Gå till innehåll

Online-SM 2015


Recommended Posts

  • 10 months later...
  • Svars 128
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har hört ryktesväg att det blir någon annan sight än stars men förstår inte varför man som spelare skulle vilja ha den på någon annan?

 

Ponera att man kanske i ett rus av tilt bannade sig själv lifetime på sajten. Jag säger inte att det är så, men det hade ju varit himla tråkigt om man hade gjort det ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Som ni kanske vet (eller inte) så har SvePof anlitat företaget Pokerevent för att arrangera både Online-SM och Live-SM.

Vi kommer sätta oss i möte med Pokerevent i helgen och hoppas vi har mer info att ge efter detta mötet.

 

Rörande val av site, ligger detta på Pokerevent.

 

Hej Kanske dum fråga men tidigare har SM funnits på pokerstars och svenskaspel!

 

är det olika arrangörer då? Har svs sitt egna SM? och ni ett eget? inte så insatt i den svenskapokers olika organisationer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Kanske dum fråga men tidigare har SM funnits på pokerstars och svenskaspel!

 

är det olika arrangörer då? Har svs sitt egna SM? och ni ett eget? inte så insatt i den svenskapokers olika organisationer...

 

Svenska Spel kör ett eget, och Pokerförbundet körde sitt på PokerStars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej!

 

Som ni kanske vet (eller inte) så har SvePof anlitat företaget Pokerevent för att arrangera både Online-SM och Live-SM.

Vi kommer sätta oss i möte med Pokerevent i helgen och hoppas vi har mer info att ge efter detta mötet.

 

Rörande val av site, ligger detta på Pokerevent.

 

Jag kan förstå att man anlitar Pokerevent för live-sm men varför online-sm också? Jag är inte så insatt men online-sm borde inte innebära alls så mycket arbete som live-sm.

 

Dessa två eventen utgör ju grunden till förbundet, måste vara tråkigt att sitta i styrelsen och inte ha något att säga till om.

 

Lustigt också att Mau har mycket mer makt nu än när han satt i styrelsen.

 

Menar dock inte att klanka ner på Mau, tror han kommer göra ett bra jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Online-SM och Live-SM är i en optimal värld väldigt tätt sammanknutna. Ger möjlighet till att marknadsföra Live-SM under Online-SM, få igång satelittrafik under online-SM m.m.

 

Vidare tror jag att du underskattar jobbet som kommer med Online-SM, även om det såklart är avsevärt mindre än med Live-SM.

 

Blir nog bra hur som. Glad att jag slipper rodda med det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
2st online SM

Varför inte slå ihop det till enbart ett?

Gör det hela så mycket roligare...

 

- ''Hej, svensk mästare i Online poker 2015''

- ''Ah, Jag också!'' :rolleyes::-P

 

 

Något som stört mig väldigt länge och bara tvungen att få det ur mig :-P

 

Ja verkligen, och boxningen borde också ha en mästare bara, och simningen, och inomhusfotboll/utomhusfotboll, och innebandy och bandy är ju nästan samma sak det med.:roll: :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Hej Hallonglass!

 

Nu när sommaren har börjat lägga sig så hoppas vi på att kunna få information kring online-SM inom kort. Håll till godo, och fortsätt håll utkik!

 

Mvh,

Anton Löfgren

Svenska Pokerförbundet

 

Ber om ursäkt att jag är hård, men när ni inte lyckats få fram ett Online-SM för 2015 än, och inte gett oss någon vettig information om hur fortskridandet med arrangemanget går så känns er förening oseriös. Jag lockas inte direkt att bli medlem om ni inte ens lyckas ge någon slags information utöver "Håll till godo, och fortsätt håll utkik" när vi redan är i september!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...