RoopzY Postad 21 April , 2013 Rapport Postad 21 April , 2013 Klickade igång ett antal turneringar, men bara några minuter senare blir jag utloggad och detta meddelande dyker upp: Det gick tyvärr inte att ansluta till servern. Kan jag lösa detta på något sätt, typ ominstallation? Fler som har problem? Citera
Thåström Postad 21 April , 2013 Rapport Postad 21 April , 2013 Fullt tilt verkar ha problem med servern, jag är inne djupt i två turneringarna och kommer inte heller in klienten nu Citera
RoopzY Postad 21 April , 2013 Författare Rapport Postad 21 April , 2013 Låt oss hoppas att problemet inte bara är i Sverige, och att turneringarna är frysta. Har du någon info om det? Edit: Ser på 2+2 att många där har samma problem Citera
berghet Postad 21 April , 2013 Rapport Postad 21 April , 2013 Fullt tilt verkar ha problem med servern, jag är inne djupt i två turneringarna och kommer inte heller in klienten nu Fy fan.. hoppas att de blev pausade och kan återupptas så du slipper nöja dig med en återbetalning av dina pengar.. Citera
RoopzY Postad 21 April , 2013 Författare Rapport Postad 21 April , 2013 Fungerar igen, återbetalning från turneringar har skett Citera
Spaderdam Postad 21 April , 2013 Rapport Postad 21 April , 2013 Hur hittar jag handhistoriken från FTP på en mac? Edit - Up and running! Citera
Recommended Posts