inho Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Om ni är inne i House-svängen och behöver piggna till lite i slutfasen av söndagsgrinden så kör ni denna på repeat ca 83 gånger då ni förhoppningsvis kommit fram till att den är dödsmega redan efter två repeats. Tagen från denna mixkaka: / mvh mainstream e mega Wildboy är bara löjlig, helt maagisk på löfbergska! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 ***** Hand History for Game 13165149796 ***** tips: ctrl+f:a ditt nick varje gång du tror att du har tagit bort det från en hh. någon mod kan ju vara snabb att redigera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 vet inte om jag synar eller foldar pre. Annars så checksynar jag flopp och checkfoldar turn om man inte improvar . Har vart backfest hos mekk idag. Annan femma det. Inte vart nära i nått, hoppas man hittar lite flyt i de sena turbosarna . Heja heja ni som har nått kvar Sluta spela hemma mannen!! Räddade dagen med en 6e plats i sunday 500. Tura in lite %-byten så det blev en rätt bra dag tillsist när man stämpla ut 08:00. Ikväll blir det max ett latereg/turbopass. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Förlåt! Nu blir jag på kontoret ett tag, plussa ju inte hemma så . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 tips: ctrl+f:a ditt nick varje gång du tror att du har tagit bort det från en hh.någon mod kan ju vara snabb att redigera. Tackar hade jag missat nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 45a i million igår. Gick till sängs med den gamla klassiska livebust-känslan vid 8-tiden Ikväll ska jag räkna ihop veckan. Har rätt dålig koll, men blir nöjd om den landar på mindre än -5k. Imorgon kväll åker vi till Wacken Open Air i Tyskland! Är inte direkt pepp på banden, men det ska bli kul ändå Kommer hem på söndag natt och spelar supersonic i leriga kalsonger. Peace =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Juli , 2013 Rapport Share Postad 29 Juli , 2013 Om ni är inne i House-svängen och behöver piggna till lite i slutfasen av söndagsgrinden så kör ni denna på repeat ca 83 gånger då ni förhoppningsvis kommit fram till att den är dödsmega redan efter två repeats. Tagen från denna mixkaka: / mvh mainstream e mega MEGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Idag va ännu en rolig dag vid borden och jag lyckades skrapa ihop 4 finalbord tillslut! Efter 3 tidiga sortier fick jag avsluta med en vinst HU mot gnetarn i ipokers högrullare:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 Snyggt jobbat inho! Gillar inte han gnetarn du mötte HU, riktigt live-fisk med för mycket tur. Själv gick man BE igår, ser fortf fram emot första plusdagen för sommaren! No money No honey! Denna låten är den mest spelade på min spotify, ändå va det idag jag för första ggn lyssnade på den. Så han som kapat mitt kontot och sitter o jävlas med mig så jag nästan mordhotar vänner över facebook lyssnar iaf på bra musik! Snyggt MrX! Nu blir det grusspåret i skogen och lyfta stockar så man kan få upp lite tryck i musklerna, precis som Ortens och Hokuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 Juli , 2013 Rapport Share Postad 30 Juli , 2013 När vi ändå är inne på house.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Blev en nice tisdag! Deal HU i wina high. Avsluta med att folda mig itm i sena 200t för att sen gristura hem skiten för 11k:) Hokuz drog till men en rejäl skräll och fixade även han en plusdag. De va inte igår de! Imorgon funderar vi på att spela den förbjudna turren (320an 03:00). Blir att dra igång lite senare än vanligt så man orkar med allt. Kul med lite musiktips i dagboken. SHM i madison square garden är en klassiker att dra igång om man börjar somna in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 31 Juli , 2013 Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Fin dag! Gratulerar din jävla ärketurare ! Hade mig en hemsk dag. Inte en jävla stack fram tills jag turade hem en 5e plats i 100t stars. Jävligt skönt när man hittar even efter en riktig jävla runkdag. Idag kör vi från kl 20 och reggar upp sena 300ringen stars. Ladda upp med en helvetes massa red bulls och käk! Gogogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 31 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2013 Sitter på tåget in till kontoret nu. Lyckades tura in en plusdagen igår. Alltid trevligt! Idag sägs det bli sena passet aka det förbjudna passet. Men då jag har en förkärlek till trötthet så kommer jag såklart att somna i stolen vid runt 4a inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 3a i multi fifty som bäst. Utöver det 6st 10-13 placeringar idag. 3 av dem på stars. idag skulle man ha plussat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 Kom in som dubbel CL på ft i big 162 men lyckades komma 6a, riktigt steamande:-( Bara std spots men kändes såklart skit. Hade mkt djupt idag så cashade nog för runt 7-8k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 1 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2013 gfjdjtsfdjrthhdhtjhtdjhrtjhsrhsfghsfg. 10a i hot 75. rejammar KQs i SB... BB hittar äggen.. för att ligga delad 2a.......... så jväal ultra omagiskt liv. så jävla steamad så att jag spricker 11a 22r party och 38 big 55. 8 ftbubblor på 2 dagar. nu får det bli break tills söndag. gl hf gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 2 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2013 Osant många legender i den här dagboken! Ett stort lycka till. lunch med FT-bubblor så länge man timear in dom rätt. Gäller att springa i rätt turneringar. Som under FTOPS Fett även att ni far till Costa Rica. Hur länge är ni där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2013 Ortens, whats poppin' niggah? Behöver lite sköna beats till denna underbara sommardag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrtensFavorit Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Ortens, whats poppin' niggah? Behöver lite sköna beats till denna underbara sommardag! Tjena mannen! Fan det poppar inte mycket nu alltså, allt man ser är skärmen och mrBlund. Kommande vecka blir det softa ute i orten, får finbesök från Amsterdam med alltid nice. Vad händer hos dig brush? Igår vart fan skitväder btw. Var ute badade och lirade boll, life was nice sen börjar det regna. Schitzo de där. Har ett fucking problem, här är dagens låt: Pokern då, slog persbästa förra veckan med 10raka+dagar. Idag är det dock söndag=back. Har inte +at en söndag sedan Elvis Presley dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 4 Augusti , 2013 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Tjena mannen! Fan det poppar inte mycket nu alltså, allt man ser är skärmen och mrBlund. Kommande vecka blir det softa ute i orten, får finbesök från Amsterdam med alltid nice.Vad händer hos dig brush? Igår vart fan skitväder btw. Var ute badade och lirade boll, life was nice sen börjar det regna. Schitzo de där. Har ett fucking problem, här är dagens låt: Pokern då, slog persbästa förra veckan med 10raka+dagar. Idag är det dock söndag=back. Har inte +at en söndag sedan Elvis Presley dog. Haha, onlinelegend Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Osant många legender i den här dagboken! Ett stort lycka till. lunch med FT-bubblor så länge man timear in dom rätt. Gäller att springa i rätt turneringar. Som under FTOPS Fett även att ni far till Costa Rica. Hur länge är ni där? Hehe ja vi får spara oss till FTOPS får man anta . Vi räknar på att vara där till mars ungefär. Ganska bakis idag. Spelade en beerpong-turnering i hemstaden Lidköping igår. Gick dessutom och vann bland de 48 deltagarna . Kanske inte bästa för söndagsgrinden att vinna skiten. Men var otroligt kul. tredje året i rad det arrangeras! Nu får vi hoppas att man får en fin söndag också. Har tänkt att dra ner på volymen denna söndagen och få bra fokus på de fränaste turneringarna idag! Sen är det inte särskilt nice att ha 20 bord uppe när man är grisbakis! gl alla idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 4 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2013 Tjena mannen! Fan det poppar inte mycket nu alltså, allt man ser är skärmen och mrBlund. Kommande vecka blir det softa ute i orten, får finbesök från Amsterdam med alltid nice.Vad händer hos dig brush? Igår vart fan skitväder btw. Var ute badade och lirade boll, life was nice sen börjar det regna. Schitzo de där. Har ett fucking problem, här är dagens låt: Pokern då, slog persbästa förra veckan med 10raka+dagar. Idag är det dock söndag=back. Har inte +at en söndag sedan Elvis Presley dog. Aa igår var det verkligen kanonväder. Låter som du kommer få en skön vecka. I storstan har det varit massa glassande. Idag blev det chill vid poolen, träning och god mat! Den där låten är fet, men jag ska bjuda på en låt som får dig att plussa en bugatti ikväll. Snyggt personbästa btw, jag drog själv till med min näst bästa månad i Juli. Ses i orten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2013 Back from Wacken! Det blev en riktigt njutbar festival med många positiva överaskningar, kul folk, helt okej väder och bra ljud! Idag ska jag bara njuta av att vara hemma, men imorgon blir det nog onlinegrind igen. Stod 88.8 på vågen idag btw... Läge för lite 5bb kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2013 Igår var man en trött hund. Helg med träningsläger i båstad och för lite sömn är såklart den sämsta uppladdningen inför en söndagsgrind. Gick is hela kvällen och hade räknat in fullbacket innan man hitta stack i t-rex! Spelade rätt grisigt deep men gick bra iaf. Precis när vi blev 3 handat tryckte alla in deal. Då passade man på att plocka upp KK och fick in det mot 99:mrgreen: Gav runt 29k Idag är det 1k re entry och dags att försvara ftops titeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2013 Gratulerar mr Gibbson och välkommen hem till grinden Kroon! Idag är det dags att plocka hem en FTOPS avatar i favoritgrenen rush! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts