Gå till innehåll

GRINDER goes 100 hours in 10 days


TGrinder

Recommended Posts

  • Svars 192
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ska tillägna detta inlägg till en viss reg som heter "Glasvegas". Jag antar att han hänger här som en liten anonym "bakom skärmen-kille" då han inte skrivit något här (än).

 

I vilket fall som helst. Så får jag in JTs för 115bb som ni ser här nedan:

 

Boss, $2.50/$5 No Limit Hold'em Cash, 3 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

Hero (BB): $579.64 (115.9 bb)

BTN: $450.63 (90.1 bb)

SB: $1,237.97 (247.6 bb)

 

Preflop: Hero is BB with T:spade: J:spade:

BTN folds, SB raises to $12.50, Hero calls $7.50

 

Flop: ($25) 8:spade: Q:club: 5:spade: (2 players)

SB checks, Hero bets $18.75, SB raises to $50, Hero raises to $143.75, SB raises to $1,225.47 and is all-in, Hero calls $423.39 and is all-in

 

Turn: ($1,159.28) 2:heart: (2 players, 2 are all-in)

River: ($1,159.28) 3:diamond: (2 players, 2 are all-in)

 

Spoiler!
Results: $1,159.28 pot ($15 rake)

Final Board: 8:spade: Q:club: 5:spade: 2:heart: 3:diamond:

Hero mucked T:spade: J:spade: and lost (-$579.64 net)

SB showed A:spade: K:spade: and won $1,144.28 ($564.64 net)

 

Varpå han börjar flippa ur i chatten och skriva "hahahahahaha, hahahahahah, ska du börjar tilta nu?" (När jag köper in djupt då jag obv ser värde i denna kassa reg) Och tror väl mer eller mindre jag stoppat in helt utan EQ på den floppen. Klassiker. Han fortsätter sen med att håna mer och mer för mitt 30K dropp på andra bord, vilket sen leder till att han själv tappar 2-3 st 200bb potter mot bland annat mig och en annan tiltande reg vid namn "Shultzie aka 4bets synar Q4s". Karma, i guess!

 

I vilket fall, om du anser mig vara så pass dålig och kass så är jag villig att spela dig HU (vilka stakes du vill). Så lovar jag, om du lyckas gula mig (du kommer förmodligen inte ens ta mer än 1 kr) så får du 10K utöver det.

 

Dags att du passar på nu tuffing innan denna DB stängs. (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja obv! I like! Kul att de händer nå på pf :-)

 

Är väl en av få här inne som vågar säga vad jag tycker och tänker, folk är annars så jävla mesiga och löjliga här inne så det är kul att röra om i grytan. Även om det bara är för en stund.

 

Haters gonna hate som man säger! (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu börjar det likna nåt! Fattas bara några mordhot och lite superspew-hhs sen är vi hemma!

 

Kört hårt grindersch! Tror på dig!

 

Du lever fortfarande kvar på 2011-2012 eller vilket år det nu var jag "mordhota" dig. Stackare, hoppas du inte drömmer mardrömmar om nätterna också.

 

Kommer för övrigt ner till dina trakter snart så bäst du ser upp så du inte springer på mig för då lär du nog behöva byta blöja både en och två gånger.

 

Och du, jag tror ingen här känner sympati för dig heller så vill du gråta kan du göra det till mamsen. Hon tröstar nog sin lilla xxxxx..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du lever fortfarande kvar på 2011-2012 eller vilket år det nu var jag "mordhota" dig. Stackare, hoppas du inte drömmer mardrömmar om nätterna också.

 

Kommer för övrigt ner till dina trakter snart så bäst du ser upp så du inte springer på mig för då lär du nog behöva byta blöja både en och två gånger.

 

Och du, jag tror ingen här känner sympati för dig heller så vill du gråta kan du göra det till mamsen. Hon tröstar nog sin lilla Niglas..

 

Hehe herregud är du såhär labil fortfarande? Tyckte du hade repat dig rejält senaste 2 åren. Tänk vad skenet kan bedra!

 

Och du, PMa gärna när du ska ner xxxxxx. Lovar att bjuda på en öl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe herregud är du såhär labil fortfarande? Tyckte du hade repat dig rejält senaste 2 åren. Tänk vad skenet kan bedra!

 

Och du, PMa gärna när du ska ner xxxxxxx. Lovar att bjuda på en öl.

 

Börjar bli rätt uttjatat att dra upp det 2-3 år senare. Förstår inte riktigt vart du vill komma? Vill du mig något personligen är jag inte blyg med att ge dig den information som krävs för att kontakta mig utanför denna pf-värld.

 

Det ska jag, bjuder du på öl så bjuder jag på ett paket blöjor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagen är kommen då det är dags att att tacka och ta farväl av dagboken, fick ta emot en och annan flame i slutet från ett par haters men även en del positiva kommentarer som jag givetvis tar med mig. Ni vet vilka ni är, tack! (:

 

Tycker denna låt var jävlgit passande, så denna dunkas på högsta volym med en fin bas atm:

 

 

So long suckers,

 

GRINDER

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...