Koivulainen Postad 15 Maj , 2014 Rapport Postad 15 Maj , 2014 Här tar vi allt som har med online-SM 2015 att göra, mer information här lär dröja ett tag då upphandlingen inte är klar men ni är självklart välkomna med funderingar och önskemål redan nu. Citera
Dr_Anonymous Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 När är det SM då? Inte hört nåt om det. Citera
schumme Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 Hade varit fint om det kunde spelats på annan sajt än Stars, vilken som helst faktiskt... Citera
JerryOdeen Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 Hade varit fint om det kunde spelats på annan sajt än Stars, vilken som helst faktiskt... Varför? Citera
JerryOdeen Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 Hade varit fint om det kunde spelats på annan sajt än Stars, vilken som helst faktiskt... Varför? Har hört ryktesväg att det blir någon annan sight än stars men förstår inte varför man som spelare skulle vilja ha den på någon annan? Citera
schumme Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 Har hört ryktesväg att det blir någon annan sight än stars men förstår inte varför man som spelare skulle vilja ha den på någon annan? Ponera att man kanske i ett rus av tilt bannade sig själv lifetime på sajten. Jag säger inte att det är så, men det hade ju varit himla tråkigt om man hade gjort det Citera
Iddow Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 Ponera att man kanske i ett rus av tilt bannade sig själv lifetime på sajten. Jag säger inte att det är så, men det hade ju varit himla tråkigt om man hade gjort det Ajdå Citera
JerryOdeen Postad 23 Mars , 2015 Rapport Postad 23 Mars , 2015 Ponera att man kanske i ett rus av tilt bannade sig själv lifetime på sajten. Jag säger inte att det är så, men det hade ju varit himla tråkigt om man hade gjort det Haha lätt hänt Citera
Svenska Pokerförbundet Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Hej! Som ni kanske vet (eller inte) så har SvePof anlitat företaget Pokerevent för att arrangera både Online-SM och Live-SM. Vi kommer sätta oss i möte med Pokerevent i helgen och hoppas vi har mer info att ge efter detta mötet. Rörande val av site, ligger detta på Pokerevent. Citera
ImJustNutz Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Hej! Som ni kanske vet (eller inte) så har SvePof anlitat företaget Pokerevent för att arrangera både Online-SM och Live-SM. Vi kommer sätta oss i möte med Pokerevent i helgen och hoppas vi har mer info att ge efter detta mötet. Rörande val av site, ligger detta på Pokerevent. Hej Kanske dum fråga men tidigare har SM funnits på pokerstars och svenskaspel! är det olika arrangörer då? Har svs sitt egna SM? och ni ett eget? inte så insatt i den svenskapokers olika organisationer... Citera
valterego Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Hej Kanske dum fråga men tidigare har SM funnits på pokerstars och svenskaspel! är det olika arrangörer då? Har svs sitt egna SM? och ni ett eget? inte så insatt i den svenskapokers olika organisationer... Svenska Spel kör ett eget, och Pokerförbundet körde sitt på PokerStars. Citera
Terribleturk Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Svenska Spel kör ett eget, och Pokerförbundet körde sitt på PokerStars. Svepof har genom åren samarbetat med flera olika sajter vad gäller online-SM, bl.a. PokerStars, Unibet och Expekt. Citera
valterego Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Svepof har genom åren samarbetat med flera olika sajter vad gäller online-SM, bl.a. PokerStars, Unibet och Expekt. Jo, jag vet. Jag pratade senast Citera
fraallan Postad 26 Mars , 2015 Rapport Postad 26 Mars , 2015 Jo, jag vet. Jag pratade senast åh fan:shock: Citera
Integrale Postad 6 April , 2015 Rapport Postad 6 April , 2015 Hej! Som ni kanske vet (eller inte) så har SvePof anlitat företaget Pokerevent för att arrangera både Online-SM och Live-SM. Vi kommer sätta oss i möte med Pokerevent i helgen och hoppas vi har mer info att ge efter detta mötet. Rörande val av site, ligger detta på Pokerevent. Jag kan förstå att man anlitar Pokerevent för live-sm men varför online-sm också? Jag är inte så insatt men online-sm borde inte innebära alls så mycket arbete som live-sm. Dessa två eventen utgör ju grunden till förbundet, måste vara tråkigt att sitta i styrelsen och inte ha något att säga till om. Lustigt också att Mau har mycket mer makt nu än när han satt i styrelsen. Menar dock inte att klanka ner på Mau, tror han kommer göra ett bra jobb. Citera
bjoelle Postad 7 April , 2015 Rapport Postad 7 April , 2015 Online-SM och Live-SM är i en optimal värld väldigt tätt sammanknutna. Ger möjlighet till att marknadsföra Live-SM under Online-SM, få igång satelittrafik under online-SM m.m. Vidare tror jag att du underskattar jobbet som kommer med Online-SM, även om det såklart är avsevärt mindre än med Live-SM. Blir nog bra hur som. Glad att jag slipper rodda med det Citera
SwedishPanda Postad 7 April , 2015 Rapport Postad 7 April , 2015 2st online SM Varför inte slå ihop det till enbart ett? Gör det hela så mycket roligare... - ''Hej, svensk mästare i Online poker 2015'' - ''Ah, Jag också!'' Något som stört mig väldigt länge och bara tvungen att få det ur mig Citera
Malare Postad 3 Maj , 2015 Rapport Postad 3 Maj , 2015 Hur går det med planerna för online-sm? Speldatum? Site? Tycker det borde vara dax snart. Citera
sulla Postad 3 Maj , 2015 Rapport Postad 3 Maj , 2015 2st online SM Varför inte slå ihop det till enbart ett? Gör det hela så mycket roligare... - ''Hej, svensk mästare i Online poker 2015'' - ''Ah, Jag också!'' Något som stört mig väldigt länge och bara tvungen att få det ur mig Ja verkligen, och boxningen borde också ha en mästare bara, och simningen, och inomhusfotboll/utomhusfotboll, och innebandy och bandy är ju nästan samma sak det med. :roll: Citera
Svepof Mattias Postad 30 Maj , 2015 Rapport Postad 30 Maj , 2015 Hur går det med planerna för online-sm? Speldatum? Site?Tycker det borde vara dax snart. Hej, ja vi jagar på för att få information om Online-SM. Citera
Hallonglass Postad 1 Augusti , 2015 Rapport Postad 1 Augusti , 2015 Det finns ingen information alls om online SM. Det ser riktigt illa ut. Citera
Deltagaren Postad 2 Augusti , 2015 Rapport Postad 2 Augusti , 2015 Hej Hallonglass! Nu när sommaren har börjat lägga sig så hoppas vi på att kunna få information kring online-SM inom kort. Håll till godo, och fortsätt håll utkik! Mvh, Anton Löfgren Svenska Pokerförbundet Citera
gimmeahug Postad 4 September , 2015 Rapport Postad 4 September , 2015 Hej Hallonglass! Nu när sommaren har börjat lägga sig så hoppas vi på att kunna få information kring online-SM inom kort. Håll till godo, och fortsätt håll utkik! Mvh, Anton Löfgren Svenska Pokerförbundet Ber om ursäkt att jag är hård, men när ni inte lyckats få fram ett Online-SM för 2015 än, och inte gett oss någon vettig information om hur fortskridandet med arrangemanget går så känns er förening oseriös. Jag lockas inte direkt att bli medlem om ni inte ens lyckas ge någon slags information utöver "Håll till godo, och fortsätt håll utkik" när vi redan är i september! Citera
Lassis Postad 7 September , 2015 Rapport Postad 7 September , 2015 Bumpar... Finns det någon seriositet kvar i förbundet så kanske ett svar vore välkommet? Även om det inte är något klart... Citera
Recommended Posts