Gå till innehåll

En spelberoendes blogg.


detarjag

Recommended Posts

  • Svars 834
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag blir uppriktigt ledsen när jag läser det här.

Skulle du inte sluta med betting? Du skulle vårda din lånade "rulle" och spela lågvariansspel. Inte tilta när du har rulle. Max droppa 4bi.

 

Som det nu ser ut efter att jag skummat igenom dina sista poster, finns det inte ett skit som är sant.

 

Du spelar ett högvariansspel utan dess like. Du bettar sinneslöst med marginella händer ur pos, du får in det som underdog och spelar allmänt vårdslöst, och kanske mest skrämmande spelar hejdlöst.

 

Vad som faktiskt kanske är det enda som kan få dig att ta reson är...

 

Du har för höga helvete inte slutat betta, där du tidigare spelat bort alla "vinspengar! bettar du fortfarande bort din rulle.

 

Inse att du är inte bara spelberoende utan du är

 

SPELMISSBRUKARE

 

Sök hjälp nu, inte bara för din skull utan framför allt för dina nära och kära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir uppriktigt ledsen när jag läser det här.

Skulle du inte sluta med betting? Du skulle vårda din lånade "rulle" och spela lågvariansspel. Inte tilta när du har rulle. Max droppa 4bi.

 

Som det nu ser ut efter att jag skummat igenom dina sista poster, finns det inte ett skit som är sant.

 

Du spelar ett högvariansspel utan dess like. Du bettar sinneslöst med marginella händer ur pos, du får in det som underdog och spelar allmänt vårdslöst, och kanske mest skrämmande spelar hejdlöst.

 

Vad som faktiskt kanske är det enda som kan få dig att ta reson är...

 

Du har för höga helvete inte slutat betta, där du tidigare spelat bort alla "vinspengar! bettar du fortfarande bort din rulle.

 

Inse att du är inte bara spelberoende utan du är

 

SPELMISSBRUKARE

 

Sök hjälp nu, inte bara för din skull utan framför allt för dina nära och kära.

 

 

Ja men varför inte låsa tråden? Är ju ett skämt det här, Sen han "Lånade" 60 lökar så har han inte nämnt ett skit mer om det, och han spelar inte högre än va han gjorde innan. Bara lås skiten istället för att låta honom leva ut sina "sjuka" drömmar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att denna tråden är allt jag har... Misäär dag idag. Rullen är nu nere på 70% av det jag satte in igår... Jag vet inte vad jag ska göra, jag spelar kanske inte mitt A game. Men jag har ju sånt jävla oflyt... Ni måste hålla med om det. Ni skulle spela händerna likadant som jag efter flopp. Skillnaden är att ingen kan springa sämre än jag just nu...

 

Bör jag gå ner i nivå till plo50??? Funderar på att nöta hu imorrn... 6 manna borden fungerar inte i vilket fall.

 

Mer fotboll i ligue uua (1) imorrn. Men allt jag tar i just nu blir ju till kattpiss...

 

Kul att när man tar chansen så går det åt helvete direkt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hand1, du ligger ju efter ffs och drar in split, grattis! Det enda du lever på är ju flushdraget eller tvåpara med kungen..

 

Hand2, du ligger ju efter ffs, hålpipa och tvåparsdrag!

 

Hand3, beroende på read så är det ju en skabbig desperatbluff eller en flushträff av fi, för 75bb hade jag gnällfoldat om inte readen starkt övertalade om annat.

 

kika gärna på rangen i hand 1 och 2 ist för FIs hand. Att kommentera att hero ligger efter i dom 2 första HH:sen är typ lika sorgligt som att hero whinar över HHn. välkommen till livet som sönderblockad osv. mvh fistpumpar och mår jävligt bra i hand 1 och 2

a

 

hand 3 agerar man station på oftare än muckar .

 

 

gg gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mycket hate i denna tråd! Det är tragiskt på många sätt och vis när man tar lån för att spela för, men bara för det behöver ni ju inte sprida hat över hela denna tråd.

 

Jag är inte på någons sida, men att sitta här och håna honom som ni gör är inte ok i mina ögon oavsett att det han gör är ganska idiotiskt.

 

Jag hoppas att han kommer lära sig en läxa utan dess like efter att han troligtvis kommer att gula denna deg, då han spelar PLO som variansmässigt är ganska hemskt. Minst sagt....

 

Förutom det önskar jag honom all lycka i världen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kika gärna på rangen i hand 1 och 2 ist för FIs hand. Att kommentera att hero ligger efter i dom 2 första HH:sen är typ lika sorgligt som att hero whinar över HHn. välkommen till livet som sönderblockad osv. mvh fistpumpar och mår jävligt bra i hand 1 och 2

a

 

hand 3 agerar man station på oftare än muckar .

 

 

gg gl

 

Sa aldrig att jag inte hade spelat dom, det var mest för att poängtera att han inte blev utköpt vilket han säger sig alltid bli. Hand1 hade jag troligen spelat likadant. Hand2 not so much. Hand3 finns visst vik på kartan..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mycket hate i denna tråd! Det är tragiskt på många sätt och vis när man tar lån för att spela för, men bara för det behöver ni ju inte sprida hat över hela denna tråd.

 

Jag är inte på någons sida, men att sitta här och håna honom som ni gör är inte ok i mina ögon oavsett att det han gör är ganska idiotiskt.

 

Jag hoppas att han kommer lära sig en läxa utan dess like efter att han troligtvis kommer att gula denna deg, då han spelar PLO som variansmässigt är ganska hemskt. Minst sagt....

 

Förutom det önskar jag honom all lycka i världen.

 

Not_sure_if_serious.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

satt inatt och spelade hu på 3/6 £ jag hade änglavakt och fick in mitt färgdrag på river. det tragiska är att jag bara är tillbaka där jag var som mest back igår innan tilten iaf 70% kvar av rullen trots en idiot tilt av mig....

 

poker livet känns inte kul längre... Jag vet att jag kan bättre än såhär... Men gud tillåter det inte ske... varför???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den bästa handhistorin jag har... Mitt PO kan inte tracka mer än PLO200..

 

<round no="0"><action no="1" cards="[cards]" sum="$3" type="1" player="HERO"/><action no="2" cards="[cards]" sum="$6" type="2" player="FI"/></round>-<round no="1"><cards type="Pocket" player="HERO">C6 C9 S10 SQ</cards><action no="3" cards="" sum="$18" type="23" player="HERO"/><action no="5" cards="" sum="$36" type="3" player="HERO"/><cards type="Pocket" player="FI">DJ HQ S6 HJ</cards><action no="4" cards="" sum="$54" type="23" player="FI"/></round>-<round no="2"><cards type="Flop" player="">CQ S9 D10</cards><action no="7" cards="" sum="$108" type="3" player="HERO"/><action no="6" cards="" sum="$108" type="5" player="FI"/></round>-<round no="3"><cards type="Turn" player="">C8</cards><action no="9" cards="" sum="$324" type="5" player="HERO"/><action no="11" cards="" sum="$61" type="7" player="HERO"/><action no="8" cards="" sum="$0" type="4" player="FI"/><action no="10" cards="" sum="$579.68" type="7" player="FI"/></round>-<round no="4"><cards type="River" player="">C4</cards></round></game>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en seriös fråga som jag hoppas nån mer rutinerad kan svara på!?

 

När man kollar *HU sektionerna så ser man massa bord med 1 spelare och det är även fler olika spelare så det är inte samma spelare som sitter på alla bord... Varför spelar dom inte mot varandra om dom är sugna att spela?

 

är det anställda som väntar till nytt folk kommer så dom kan rigga till sig pengarna? Varför skulle dom inte spela mot varandra annars om dom är så sugna på att spela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en seriös fråga som jag hoppas nån mer rutinerad kan svara på!?

 

När man kollar *HU sektionerna så ser man massa bord med 1 spelare och det är även fler olika spelare så det är inte samma spelare som sitter på alla bord... Varför spelar dom inte mot varandra om dom är sugna att spela?

 

är det anställda som väntar till nytt folk kommer så dom kan rigga till sig pengarna? Varför skulle dom inte spela mot varandra annars om dom är så sugna på att spela?

 

Om du tänker till riktigt ordentligt tror jag faktiskt att du lyckas klura ut det själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...