minibiff Postad 10 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 10 Juli , 2013 (redigerade) x Redigerad 26 Augusti , 2016 av minibiff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 Juli , 2013 Rapport Share Postad 10 Juli , 2013 *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 *host* känner lite samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 (redigerade) x Redigerad 26 Augusti , 2016 av minibiff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Sitter på centercourten och liveoddsar på tennis! Degens gonna degen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Kunde inte gjort bilden lite större? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Kunde inte gjort bilden lite större? Mindre menar du väl? Den är ju asstor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Mindre menar du väl? Den är ju asstor. WP Boman... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Dra åt helvete slow! Smidigt sätt att ändra storlek på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 WP Boman... Var tvungen att spela väl, du snodde min kommentar som jag så planerade hela vägen under nedscrollningen från bilden, som för övrigt tog typ två år. Nu fick jag två kommentarer iallafall, så känns dubbelt så nice. Minibiffen! Låt den stå och sluta ta skit från SB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Dra åt helvete slow!Smidigt sätt att ändra storlek på mobilen? Var tvungen att spela väl, du snodde min kommentar som jag så planerade hela vägen under nedscrollningen från bilden, som för övrigt tog typ två år. Nu fick jag två kommentarer iallafall, så känns dubbelt så nice. Minibiffen! Låt den stå och sluta ta skit från SB. Ynglingen är så jävla aggressiv Jo jag tänkte ha med det jag sa som nyårslöfte för jag antog att jag inte skulle hinna scrolla ner innan 2014. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Hahahahahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Sitter på centercourten och liveoddsar på tennis! Degens gonna degen! Ynglingen är så jävla aggressiv Jo jag tänkte ha med det jag sa som nyårslöfte för jag antog att jag inte skulle hinna scrolla ner innan 2014. går att scrolla åt sidan också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Sitter på centercourten och liveoddsar på tennis! Degens gonna degen! Ser ni blonda tjejen med korta kjolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 0 Sitter på centercourten och liveoddsar på tennis! Degens gonna degen! Ser ni blonda tjejen med korta kjolen? Ser iaf alla med sina jävla gröna hattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 11 Juli , 2013 Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Sitter på centercourten och liveoddsar på tennis! Degens gonna degen! lol ser ni vindkraftverken i bakgrunden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 Kan ni inte bara dö plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 Juli , 2013 På riktigt... Jobbar typ 25-30 tjejer i servisen... Vill ligga med varenda en.. Gärna samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 12 Juli , 2013 Rapport Share Postad 12 Juli , 2013 På riktigt... Jobbar typ 25-30 tjejer i servisen... Vill ligga med varenda en.. Gärna samtidigt Synd du är så jävla oskön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2013 (redigerade) x Redigerad 26 Augusti , 2016 av minibiff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2013 Henrik Lundqvist är här och käkar! Igår hade Fredrik Ljungberg drickbord här! Där snackar vi kändisar.. Inte någon trött Edlund eller w/e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 Juli , 2013 Rapport Share Postad 13 Juli , 2013 Edberg är större än Ljungberg nånsin varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 13 Juli , 2013 Rapport Share Postad 13 Juli , 2013 ser ni ramlösan i kylen ? Sitter på centercourten och liveoddsar på tennis! Degens gonna degen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 13 Juli , 2013 Författare Rapport Share Postad 13 Juli , 2013 Nu har tydligen polaren sagt upp sig från sitt jobb i Norge och beslutat sig för att flytta hem! Nu är bara frågan om vad man skall göra! Jag är sjukt sugen på att starta något eget tillsammans med han och ytterligare en vän. Frågan är bara vad man skall syssla med. Vi har runt 350k tillsammans att investera med! Får sitta och brainstorma tillsammans med dom när han kommer hem! Det är drömmen att ha något slags företag tillsammans med polare! Går snart på mitt sista pass för denna tennisvecka! Har varit en grymt rolig vecka med roliga och sjuka människor! Imorgon är jag ledig sedan går jag på en hård elgigantenvecka där jag kommer ha hand om avdelningen då de "över mig" är på semester och andra mannen som skulle komma tillbaka tog en vecka semester till! Så nu skall jag sköta om allt, ha hand om annonserna, lära upp de nynställda, kolla mail, beställa varor osv.. Sjukt oskönt.. 999e posten i dbn nu!! Får se vem som blir nr 1000! Den personen bjuder jag på en öl! På måndag blir det CC har jag i princip bestämt! Då jag är ledig på tisdag och är sjukt sugen på livelir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts