The Wall Postad 18 Januari , 2014 Rapport Share Postad 18 Januari , 2014 Tjena! Dags för mig att kliva in och bli mer seriös med mitt pokerspelande, och en dagbok här känns som ett bra steg. Jag har lirat SvS lägsta under ett par år, framförallt FR som givit lite extrapengar utan någon direkt ansträngning vilket varit varmt välkommet, särskilt som jag är student. 5max är det dock som gäller framöver, jag vill spela mer poker helt enkelt, och bli bättre. Tänker avsätta tid åt att plugga poker, vilket jag inte gjort tidigare bortsett från det absolut grundläggande. Tips mottages tacksamt, hittills har jag hittat gripsed youtubekanal vilken jag borde kunna få ut en del av... Det jag fått med mig hittills är position, position, position! Stats är väl alltid kul så slänger upp infon jag har från Hold´em Manager: Har dock spelat en del mer än så, första året eller så var utan programmet. Startade med 5max seriöst nu i januari, resultat hittills: Resultatmässigt OK än så länge men spelet har varit rätt varierande, vissa dagar har jag flippat ur och spelat händer som jag aldrig gjort tidigare vilket bl.a. resulterade i en dag med -3BI enbart på katastrofhänder vilket var rätt irriterande. En del dagar då jag nått den nivå av aggressivitet jag vill ha, andra då jag av någon anledning bara suttit och limpat... Aja, nu är vi igång - siktar på att spela minst 25k händer per månad. Slutligen då, kan någon ge en snabbkurs i hur man får till schyssta bilder? Edit: ser nu att bilderna inte syns överhuvudtaget av någon anledning, funkar dock om man högerklickar och öppnar i ny flik! Edit 2: Se där, ordnade sig nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 18 Januari , 2014 Rapport Share Postad 18 Januari , 2014 Kan tipsa dig att ha mindre glapp mellan vpip/pfr, lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...