Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Mm, tror du behöver använda något externt program efter Windows Vista. Förr kunde man enkelt bara välja vilken output ett enskilt program skulle spelas ur. Antar att det var för avancerat för vanliga användare så dom tog bort det, tillsammans med allt annat som gjorde windows användbart. (Ja, jag hatar Windows 7+ ;-) )

 

Bra att du verkar ha hittat en lösning. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur "lätt" var 180? Om det gick hyfsat lätt och du bulkar året ut så är 200 i år rimligt mål skulle jag tro.

 

Såg lite pippifåglar när jag kom upp så de var rätt tungt. Kände ryggen vek sig också men va inte så illa när jag kollade utförandet. Med lite vilja åker nog 190 upp :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som de andra sagt, ta det jävligt lugnt med ryggen och se till att göra övningen med korrekt form alltid! Inte värt att gå runt med ryggont hela tiden kan jag lova! När man gymmar tror man själv inte det kan hända, personligen tänkte jag så iaf men jag lovar dig att det är lättare än man tror speciellt vid marklyft! GL dock :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta tramsa nu pojk, jag o staven tar bilen nu så hämtar vi upp dig runt 00-01 så drar vi till Umeå o beter oss dåligt, det var allt, tack hej! <3

 

komkom!

 

Som de andra sagt, ta det jävligt lugnt med ryggen och se till att göra övningen med korrekt form alltid! Inte värt att gå runt med ryggont hela tiden kan jag lova! När man gymmar tror man själv inte det kan hända, personligen tänkte jag så iaf men jag lovar dig att det är lättare än man tror speciellt vid marklyft! GL dock :-)

 

Ahh, är en väldig nit när det kommer till marklyften, så tar det väldigt lugnt :-) Nästan så jag nojjar för mkt tror jag.

 

Men form > everything

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Högskoleprov.

Lite småstressad på morgonen, glömmer leg. Inser det när jag är framme och ska gå ur bilen, snortilt. Va påväg o dra hem o bara vaska skiten. Men änker att jag testar iallafall och kanske får tillåtelse att spela provet utan leg och hämta det på lunch. 10 minuter innan prov börjar nu. Tänker inte ens på att lösa parkeringslapp då jag vet att universitetsområdet inte tar betalt under helg. Glider in o testar lyckan med att göra prov trots avsaknande av leg, det fick jag!

 

Första provet går blä. Sitter med 2-3 sidor kvar när provvakten ropar ut att det var 5 min kvar.

Aja, rockar sista 2 proven, sen lunchbreak o hämta leg.

 

Kommer ut ur uni, rundar hörnet o ser min bil som står ~40m bort. Ser något litet sittandes i vindrutetorkarna. Gult är det också.

Kommer fram och det är som jag befarar :mrgreen:

 

Har alltså lyckats ställa mig på EasyParks parkering som inte är en del av universitets egna parkeringar. O lapplisa var där fort som tusan. Skoj!

 

Hem o hets-äta mat. Matlådan har lyckats öppnat sig så det är kladdigt som tusan. Tur man hade påse.

 

Tillbaka in, 2 sista prov.

 

Kommer hem, går igenom facit. Jämför med gamla års normeringstabeller. Rimligast är att jag bör hamna kring 1.3-1.4. Får jag det så är jag nöjd. Satte mål på 1.3 :-) Känns rättvist med all runbad jag haft idag!

 

Nu sitter jag med en pepsi-max flaska i min famn som ett litet skötebarn och tänkte spela lite. God kväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...