gillar bloggen och att det finns fler som tycker bio är fett överskattat... Börjat Grinden men inget speciellt har hänt än... Kan berätta att målet för resten av året är nu att nå Supernova på Stars. 22k poäng kvar. Måste heavygrinda för att lyckas^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slasktratten Postad 17 November , 2014 Rapport Share Postad 17 November , 2014 Låt inte målet påverka ditt a game nu bara Vet själv efter 10 års spelande att när man pumpar som en gris så brukar det gå åt helvete. Man reggar utav helvete och tappar fokus och i slutänden blev det bra mycket dyrare. Vissa dagar reggar man på trots att man inte är sugen och då går det oftast åt helvete. Rakerace och sån skit har ju kostat ett par månadslöner pga att man bara köttat samtidigt som man vart less. Cred till dom som klarar av det dock och gl till dig med målet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 18 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2014 Låt inte målet påverka ditt a game nu bara Vet själv efter 10 års spelande att när man pumpar som en gris så brukar det gå åt helvete. Man reggar utav helvete och tappar fokus och i slutänden blev det bra mycket dyrare.Vissa dagar reggar man på trots att man inte är sugen och då går det oftast åt helvete. Rakerace och sån skit har ju kostat ett par månadslöner pga att man bara köttat samtidigt som man vart less. Cred till dom som klarar av det dock och gl till dig med målet Det ska det inte göra! Skillnaden blir att kötta fler speldagar och att lägga all min volym på stars för tillfället. Enda skillnaden i storleken på turranra är att jag nu både lirar Big 109 och Big 162 istälelt för en av dem som jag gjort tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 18 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2014 Låt inte målet påverka ditt a game nu bara Vet själv efter 10 års spelande att när man pumpar som en gris så brukar det gå åt helvete. Man reggar utav helvete och tappar fokus och i slutänden blev det bra mycket dyrare.Vissa dagar reggar man på trots att man inte är sugen och då går det oftast åt helvete. Rakerace och sån skit har ju kostat ett par månadslöner pga att man bara köttat samtidigt som man vart less. Cred till dom som klarar av det dock och gl till dig med målet Det ska det inte göra! Skillnaden blir att kötta fler speldagar och att lägga all min volym på stars för tillfället. Enda skillnaden i storleken på turranra är att jag nu både lirar Big 109 och Big 162 istälelt för en av dem som jag gjort tidigare! Tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 18 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2014 6 turrar kvar på dagens grind. En riktigt jävla bajsgrind har det varit. Springer riktigt röv. Kvarvarande turrar är: 16 turbo, 55$ 10k GTD, 11 turbo, hot 44, 52 hyper och 11$ action hour. Kassa stackar i alla typ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 18 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 November , 2014 Tog ett skott i 320dollars sat till PCA. en given 3outare bjuds det på. Extremt äcklad över dagens löpande även om jag förtjänar få det i prutten lite nu efter det senaste braspringandet... Tänker dra till gymmet och tilta av mig lite. Tror det blir grind imon med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 20 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2014 Bajsgrind igen Poker kan dra åt helvete. Så jävla tråkigt när inget funkar. Allt jag gör går åt helvete. Slutar back som fan idag med. 3 djupspringninmgar men inget finalbord. Fattar inte ens varför jag utsätter mig för den här jävla tortyren. Ska fan skaffa ett riktigt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 20 November , 2014 Rapport Share Postad 20 November , 2014 Bajsgrind igen Poker kan dra åt helvete. Så jävla tråkigt när inget funkar. Allt jag gör går åt helvete. Slutar back som fan idag med. 3 djupspringninmgar men inget finalbord. Fattar inte ens varför jag utsätter mig för den här jävla tortyren. Ska fan skaffa ett riktigt jobb. Sätter en bira på att du sitter där på grinden igen inom två dygn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 20 November , 2014 Rapport Share Postad 20 November , 2014 . Poker kan suga som fan i downswingsen... tror d reder upp sig igen du verkar ju spela stabilt. Ett vanligt jobb kan med suga men visst degen kommer varje månad. Jag har ett vanligt jobb och spelar i perioder rätt mkt poker men det kan bli rätt tungt med jobb 07-16 sen poker nattetid. Ellet så börjar jag bara bli gammal . Ta lite paus o kör på igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 20 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2014 Sätter en bira på att du sitter där på grinden igen inom två dygn Haha jag tror jag får bjuda på en öl om vi syns på nån liveturre nån gång . Poker kan suga som fan i downswingsen... tror d reder upp sig igen du verkar ju spela stabilt. Ett vanligt jobb kan med suga men visst degen kommer varje månad. Jag har ett vanligt jobb och spelar i perioder rätt mkt poker men det kan bli rätt tungt med jobb 07-16 sen poker nattetid. Ellet så börjar jag bara bli gammal . Ta lite paus o kör på igen! Haha jag har inte en tanke på att skaffa ett vanligt jobb, förutom 10min efter en grind där jag vet att jag spelat som en kratta^^ Ibland behöver man bara släppa ut skiten och skriv av en del av tilten. Är näst intill enbart sur efter grinds om jag inte spelat ens i närheten av mitt "A-game" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2014 Efter ett par dagars ledighet är jag tillbaka på grinden, time to bink eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2014 Det går riktigt röv idag med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 22 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2014 Riktigt ruggig grind idag igen bara 2 cashar, av en jävla massa turrar. Känner dock att jag spelat mkt bättre idag en dem 2 senaste grinderna. Bara riktigt jävla kasst löpande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 23 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2014 Ska fösöka uppdatera lite i pauserna idag. Sålt av 30prollar av min grind idag så blir en hyffsat highstakes grind^^ 7 turrar startade: Bigger 75: 3400 75/150 Hotter 33: var nere på 1bb på 150/300, uppe på 13500 på 350/700 nu 8rebuy: 8200 postaddon på 75/150 55$: 9k 100/200 Sunday Warmup: Redan bust efter hittat set v set v kombodrag(jag hade låga settet, kanske inte var omöjligt att vika tråkigt nog) Bigger 8: 3600 30/60 55 KO: också bust, sprang K-K in i A-A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 23 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 November , 2014 Springer inge vidare idag heller. Hittade 9e plats i 44$ Turbo och några småcashar men annars inget. Har 10 turrar kvar dock. Sunday 6max Sunday Second Chance 109turbo 55$ 40k GTD 16.5 turbo 11$ Rebuy Hot 30 på .fr 27turbo KO Sunday Supersonic och Hotter 44 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 24 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2014 Aa gick ju röv idag med. Dock jävligt nöjd med mitt spel idag, sprang bara överlag rätt jävla skitkasst... Är förmodligen tillbaks imon igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 27 November , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2014 Första turregrinden sen i söndags och det gick inget bra idag heller. Ett finalbord i 50$ hyper men blev 9a... En del djupspringningar i övrigt men backar hyffsat mkt... Lever i Hot 44 men är tidigt i turren fortfarande. Spelat lite CG och SNGs de senaste dagarna. Pluspå SNGs och back på CG... Blir nog sen grind imon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts