Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jepp, de har även en lång mur, 650km tror jag... den syns inte från månen. Muren är längre än hela sverige. Mer än dubbelt så lång till och med.

Ryssland är största landet i världen.

USA har 50 delstater (51 enl. vissa)

Kuba är en ö, men åxå ett land.

Postad

Kebnekaise (Giebnegaisi) är ett fjällområde i nordvästra Lappland, bland annat innehållande Sveriges högsta bergstopp. Den officiella höjden är 2111 meter över havet, men eftersom själva toppen består av en glaciär varierar höjden med årstiden.

Postad
Jepp, de har även en lång mur, 650km tror jag... den syns inte från månen. Muren är längre än hela sverige. Mer än dubbelt så lång till och med.

Ryssland är största landet i världen.

USA har 50 delstater (51 enl. vissa)

Kuba är en ö, men åxå ett land.

Antar att det saknas en 0 då kinesiska muren som längst varit 6500km,tvivlar att den har krymt så mycket.

Postad

Detta har min lillasyster berättat för mig vid en ålder av fem år, så det måste vara sant.

Allt fem åringar säger är sanning, det är vi som inte är tillräckligt öppensinnade för att förstå det stora i deras tankar.

Finland ligger norr om Eskilstuna.

Postad

Nog för att svenskt styre är jobbigt, men om baggarna tar över så flyttar jag. Fy fan vilket rövarpack.

Bör tilläggas att australien är fullt av deporterade fångar och att allt ont i världen går att härleda till Belgien.

Postad
Världens värsta land, Frankrike!

Låt dom äta sniglar ifred.

Förstår inte varför vi daltar med de arroganta människorna, de får ta och lära sig engelska. Ingen mera franska i sportevenemang, schlager-em etc. "Du poään"...