minibiff Postad 7 Februari , 2016 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2016 Vad bettar ni ikväll då? Jag är sugen på Peyton Manning MVP @5. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Februari , 2016 Rapport Share Postad 7 Februari , 2016 Vad bettar ni ikväll då?Jag är sugen på Peyton Manning MVP @5. Han har haft en usel säsong men jag tyckte det såg bättre ut senast och om Broncos vinner är det såklart ingen högoddsare om Manning blir MVP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 7 Februari , 2016 Rapport Share Postad 7 Februari , 2016 Vad bettar ni ikväll då?Jag är sugen på Peyton Manning MVP @5. Hur mycket skall du betta på ett sånt suckerbet då? Du måste få minst 5.50 på Manning MVP för att det ska vara värde. Jag har Panthers till 1.55. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 7 Februari , 2016 Rapport Share Postad 7 Februari , 2016 Bettade Panthers till 1.45 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Februari , 2016 Rapport Share Postad 7 Februari , 2016 Bettade Panthers till 1.45 Ogillas definitivt av mig iaf Men vad vet jag. Edit: 3x på Broncos ska jag offra en liten minislant på för nöjets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 Februari , 2016 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2016 Hur mycket skall du betta på ett sånt suckerbet då? Du måste få minst 5.50 på Manning MVP för att det ska vara värde. Jag har Panthers till 1.55. Blir att sätta in helgens dricks som var ungefär 2k-ish. Kommer inte lägga allt på Peyton utan lägger nog några roliga railspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 24 Februari , 2016 Rapport Share Postad 24 Februari , 2016 Update! Fick du nån stejk, spelar du nån poker, gör du nå spårade resor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 24 Februari , 2016 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2016 Update! Fick du nån stejk, spelar du nån poker, gör du nå spårade resor? Nja, påbörjade ett projekt med en i våran skypegrupp (oklart om han vill outa sig) där jag backade 2st 200bb inköp. Lite oklart vad som händer där framöver. Anmälde mig till en prövning i Matte C (eller 3b vad det nu heter idag) och skriver provet om 2 månader, har inte pluggat någon matte sedan 2011 så känns som att jag inte kommer ha tid med så mycket annat än jobb och plugg (håller på med naturkunskap 2 med). Däremot sitter jag och planerar Vegas i maj. Då skall jag eventuellt försöka sälja av procent i cashgamesen, som nog borde gå smärtfritt. Men kommer väl upp en tråd om det om och när det blir aktuellt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 Mars , 2016 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2016 Vi är 4 pers som skall dra och festa i Stockholm. Tittar lite på boende och undrar vad som gäller. Helst skulle vi vilja ha en svit där 4 pers kan sova. Vi kan väl tänka oss 4-6k för en natt. (Jag tror det blir svårt att hitta något centralt och så stort för det priset, men mina polare insisterar). Annars blev jag rekad Hotell scandic anglais. Skall tydligen ligga väldigt centralt och bara någon minut från Stureplan. Någon som har något bra hotellförslag? Tanken är väl att eventuellt ha efterfest på hotellrummet med om allt går enligt planen. Så gärna centralt, stort.. Blir ju antagligen att vi tar 2 rum om vi inte hittar något tillräckligt stort för båda. Så shoooot hotellförslag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 4 Mars , 2016 Rapport Share Postad 4 Mars , 2016 Annars blev jag rekad Hotell scandic anglais. Skall tydligen ligga väldigt centralt och bara någon minut från Stureplan. Anglais har bubbelpool i källaren vid gymmet. Behövs ingen svit för efterfest när det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 4 Mars , 2016 Författare Rapport Share Postad 4 Mars , 2016 Anglais har bubbelpool i källaren vid gymmet. Behövs ingen svit för efterfest när det finns Och den kommer man åt så sent? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lollet Postad 4 Mars , 2016 Rapport Share Postad 4 Mars , 2016 Radisson Royal Viking har en svit på 51kvm, med bastu och bubbelpool. Den verkar gå på runt 5k, tror dock att man bara kan boka in 2-3pers i den (även om fler får plats) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zoomfisk Postad 4 Mars , 2016 Rapport Share Postad 4 Mars , 2016 Hyr en lägenhet, det går att hyra finare lgh centralt över en hel helg. Kostar typ 7k för helgen Vi hyrde en riktigt fin trea över en helg för nån månad sen för 7 ungefär, låg på Sveavägen, nöten verkligen:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 Och den kommer man åt så sent? Oklart. De bjuder på frukt där nere också i vart fall så ni behöver inte vara hungriga på efterfesten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Mars , 2016 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 Hahahahahaahahahahahahhahahahhahahahhahahahahahaha 13 rätt är respekt boys mvh [2016-03-05 15:53:50] matte kongo: Vi spikar nog city och tar med tvåan i charlton istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 [11:20:48] Blomqvist: själv sitter man här .. gul.. och har panik över en tenta Haha..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 ding ding ding Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 Mvh blommans förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FatFrank Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 Stort grattis!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 För roligt, grattis! Hur många är ni som delar på kakan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Mars , 2016 Författare Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 För roligt, grattis! Hur många är ni som delar på kakan? 4 pers med olika %! 165k till moi ((((: Blir nog Vegas i maj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 4 pers med olika %! 165k till moi ((((: Blir nog Vegas i maj Ja men så där ja Sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lejon_kungen Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 Stort grattis! Hur stor blev vinsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 5 Mars , 2016 Rapport Share Postad 5 Mars , 2016 Coolt:-D Stort grattis till alla inblandade:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts