Gå till innehåll

Djens - svänger som en jojo!

Djens

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blablabla....ÖL!....BLABLALBA...eller vänta nu, jag dricker fna inte öl, jag dricker sprit! :heart:

Nu ska jag, lisa och henke ut, nu ska stan bli osäker, och vart fan e pimpout?!

Den fan ska ju va här ikväll..men vart e han?

ingen som har Pimpantons! nummer?!?!?!

Vilken fisk han är...!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blablabla....ÖL!....BLABLALBA...eller vänta nu, jag dricker fna inte öl, jag dricker sprit! :heart:

ring maskinen

Länk till kommentar

ring maskinen

en fest i linkan utan maskin på gott humör... är det möjligt?

Länk till kommentar

Jag har ju inte maskinens nr, om du läser här amskinen på PM:a mig med det samt en kroginbjudan. :)

Hemkommene fter lite bakfylleslask.

300+30 i boxholm

JÄVLAR VILKET FISKSTIM!

jag såg sjuka saker, hade typ en hygglig spelare på bordet som var väldigt LAG dock.

hursomhelst, låg på 10k i marker, snitt runt 13k, LAG höjer UTG+1 till 600. jag ställer om till 2k.

FLopp 789

pott 4k med 7k kvar, ett pottbet commitar mig tänkte jag, och jag msåte beta så lika bra att ställa in vilket jag gjorde.

Idioten säger:

"Jag vet att du har mig med ditt höga par" men jag synar ändå, han hade J9s och drog in hålstegsklonken, hejdå Djens.

Länk till kommentar

Glöm d, jag e ju fortfarande bakis! :D

Viker för minsta lilla motstånd, sjukt weak tight. Fisk.

Kan inte annat än instämma. En weaktight fisk ju! Nu har jag omförhandlat min stejkdeal. No more %. Halva rb´n. Alltså. Så nu handlar det mer om nåt slags pokersociety. Eller nåt. Kan ju va kul.

Ska du inte ut o flippa med oss iaf då? Annars är det tilt på dej.

Länk till kommentar

Typ, men fan, har du glömt jag har halsproblem o skit?

Jag pallar inte fysiskt mer än en kväll i veckan lixom, jag hade gärna hängt med egentligen, det var ju tokkul igår!

Eftersom min polare vägrar flytta på festandet från tors-lör så är jag otillgängflig för att supa på LM.

Länk till kommentar

Typ, men fan, har du glömt jag har halsproblem o skit?

Jag pallar inte fysiskt mer än en kväll i veckan lixom, jag hade gärna hängt med egentligen, det var ju tokkul igår!

Eftersom min polare vägrar flytta på festandet från tors-lör så är jag otillgängflig för att supa på LM.

E d här början på en Jet-set saga:P?

Länk till kommentar

Är det någon här som kan bevisa att bordell i Polen är -EV så är den personen fan gay.

De enda som har +ev på bordellen lär vara de som jobbar där samt ägare/delägare. Det känns sedan inte helt fel att anta att majoriteten av de som jobbar där är dansare(vårdat språk?) och majoriteten av kunderna på bordellen ifråga är manliga. Dessutom kan vi anta att majoriteten av de som läser denna tråd - vilka bör vara de enda detta bevisande påverkar - råkar vara manliga då antalet tjejer på detta forum minst sagt är lågt.

Här borde vi kunna dra slutsatsen att om man har +ev på en polsk bordell är risken rätt stor för att man är homosexuell kille som jobbar som "dansare", eller som parre så fint uttrycker det - är gay.

:D

Länk till kommentar

Är det någon här som kan bevisa att bordell i Polen är -EV så är den personen fan gay.

De enda som har +ev på bordellen lär vara de som jobbar där samt ägare/delägare. Det känns sedan inte helt fel att anta att majoriteten av de som jobbar där är dansare(vårdat språk?) och majoriteten av kunderna på bordellen ifråga är manliga. Dessutom kan vi anta att majoriteten av de som läser denna tråd - vilka bör vara de enda detta bevisande påverkar - råkar vara manliga då antalet tjejer på detta forum minst sagt är lågt.

Här borde vi kunna dra slutsatsen att om man har +ev på en polsk bordell är risken rätt stor för att man är homosexuell kille som jobbar som "dansare", eller som parre så fint uttrycker det - är gay.

:D

Inget annat än LOL. Fett grymt statement.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...