Partneransvarig Postad 12 December , 2013 Rapport Share Postad 12 December , 2013 Lördagen den 21 december klockan 20:00 kör Everest Poker en tidig julklapp för oss på Poker.se och Pokerforum.nu. Det är en exklusiv frirulle med inte mindre än $1000 adderat till potten, så det lär bli ett fantastiskt bra övervärde den helgen. Tio betalda platser finns i turneringen, med ett förstapris på $400. Registeringen öppnar klockan 13 på speldagen. Namn: Pokersefree (#816226442) Inköp: Frirulle Tid: 21 december klockan 20:00 I potten: $1000 adderat Lösenordsrebus: En sån kör bonden (sjubokstäver) Har du inget konto på Everest men vill spela turneringen går det fint att regga konto här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 Vet om nån från everest kollar denna tråden.men försökte logga in på mitt konto idag å då fick jag information om att jag var tvungen å fylla i nåra uppgifter extra på hemsidan innan jag kunde logga in.Jag gjorde det.var typ nån säkerhetsfråga man skulle ställa in å så och e-mail.tryckte på continue och uppdatera. då fick jag ett meddelande. "your account is now closed". fattar ingenting.vad hände med de pengar å points jag har å varför blev det nerstängt bara sådär.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 20 December , 2013 Rapport Share Postad 20 December , 2013 samma här va är detta för tomtesida? fixar ni inte detta innan turneringsstart tar jag bort everest för alltid och kommer alltid tala illa om er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 21 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2013 Everest har tyvärr inte någon sajtreppe närvarande på forumet. Jag ska se om vi kan få tag i någon på företaget, men tror knappast våra kontakter går att nå innan måndag. Tror supporten är enklare att gå via om man vill ha en snabb lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Får man sälskap av några gammla gubbfiskar i kväll ? I så fall kunde det vara roligt med nicken mitt är "aligate". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tonfisk1 Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Jag är reggad, spelar förhoppningsvis också Nickar Julgran1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Everest har tyvärr inte någon sajtreppe närvarande på forumet. Jag ska se om vi kan få tag i någon på företaget, men tror knappast våra kontakter går att nå innan måndag. Tror supporten är enklare att gå via om man vill ha en snabb lösning. Står att de ska ha en online chat support men hittar ingen länk till den...har skickat via mail för ett dygn sen typ men inget svar... Är den låst till såna som är reggade via pokerforum föressten eller öppen för alla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Haha Ditt konto är för tillfället stängt. Om du behöver något dokument måste du gå via vår hemsida. För mer information vänligen kontakta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Haha Samma som för mig...God jul lixom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parmesan Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Står att de ska ha en online chat support men hittar ingen länk till den...har skickat via mail för ett dygn sen typ men inget svar... Är den låst till såna som är reggade via pokerforum föressten eller öppen för alla?? 160 stk regget atm, så sikkert åpen for alle med pw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trana25 Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Är antagligen meningen att den ska vara låst till Poker.se och Pokerforum.nu... Skapade just ett konto enbart för denna fina turneringen, men verkar som det kommer att vara 300+ med i den (278 registrerade just nu) Men man ska inte klaga gratis är ju gott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jan_sod Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Exklusiv kanske inte är rätt benämning på turneringen, men det är väl bara att gratulera östblocket ännu en gång. Att det ska vara så svårt att låsa turneringar till rätt målgrupp. Nu 300+ anmälda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
st011e Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Får man sälskap av några gammla gubbfiskar i kväll ? I så fall kunde det vara roligt med nicken mitt är "aligate". Jag är Torosaurus. Torosaurus ("perforated lizard", in reference to the large openings in its frill) is a genus of ceratopsid dinosaur that lived during the late Maastrichtian stage of the Cretaceous period, between 66.8 and 66 million years ago. https://en.wikipedia.org/wiki/Torosaurus Med tanke på att vissa 40-minusare kallar sig gubbar så får väl vi 65-plussare kalla oss dinosaurier? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Jag är Torosaurus. Med tanke på att vissa 40-minusare kallar sig gubbar så får väl vi 65-plussare kalla oss dinosaurier? Jamen då är vi ju två +65 i alla fall8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sync Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 Jag avreggar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 454 spelare klar utspelning och en jäkligt dålig reklam för saiten stoppar spel där:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
random_user Postad 21 December , 2013 Rapport Share Postad 21 December , 2013 kom inte ens in som sagt, "account closed" har aldrig inträffat på någon annan site i hela mitt liv, ingen aning varför. blir aldrig mera everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts