Gå till innehåll

Hjälte utan anledning - MTT Grinder


JerryOdeen

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan suga... ja har gamla tele ledningar till mitt hus så ibland kan d bryta när d pissregnar. Tur man kan låna grannens wifi då:-D

 

Haha den suger :P

Såg dina händer i Sunday 500, rätt tunga ^^ Några planer på att spela Sommarlaxen i Göteborg?

 

Kall grind, inget djuplöp och inte mkt att säga. Slutar massor med back

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha den suger :P

Såg dina händer i Sunday 500, rätt tunga ^^ Några planer på att spela Sommarlaxen i Göteborg?

 

Kall grind, inget djuplöp och inte mkt att säga. Slutar massor med back

 

Ja e rätt sugen, men d e sista jobbveckan innan semester så kan bli svårt att ta ledigt, o går d bra så man går vidare så lär ja inte va hemma förrän 5 på morgonen o halvsegt att köra till jobb en timme senare så troe ja hoppar den. Blir kanske nästa psw veckan efter laxen men hsr ej bästämt mig helt än

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4e gången på 5grinder jag FTar T-rexen, tror aldrig jag cashat i den innan... Slutat 7,4 och 2a (i den ordningen) tänkte skeppa den idag. Hade varit extra najs då det hade completat TCn med!

Gått rätt kasst i grinden annars, 2 sista turrarna nu med T-rexen och FT i 22$kuben på stars, ligger sist där med 9kvar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice grattis!

 

Tack :)

 

Grattis!!

 

Helt galet, tänk om man kunde fått låna ditt spring för en vecka :) (eller kunskap)

 

Tack, jo mitt spring vill nog alla låna :D

 

Sick, gz :-)

 

Tack mannen!

 

klättrar stadigt på pocketfives ock, gz! :-D

 

//smyg-p5-railarN

 

 

Ja det rullar på :) Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grinden avslutad tidigare än vanligt... Ofta ett dåligt tecken men dagen har varit helt okej.

5a i 265$ KO på stars: 1500$

7a 55$ Monson på 888 640$

8a 109$ Tornado på 888 400$

 

 

Bubblade Super Tuesday. Ganska tråkigt, men som tidigare sagt är jag i fel position att klaga ^^

En del cashar utöver detta men inget särskilt djupspring.

 

Blir troligen grind imon igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Var ett tag sen sist...

 

Ofta mycket tråkigare att skriva när det gått dåligt. Så även i detta fall. Har inte plussat i princip någon grind online senaste veckan...

I söndags hade jag lite små deeplöp men hittade inget bättre än en 20e plats i Sunday 6max på stars.

 

Befinner mig för tillfället i Göteborg för sommarlaxen och lite andra turrar. Spelade Laxen igår och fick med mig 54k in på 1500/3k på första kulan. Ganska turbo men vi bör vara i pengarna ganska fort under dag2 (imorgon).

Blir nog hotellrumsgrind ikv, sitta och nöta CG på CC är jag inte särskilt sugen på idag...

 

Aja liten snappuppdatering iaf, gl vid borden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ett tag sen sist...

 

Ofta mycket tråkigare att skriva när det gått dåligt. Så även i detta fall. Har inte plussat i princip någon grind online senaste veckan...

I söndags hade jag lite små deeplöp men hittade inget bättre än en 20e plats i Sunday 6max på stars.

 

Befinner mig för tillfället i Göteborg för sommarlaxen och lite andra turrar. Spelade Laxen igår och fick med mig 54k in på 1500/3k på första kulan. Ganska turbo men vi bör vara i pengarna ganska fort under dag2 (imorgon).

Blir nog hotellrumsgrind ikv, sitta och nöta CG på CC är jag inte särskilt sugen på idag...

 

Aja liten snappuppdatering iaf, gl vid borden

 

Ska du spela PSW till helgen? Stannar du i gbg till helgen eller åker du hem emellan isf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska du spela PSW till helgen? Stannar du i gbg till helgen eller åker du hem emellan isf?

 

Japp stannar här till söndag och lirar PSW, kommer du hit och lirar med eller ? :)

 

Blev hotellrumsgrind idag. Gjorde jag rätt i då jag vann Hot75 för 10k$ :) Lyckades även busta Super Tuesday på semibubblan nu med efter torskat mot en enoutare för top10-stack.

En cash i Big55 med på inte alltför många lirade turrar...

 

Dag2 i Laxen imon, tänkte vinna den och sen gå ut efter det med geten och ett gäng till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ett tag sen sist...

 

Ofta mycket tråkigare att skriva när det gått dåligt. Så även i detta fall. Har inte plussat i princip någon grind online senaste veckan...

 

Blev hotellrumsgrind idag. Gjorde jag rätt i då jag vann Hot75 för 10k$ :)

 

Det lönar sig att "klaga" lite.. ;) Fint skepp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp stannar här till söndag och lirar PSW, kommer du hit och lirar med eller ? :)

 

Blev hotellrumsgrind idag. Gjorde jag rätt i då jag vann Hot75 för 10k$ :) Lyckades även busta Super Tuesday på semibubblan nu med efter torskat mot en enoutare för top10-stack.

En cash i Big55 med på inte alltför många lirade turrar...

 

Dag2 i Laxen imon, tänkte vinna den och sen gå ut efter det med geten och ett gäng till!

 

Gz till klonket!

 

Det gör jag! Ses på lördag, hoppas du känner igen mig den här gången ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det sen? Sorry, glömde säga GL när jag gick men var lite sur efter min bust :mrgreen:

 

Lyckades efter matpausen jobba upp mina 4k till 12k~ för att sedan ställa in sista 10k på 400/800 med AJo på knappen efter sen raise och syn från bordets fisk, tyvärr hade orig raiser hittat AA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gick det sen? Sorry, glömde säga GL när jag gick men var lite sur efter min bust :mrgreen:

 

Lyckades efter matpausen jobba upp mina 4k till 12k~ för att sedan ställa in sista 10k på 400/800 med AJo på knappen efter sen raise och syn från bordets fisk, tyvärr hade orig raiser hittat AA.

 

Haha kände att du var lite småtilt^^ Jag bustade sista nivån dag1, turade ganska friskt i en hand med 25k så öppnar jag och 4betslastar över SB 3bet för 20bb med 3-3. Ungefär i samma stund som han säger syn )1.4sek), så kommer jag på att vi spelar livepoker och lighta 3bets är inte något spel som används...Han viker upp Q-Q men lyckas springa in en färg. Men i övrigt var det snorkallt.

 

Spräckte en riktigt skön bubbla idag då jag äntligen lyckades binka en livesat... Blev ett säte till EPT Barcelona i en 215€ reentry.

Har en del stackar i majors nu, så för den railkåte är ser det rätt hyffsat ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 turrar kvar:

 

Sunday Million 350k 5/10k

Sunday 500 49k 750/1500, 99kvar 81 cashar

Sunday Challenge på 888, 125k 1400/2800

 

Åkte ur Million och tappat i de andra

 

Challenge: 76k 2250/4500

500: 22, 1250/2500

 

ligger i botten i båda

 

 

 

 

11/16 i Challenge 174k 3500/7k

 

 

 

FT 7/8 med 377k 6/12k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...