ViktorH Postad 11 December , 2013 Rapport Share Postad 11 December , 2013 Shit vad underbart det är att ha notes på spelare. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $5(BB) Boss Hero ($617) BB ($1,155) UTG ($282) CO ($1,056) BTN ($1,171) Dealt to Hero Q:diamond: T:diamond: fold, fold, BTN raises to $15, Hero calls $12.50, fold FLOP ($35) 9:spade: Q:heart: 2:spade: Hero checks, BTN bets $26.25, Hero calls $26.25 TURN ($87.50) 9:spade: Q:heart: 2:spade: J:heart: Hero checks, BTN bets $70, Hero calls $70 RIVER ($227) 9:spade: Q:heart: 2:spade: J:heart: 5:spade: Hero checks, BTN bets $1,060 (AI), Hero calls $506 (AI) BTN shows 8:heart: A:heart: (Pre 56%, Flop 17.5%, Turn 31.8%) Hero shows Q:diamond: T:diamond: (Pre 44%, Flop 82.5%, Turn 68.2%) Hero wins $1,225 Herveao? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2013 Herveao? Hehe nope! Kan skriva på FB efter sessionen! Haha Bo-Hane blev lite lack i chatten efter denna hand. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $4(BB) Boss SB ($918) Hero ($1,074) UTG ($1,182) CO ($994) BTN ($848) Dealt to Hero A:club: A:diamond: fold, fold, BTN raises to $8, fold, Hero raises to $32, BTN calls $24 FLOP ($66) 5:spade: 9:diamond: 6:club: Hero bets $45, BTN calls $45 TURN ($156) 5:spade: 9:diamond: 6:club: 3:spade: Hero bets $101, BTN calls $101 RIVER ($358) 5:spade: 9:diamond: 6:club: 3:spade: 5:club: Hero checks, BTN bets $670 (AI), Hero calls $670 BTN shows 8:diamond: T:diamond: (Pre 20%, Flop 23.0%, Turn 9.1%) Hero shows A:club: A:diamond: (Pre 80%, Flop 77.0%, Turn 90.9%) Hero wins $1,684 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2013 Igår var vi på Bondi beach hela eftermiddagen. Jag är ju en idiot och körde utan solskyddsfaktor. "Det blir så jävla kletigt, orka". Sedan låg jag och sola mellan 12-16. Kan ju säga att jag ångrar det nu. Även fast jag inte blev speciellt röd utan mest brun så är jag så ini helvetes jävla bränd på ryggen och kan inte ligga på ryggen/armarna. Så tar det lugnt nu ett par dagar tills det går över, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2013 Här är ryggen atm. Idag gjorde jag en sak som jag inte ens skulle önska min värsta fiende. Tacos utan gurka. Jag gick iväg till affären och köpte gurka, jag vet att jag betalade för gurkan men vad som hände efter det vet jag inte tyvärr. Körde en nödlösning och bytte ut gurkan mot haribobjörnar. (Som dansken hävdade var danskt) men som jag sedan motbevisade honom. Dansken tror att allt bra som finns i världen kommer ifrån Danmark, det är lite sött på något sätt. Det är nog han och amerikanarna som älskar sitt land så mycket som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 12 December , 2013 Rapport Share Postad 12 December , 2013 Du ser ut att ha pigmenten som gör du blir brun sen. Värre för engelsmännen. Men fy fan för den där skaviga känslan om man bränt sig och ska ta på typ en tröja sen. För att inte tala om att ligga i frossa och inte kunna sova när man på sin höjd har en obekväm ställning att ligga i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 12 December , 2013 Rapport Share Postad 12 December , 2013 Jag är väldigt säker på att någon måste skvallra för att det ska hända Att SVS skulle ha någon som kollar att folk sköter sig i chatten känns väldigt osannolikt. mordhot gav mig 6mån en gång i tiden om jag minns rätt. och ja han golade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 12 December , 2013 Rapport Share Postad 12 December , 2013 Idag gjorde jag en sak som jag inte ens skulle önska min värsta fiende. Tacos utan gurka. Jag gick iväg till affären och köpte gurka, jag vet att jag betalade för gurkan men vad som hände efter det vet jag inte tyvärr. Körde en nödlösning och bytte ut gurkan mot haribobjörnar. (Som dansken hävdade var danskt) men som jag sedan motbevisade honom. Dansken tror att allt bra som finns i världen kommer ifrån Danmark, det är lite sött på något sätt. Det är nog han och amerikanarna som älskar sitt land så mycket som han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2013 Du ser ut att ha pigmenten som gör du blir brun sen. Värre för engelsmännen. Haha yes, har rätt bra pigment! Får nog tacka farsan för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 13 December , 2013 Rapport Share Postad 13 December , 2013 Hur blir man bannad i svs-chatten? Det har ju alltså inte jag blivit. Eventuellt att jag är lite kylig. Eller att jag heter Trillske så de sätter ribban högre. Men en naturlig lösning på åtminstone hälften av deras problem är/var annars att censurera mitt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 13 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2013 Har skrivit det lite högre upp =) Men full/bakfull, drygfisk som drog ut mig i flera stora potter och sedan skrev "tack" i chatten. Var tvungen att avreagera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Testi Postad 13 December , 2013 Rapport Share Postad 13 December , 2013 Svårt att lyckas i poker med dålig tilt kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 14 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2013 Brorsan befinner sig i Sydafrika. Helvete vilken vidrig kobra de hade på sitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 14 December , 2013 Rapport Share Postad 14 December , 2013 Fy fan vad vidrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 14 December , 2013 Rapport Share Postad 14 December , 2013 Ty, då vet man vart man inte ska åka! Hade nog dött haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 14 December , 2013 Rapport Share Postad 14 December , 2013 Cobror e snela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 14 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2013 låsdb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 14 December , 2013 Rapport Share Postad 14 December , 2013 DB låst på begäran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 December , 2013 Rapport Share Postad 25 December , 2013 Upplåst på begäran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 25 December , 2013 Rapport Share Postad 25 December , 2013 lås plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 25 December , 2013 Rapport Share Postad 25 December , 2013 lås plz +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2013 lås plz +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 25 December , 2013 Rapport Share Postad 25 December , 2013 YeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeY, världens bästa dagbok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2013 YeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeY, världens bästa dagbok Haha, tipsy från julbordet fortfarande? Annars har du inte varit såhär snäll på snart 1 år. Planerar väl att dra någon lång TR/årsgenomgång. Frågan hur kul det är när JV kom och satte ribban i höjd med Mount Everest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 26 December , 2013 Rapport Share Postad 26 December , 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 December , 2013 Rapport Share Postad 26 December , 2013 YeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeY, världens bästa dagbok Syn. Men yay, upplåst yay osv osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts