bobby232 Postad 20 Juli , 2014 Rapport Postad 20 Juli , 2014 5kantade 4st 95or igår. Behövs väl inte sägas mer. edit: lägger till: Mitt liv. Yeah, I'm going to Jackson Look out Jackson town Citera
Teh_MoUsE Postad 25 Juli , 2014 Rapport Postad 25 Juli , 2014 behöver lite nya listor på spotify, gärna lugna listor men även andra, lyssnar på allt andra som läser får gärna flika in med deras favoritlistor! Citera
diazo Postad 7 September , 2014 Författare Rapport Postad 7 September , 2014 Idag flyttar felstav in igen så nu här det lockdown-mode några månader framöver! Ska försöka uppdatera lite frekventare här i höst 100k+ nävar på svs är målet i sep, plus endel turrar på andra sajter. Let's go! Citera
minibiff Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Sauuuja! Förväntar mig sjuka mängder volym och matbilder! Lycka till! Kanskw tittar förbi en helg som i vintras! Och hämtar min jävla kanel haha Citera
Namehere Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Ska du åka ner för lite kanel? Citera
Jimmy_Pistol Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Ska du åka ner för lite kanel? Du hade åkt ner för mindre kanel Citera
Namehere Postad 7 September , 2014 Rapport Postad 7 September , 2014 Du hade åkt ner för mindre kanel Ouch Citera
Sladdafan Postad 10 September , 2014 Rapport Postad 10 September , 2014 Mer updates åt folket! Citera
medini89 Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 rykten går att dessa två herrar befinner sig i umeå atm, bump, update?! Citera
jimenez Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Dom är väl där och beter sig illa klart Citera
Namehere Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Bekräftar att dessa två herrar är oppe i Umeå, Citera
Metaddict Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Bekräftar att dessa två herrar är oppe i Umeå, Du med ju! Citera
Namehere Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Du med ju! Såkklarrrrt! Citera
slowboy Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Såkklarrrrt! Hur fan ville dom ha med dig ens Citera
minibiff Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Hur fan ville dom ha med dig ens Dom behövde en chaufför såklart så att de kunde sitta i baksätet och bete sig dåligt. Citera
obvspeltorsk Postad 30 September , 2014 Rapport Postad 30 September , 2014 Anländer torskväll/fredag beroende på om man överlever denna helvetesvecka. Stackars umeå, för mkt svin per capita. Och inget jävla pokersnack name, vill inte höra om dina 500krs backdagar Yours truly, Gängningsfrasen Citera
Namehere Postad 1 Oktober , 2014 Rapport Postad 1 Oktober , 2014 Lol, roliga grappar! Anländer torskväll/fredag beroende på om man överlever denna helvetesvecka. Stackars umeå, för mkt svin per capita.Och inget jävla pokersnack name, vill inte höra om dina 500krs backdagar Yours truly, Gängningsfrasen Då ska du tamefan gänga. Annars blir det både plus-,back- och BE-whine Citera
diazo Postad 7 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2014 Jaha, en veckas griseri i Umeå är över, de har hänt så mycket sjukheter att de inte ens går att beskriva allt, mycket finns på film med, synd man inte kan skriva de bara Citera
TheGrinder Postad 7 Oktober , 2014 Rapport Postad 7 Oktober , 2014 Jaha, en veckas griseri i Umeå är över, de har hänt så mycket sjukheter att de inte ens går att beskriva allt, mycket finns på film med, synd man inte kan skriva de bara Joo, nått grisigt kan du väll bjuda på? Citera
diazo Postad 7 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2014 Joo, nått grisigt kan du väll bjuda på? mja alltså de mesta vågar jag inte nämna för e nog hög risk att åka på minst en varning men inte omöjligt en ban, torsdagen var väl iof ganska festlig när vi lämnar klubben, då kommer de nått jävla gäng på 5-6 pers och ska slåss o man vart ju lite i gasen så sa väl nått otrevligt åt dem med när de skulle hålla på, så börjar de springa mot oss (mig speltorsk och felstav) varpå jag tar av mig jackan ger den till speltorsk då vi var så pass fulla att jag inte trodde vi skulle ha en chans att springa därifrån heller så kan man ju ta konflikten med lite stolthet, börjar gå mot dem och säger väl nått i stil med "you wanna fuckin' go mate?" sen tittar man bakåt då har felstav och speltorsken lagt benen på ryggen så där står man kvar själv. de vart iaf sjövilda och tydligen lite wannabegangsters men på något sjukt vis wingar jag situationen, minns jag sa nått efterblivet att jag var från Malmösyndikatet vetifan om de köpte de dock, efter 10min så har de iaf slutat med att jag står o strular med tjejen som hängde med dem. Citera
Antisk Postad 7 Oktober , 2014 Rapport Postad 7 Oktober , 2014 ...mot dem och säger väl nått i stil med "you wanna fuckin' go mate?" sen tittar man bakåt då har felstav och speltorsken lagt benen på ryggen så... Citera
diazo Postad 7 Oktober , 2014 Författare Rapport Postad 7 Oktober , 2014 alltid skönt se någon i sin egen ålder bete sig lika dåligt som man gör själv <3 Citera
Recommended Posts