Nilzzon86 Postad 12 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2015 När man försöker få överpar att folda... http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/15500272_C758B32346 Haha:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ImJustNutz Postad 15 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2015 Blir det ingen supernova freeroll för din del idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eurgh_77 Postad 15 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2015 När man försöker få överpar att folda... http://www.boomplayer.com/en/poker-hands/Boom/15500272_C758B32346 Fint valuebet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 15 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2015 Blir det ingen supernova freeroll för din del idag? Tack som fan för påminnelsen. Har för övrigt varit i Malmö de senaste dagarna för Malmö Open. Lyckades hitta en andra plats i ett sidoevent för 74k. Vill ni veta hur det gick i Main event får ni kika in på bloggen: http://www.poker.se/proffsbloggar/77963780/malmo-open-livefisk.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2015 Nice bloggstart! Men måste fråga?? Vem är 1a på springlistan? Måste vara falken va??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 15 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2015 Nice bloggstart! Men måste fråga?? Vem är 1a på springlistan? Måste vara falken va??? Dybban obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 16 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 16 Augusti , 2015 Om en timme börjar ännu ett kval till Redbet Live i Dublin som spelas i början av nästa månad. 75$ inköp med en 75$ bounty på mitt huvud. In och lira och haka på till dublin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Vet inte vem som delade på stars idag men på något sätt sprang jag dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 17 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2015 Nice bloggstart! Men måste fråga?? Vem är 1a på springlistan? Måste vara falken va??? Ty! Det låter vi vara osagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 18 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Bra start på Barcaresan, glömmer passet hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Bra start på Barcaresan, glömmer passet hemma har du inget pslive kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Man blir som man umgås. Att du glömde passet är en effekt av vart du befinner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 har du inget pslive kort? funkar det å flyga med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 funkar det å flyga med? Behövs (väl) inte pass för resa till barcelona? Jerry skriv pm om du vill ses i barca! Är ett trevligt gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 Behövs (väl) inte pass för resa till barcelona? man måste identifiera sig för att komma på planet och många flygbolag godkänner inte körkort för identifiering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 man måste identifiera sig för att komma på planet och många flygbolag godkänner inte körkort för identifiering. Jag flög både till och från Barcelona utan att identifiera mig en enda gång för några veckor sedan. Blev rätt förvånad själv då jag också trodde att det var minst id som gällde. Detta var vueling och norwegian. Men någon form av identifikation kan nog vara värt att ha med iaf och om det är ryan air så är jag rätt säker på att man är körd utan pass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CharlesRane Postad 18 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2015 funkar det å flyga med? han verkar ju redan vara på plats? Jävla idio* Bra start på Barcaresan, glömmer passet hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 han verkar ju redan vara på plats? Jävla idio* inte snellll att kalla folk för idiot, mer behövs på pf fö är han inte i barcelona än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Ta en glass Charles. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sicklife76 Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Inom schengen-länderna behövs inte passet, utan ett nationellt id räcker. Tyvärr är inte våra körkort godkända som nationella id'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 19 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Ta en glass Charles. Pepparkaka skulle jag säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 19 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 19 Augusti , 2015 Fick tag i passet, 1k fattigare... På plats Barcelona nu, inget lir förens imon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 20 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2015 Läste precis intervju med en polare till dig! https://svenskaspel.se/artiklar/poker/just-nu/bakom-nicket---kley Jag brukar tänka så ibland när jag hamnar i en svår situation. ”Om Jerry skulle kolla på den här handen i efterhand, skulle jag kunna försvara mitt spel då?”. Kan jag inte det så är det antagligen inte så bra… Facit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kley Postad 23 Augusti , 2015 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2015 facit indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JerryOdeen Postad 25 Augusti , 2015 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2015 Vidare till dag2 av ept Main med startstack, spelas på onsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts