diazo Postad 24 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2014 Käkat gott med gubbarna och städat lägis idag, hann hitta 4k upp på morgonen på cg, sen blev de nån bärs till maten så drog upp galningen 46krs för skrattning, vann den för 280kr, sen fick de bli pokerfestival då de e kul med hypers, skeppa den för 12.7k så nu får de bli ett glas vin och en film, linan just nu kan man inte klaga på. Citera
diazo Postad 26 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2014 Inte spelat på ett tag, fixat lite med inredning o sånt i lägenheten, umgåtts med vänner osv. Imorgon går jag på grinden igen, då jävlar! Citera
Gäst Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Inte spelat på ett tag, fixat lite med inredning o sånt i lägenheten, umgåtts med vänner osv. Imorgon går jag på grinden igen, då jävlar! Härligt och höra! Mycket rolig db att följa! Citera
minibiff Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Imorgon går jag på grinden igen, då jävlar! syn Citera
diazo Postad 26 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2014 Får höja måla målet på smet, vi sätter 350k så kör vi sista 2 dagarna. Inb4Jinx Citera
diazo Postad 26 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2014 Kanske vann pokerfestivalen i måndags, staven kanske vann den idag, vår turreserie? mhm, kunde väl tro de. Kanske nån som var här i tisdags kom top 4 med, mm. kunde väl tro de? lina uthyres, dyrt som fan. Citera
minibiff Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Kanske vann pokerfestivalen i måndags, staven kanske vann den idag, vår turreserie? mhm, kunde väl tro de. Kanske nån som var här i tisdags kom top 4 med, mm. kunde väl tro de? lina uthyres, dyrt som fan. Borde ju vara jag som vinner imorgon då? Citera
Soni Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Borde ju vara jag som vinner imorgon då? Detta är poker kompis, inte skraplotto. Citera
minibiff Postad 26 Februari , 2014 Rapport Postad 26 Februari , 2014 Detta är poker kompis, inte skraplotto. Simpel matte. Första dagen vann HH Igår kom en i stugan topp 5 Idag vann Staven Borde alltså helt enkelt iallafall räkna med finalbord. eller? Citera
diazo Postad 1 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2014 clifs för feb, stugan runt 300 upp, jag bokade av ett 20-tal fruntimmer, skäms inte ens, inga samlag dock. aja. pluswine burgare nu. inte legat sen 2013. mvh, blåsjobb? Citera
magico Postad 1 Mars , 2014 Rapport Postad 1 Mars , 2014 clifs för feb, stugan runt 300 upp, jag bokade av ett 20-tal fruntimmer, skäms inte ens, inga samlag dock. aja. pluswine burgare nu. inte legat sen 2013. mvh, blåsjobb? Vad innebär det? Citera
diazo Postad 2 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2014 Vad innebär det? för mig innebär de hemsläp eller hångel ute, gillar ju inte sex så de är väl så pass långt jag går Citera
Nilzzon86 Postad 2 Mars , 2014 Rapport Postad 2 Mars , 2014 Nice månad ni haft!. haft någon sån månad sen din 100k månad på /4 och 300H eller va d var? gg! Citera
TGrinder Postad 2 Mars , 2014 Rapport Postad 2 Mars , 2014 Fan va du dammsuger borden staven.. Citera
diazo Postad 11 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2014 Då flyttade staven ut idag och jag bor numera ensam igen, vi ska försöka summera allt i dagarna men det blev ett rejält fint resultat och vi har haft jädrigt trevligt ihop, lyckats trycka in en hel del utgångar, fruntimmer och annat hyss dessutom! Summering kommer i dagarna! Citera
diazo Postad 28 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2014 Har inte hunnit sumera då vi levde livet lite : ) staven har nu åkt utomlands och spenderar dagarna med att skita på sig i indien, jag grindar på och är ute och kivas med feminister. Har Waah på besök över helgen och vi kör karatefyllor all day all night : ) Edit: detta var ju ingen tanke att bli en permanent dagbok heller utan snarare en summering av vårt feb-mars10 projekt, så de kommer inte komma några uppdateringar här direkt Citera
medriggad1 Postad 28 Mars , 2014 Rapport Postad 28 Mars , 2014 staven har nu åkt utomlands och spenderar dagarna med att skita på sig i indien Usch, inget kul det där. Magen blir så sjukt LAG i det jävla landet alltså. Inte en chans att han trivs där? Jag hatade allt iaf. Citera
diazo Postad 28 Mars , 2014 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2014 Usch, inget kul det där. Magen blir så sjukt LAG i det jävla landet alltså. Inte en chans att han trivs där? Jag hatade allt iaf. den readen är så rätt att man hade kunnat vika 4-tal vs färgstege, spot on! Citera
medriggad1 Postad 28 Mars , 2014 Rapport Postad 28 Mars , 2014 den readen är så rätt att man hade kunnat vika 4-tal vs färgstege, spot on! Säg åt honom att dra upp till Nepal istället (om han gillar natur, trevliga människor och upplevelser). Varit i båda och går verkligen inte att jämföra imo. Finns såklart en risk att spruta ner toaletterna där också men man gör det iaf med ett litet leende på läpparna (= Citera
ViktorH Postad 30 Mars , 2014 Rapport Postad 30 Mars , 2014 Legendarisk helg med mr diazo Hälsade han när han skulle? Citera
medini89 Postad 30 Mars , 2014 Rapport Postad 30 Mars , 2014 Hälsade han när han skulle? ah tror det, minns inte så mycket Citera
ViktorH Postad 31 Mars , 2014 Rapport Postad 31 Mars , 2014 ah tror det, minns inte så mycket Du lär inte ha glömt det om han hälsade när han skulle Citera
Recommended Posts