freddyponken Postad 31 Augusti , 2013 Rapport Postad 31 Augusti , 2013 sov mindre! själv vaknar jag pigg efter lagom antal timmar naturligt, 6-7h är lagom för mig. Sover jag vidare blir jag dödstrött (vilket oftast händer eftersom jag är ganska lat). Citera
eddor Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 Aldrig fått det klagomålet i något annat sammanhang. just saying Nailed it! Sömn vetifan, sover 3h ibland,12h ibland. Totalt skadad där. Men hoppas du hittar någon lösning! Citera
bobby232 Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 kommer garanterat sova mindre imorgon, då det är supersöndag i PL. F Förlorar arsenal kommer jag nog köpa mig en enkelbiljett till höga kusten-bron. Citera
bobby232 Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 in arsene we trust! Citera
bobby232 Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 sällan jag känt mig så här taggad inför ett derby. Skulle vara så gött och klia dit Tottenham och alla deras legosoldater dem värvat denna sommar. Citera
bobby232 Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 Köp en hund! Byrackan hade inte levt speciellt länge mtp hur oansvarig jag är Citera
bobby232 Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 för dem som är intresserade så bokar jag månaden på 29k upp, vilket jag är nöjd med mtp på att jag kombinerade dåligt spring med ännu sämre spel under andra halvan av månaden. Måste verkligen bli bättre på sluta i tid och inte låta det rinna iväg till 16k backhelger då jag utan problem nästan hade kunnat halverat mitt back förra helgen med lite basic mental träning. Citera
icecreem Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 sveriges sexigaste pokerspelare (check) Citera
Nilzzon86 Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 Alltid finfint med en plusmånad! Citera
Starfitter Postad 1 September , 2013 Rapport Postad 1 September , 2013 Har du outat nick? Nivåer? Har vi möts? Om jakande svar, vann du? Citera
bobby232 Postad 1 September , 2013 Författare Rapport Postad 1 September , 2013 Har du outat nick?Nivåer? Har vi möts? Om jakande svar, vann du? Ja på allt förutom det sista. Livet! edit: spelar allt från /5 - /15. Citera
bobby232 Postad 2 September , 2013 Författare Rapport Postad 2 September , 2013 innan deadlineday började, så vågade jag knappt tro på ett större namn än "demba Ba-klass", men wenger drar på sig spenderarbyxorna och värvar en VÄRLDSSPELARE. Fantastiskt! som den glaset är halvfullt-snubben jag har blivit efter özilvärvningen så känns det lite nu som ett långsiktig maktskifte är på gång i England. Man u känns mer och mer som en klubb på dekis. Dem har inte ens varit nära på ett stornamn denna sommar, medan arsenal har landat özil samt har en trupp som blivit ett år bättre än förra säsongen, och vi har har med denna värvningen ändrat vårat anseende ute i Europa, vilket kommer underlätta det för oss att landa ytterligare stornamn dom kommande fönstren. Citera
slowboy Postad 2 September , 2013 Rapport Postad 2 September , 2013 innan deadlineday började, så vågade jag knappt tro på ett större namn än "demba Ba-klass", men wenger drar på sig spenderarbyxorna och värvar en VÄRLDSSPELARE. Fantastiskt! som den glaset är halvfullt-snubben jag har blivit efter özilvärvningen så känns det lite nu som ett långsiktig maktskifte är på gång i England. Man u känns mer och mer som en klubb på dekis. Dem har inte ens varit nära på ett stornamn denna sommar, medan arsenal har landat özil samt har en trupp som blivit ett år bättre än förra säsongen, och vi har har med denna värvningen ändrat vårat anseende ute i Europa, vilket kommer underlätta det för oss att landa ytterligare stornamn dom kommande fönstren. +1 Citera
bobby232 Postad 2 September , 2013 Författare Rapport Postad 2 September , 2013 Ja just det, man u fick en belgare med en ful frilla som har sämre bolltouch än vidic... Citera
minibiff Postad 3 September , 2013 Rapport Postad 3 September , 2013 AIK-hybrisen har nu nått Arsenal. Stay tuned. Citera
bobby232 Postad 5 September , 2013 Författare Rapport Postad 5 September , 2013 Därför jag i slutet av maj kommer sitta med flaskan och undra vad som gick del då vi gick bet på cl-plasten. Citera
bobby232 Postad 6 September , 2013 Författare Rapport Postad 6 September , 2013 Är i Sturup och hälsar på pärorna. Funderar på hitta något schysst pizzahak för att uppnå en respektabel promillehalt. To be continued! Citera
bobby232 Postad 28 September , 2013 Författare Rapport Postad 28 September , 2013 efter 100k+ bajshänder så bjuder garjolla på lan och man grisplussar igen. Ska fira det med folköl och en toarunk Citera
obvspeltorsk Postad 28 September , 2013 Rapport Postad 28 September , 2013 efter 100k+ bajshänder så bjuder garjolla på lan och man grisplussar igen. Ska fira det med folköl och en toarunk Folkölen + toarunken samtidigt som du lyssnar på fillipination i rummet bredvid, skaplig fredagskväll grattis bob Citera
minibiff Postad 28 September , 2013 Rapport Postad 28 September , 2013 Fan va gött att höra! Du fick 5* av mig för du är så underbar bobbsan Citera
bobby232 Postad 28 September , 2013 Författare Rapport Postad 28 September , 2013 Folkölen + toarunken samtidigt som du lyssnar på fillipination i rummet bredvid, skaplig fredagskväll grattis bob Filipinen har gagge deporterat bort. Vi drog en gräns på 2 nationaliteter i lägenheten Citera
bobby232 Postad 28 September , 2013 Författare Rapport Postad 28 September , 2013 Fan va gött att höra! Du fick 5* av mig för du är så underbar bobbsan Vill ge dig en kram <3 Citera
Lokenius Postad 28 September , 2013 Rapport Postad 28 September , 2013 Vad innebär ett grisplus för en vevare av din kaliber? jag fick oxå "gris+a" i min egen lilla värld men antar det bara är en fis i rymden i jämförelse Unnar dig all framgång så du kan lämna oss microfiskregs i fred Citera
Recommended Posts