Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
  minibiff säger:
20 år, haha jag har inte kommit in på Juridik! Men tänkt spika 2.0 på HP (även fast 1,5 bör räcka).

.

I lund kan du glömma att det är 1,5 räcker, 1,8 minst. Har kompisar som pluggar där så du får nog sträva uppåt lite :)

Postad
  wahlen1 säger:
I lund kan du glömma att det är 1,5 räcker, 1,8 minst. Har kompisar som pluggar där så du får nog sträva uppåt lite :)

Jag kom in på 1.6 på VT, reserv på samma resultat på HT. Vet inte riktigt hur det har utvecklats sedan dess (2 år sedan).

Postad

Favorithand? (Får inte välja nån bra) ;)

Blondiner lr brunetter?

Vem är skypegruppens bäste pokerspelare?

Hund lr katt?

Pizza lr sallad?

Vem i världen skulle du helst vara?

Ruter lr klöver?

Vinna en ept lr vinna drömvinsten på lotto?

Postad

Ser du dig själv som en reg på någon nivå?

(Om ja på frågan ovan)Av 20 sessioner, hur många av dom skottar du?

Svarar du till folk som frågar vad du gör att du är pokerspelare? (nu efter du slöt på elgiganten eller vart de var du nu jobbade)

Postad
  minibiff säger:
Okej, förbered er på WoT. Detta är en "förfinad" historia som inte ens de flesta utav mina närmsta vänner ens vet om.

Visa dolt innehåll

Wow, sjukt. Vidrigt beteende av rektorn och kuratorn. Jag som hade förväntat mig något i stil med att du hade oprovocerat hade kastat cheeseburgare på rektorn eller liknande :mrgreen:

Postad
  ViktorH säger:
Har du fortfarande en crush på "23-åringen"?

Nej! Hela den historian är rätt rolig faktiskt. Jag fattar aldrig vad hon riktigt såg i mig? Hon är waay snyggare än mig och jag skämde ju ut mig så ini helvete första kvällen vi var ute.

Hon ville ju i princip att jag skulle flytta in hos henne. Tittar man på hennes nya ragg nu så är han typ 25 och överdrivet stor (biffig).

Vad hade du sagt/gjort om du fått reda på att jag redan legat med henne?

Stort ju! Jag hade antagligen skrattat och sedan skrivit med "Buksvåger med ViktorH" på cv't.

rent hypotetiskt förstås..

.

Postad

GurkRasmus (inget namn så tog bartenders namn) - Gin, sockerlag, limejuice, gurka, äggvita, shakea, svartpeppar och toppa med sprite! Succé!

Äntligen en till som förstår grymheten i gurkdrinkar.

4 cm skalad och muddlad gurka

4 cl Xante

4 cl limejuice

3-4 cl sockerlag

Shake med is, sila och toppa med ginger ale. KUNGLIG!

Postad
  ViktorH säger:
ironi att hon faktiskt skulle flytta in till mig:roll:

Tror du har missuppfattat mig. 23-åringen som jag strulade runt med i somras är inte J.

Metaddict säger:
Anonym PFare nyss på Skype:

OKI!

.

Pele08 säger:
GurkRasmus (inget namn så tog bartenders namn) - Gin, sockerlag, limejuice, gurka, äggvita, shakea, svartpeppar och toppa med sprite! Succé!

Äntligen en till som förstår grymheten i gurkdrinkar.

4 cm skalad och muddlad gurka

4 cl Xante

4 cl limejuice

3-4 cl sockerlag

Shake med is, sila och toppa med ginger ale. KUNGLIG!

Låter gott!

.

Postad

Vem av PFs legender hade du helst fått 100h coaching av?

Om du fått en chans att ligga med - insert valfri favoritbrud - men det hade sen inneburit:

1. Du kan inte få barn. Hade du gjort det?

2. Du får inte ha sex på 1 år efter samlaget. Hade du gjort det?

3. Du vet att du kommer bli smittad av en könssjukdom. Hade du gjort det?

Om du blivit erbjuden en summa för att sluta spela poker, hur stor hade den summan varit tvungen att vara?

Favoritresemål och varför?

Avslutningsvis:

Hur kommer det sig det blev Blåvitt? Finns det någon skön story bakom det härliga valet?

Postad

Vad är det bästa/sämsta med att vara svensk?

Hur många gånger har du sett Forrest Gump?

Hur högt tror du att du skulle kunna klättra om du satsade stenhårt på pokern?

Vad är det mest kriminella du någonsin har gjort?

Favoritspel på jackvegas-automaterna?

(I respons till att du inte skulle suga din bästa polare för världsfred); Skulle du göra det för $1B?

Om du var tvungen att välja mellan att trycka på knapp A som dödar en random person i din närhet (inte familj eller närmaste vänner), eller att trycka på knapp B som dödar 6 random personer i Afrika som du aldrig kommer/skulle träffa(t). Vad blir det?