Namehere 412 Rapportera inlägg Postad 2 Maj , 2014 Seeer ingen tråd som startats så tar tag i det! 6K nävar 1.5 chokladbollar Uteslutande /2 Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
badabing499 0 Rapportera inlägg Postad 2 Maj , 2014 +1700sek Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TGrinder 0 Rapportera inlägg Postad 2 Maj , 2014 -45K Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
killerwolf 0 Rapportera inlägg Postad 2 Maj , 2014 några inköp upp blev det efter en mycket god start, mycket dålig mittsekvens, bättre på slutfas för att totalrasa sista dagen, ändock upp så pluswhine på det. Första dagen i maj så backade jag 3 ggr så mycket som det bokade uppet, sweet! Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
obvspeltorsk 0 Rapportera inlägg Postad 2 Maj , 2014 Cashgames har gått misär, lyckades iaf nivåtura något extremt och trots -55bb/100 hittade jag grönt Sen råkade jag klonka steken också så blir väl ungefär 90k i det gröna! Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Imfromsweden 0 Rapportera inlägg Postad 2 Maj , 2014 -35k typ Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
corgi 0 Rapportera inlägg Postad 2 Maj , 2014 Keep calm and grind hard Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ripentrction 0 Rapportera inlägg Postad 3 Maj , 2014 3,5k+ online (var i djupaste hålet nånsin men vann nästan 20k sista speldan) tyvärr 10k back live Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Starfitter 0 Rapportera inlägg Postad 3 Maj , 2014 Grävde igen hålet. Grävde ner mig lika djupt igen. Poker!!! Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
medriggad1 0 Rapportera inlägg Postad 3 Maj , 2014 Mest /4, en del /5, lite /2 och lite /10. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
beercreek 0 Rapportera inlägg Postad 3 Maj , 2014 Vill inte vara med! (Vill egentligen vara med men efter ett antal år förstår jag fortfarande inte varför min länk inte automatiskt blir till en bild här..) Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jackwilshere 0 Rapportera inlägg Postad 4 Maj , 2014 53 BI på 40k händer. Sprungit bra såklart. uteslutande lägsta nivå SvSp. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ViktorH 0 Rapportera inlägg Postad 4 Maj , 2014 Skönt att spela lite online igen. typ 10 dagars spel. maj har börjat dåligt. hade min första förlustsession. blev dock en plusdag Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Esactun 9 Rapportera inlägg Postad 5 Maj , 2014 Strax under +20k Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Katt3n 2 Rapportera inlägg Postad 5 Maj , 2014 Har aldrig betalat så mycket skatt på en månadslön som jag gjorde denna månaden. Någon därute borde skicka ett tackkort. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DoesItLikeMagic 0 Rapportera inlägg Postad 6 Maj , 2014 8k nävar, 222 chokladbollar på svs! Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nstradamus 0 Rapportera inlägg Postad 6 Maj , 2014 Har aldrig betalat så mycket skatt på en månadslön som jag gjorde denna månaden. Någon därute borde skicka ett tackkort. hehe +1 Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
killerwolf 0 Rapportera inlägg Postad 6 Maj , 2014 8k nävar, 222 chokladbollar på svs! well played sir. outar du nick? Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser