Pkr_Falk Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Eftersom jag känner mig som en riktig 0.25/50 fisk på matlagning så känner jag att det är dags att börja klättra uppåt i nivå. Tänkte testa mig på en klassisk Spagetti och köttfärssås och undrar om det är något särskilt jag ska tänka på? Mvh matlagningsfisken. Citera
Basselito Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Eftersom jag känner mig som en riktig 0.25/50 fisk på matlagning så känner jag att det är dags att börja klättra uppåt i nivå. Tänkte testa mig på en klassisk Spagetti och köttfärssås och undrar om det är något särskilt jag ska tänka på? Mvh matlagningsfisken. Beror väl lite på vad som är klassisk för dig ;D? Citera
SasaMatic Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 skippa grädden, i med rikligt med vitlök och så kan du köra på tomatpure/passerade tomater ist för krossade. snåla inte på basilika. oich fördela köttfärsen ordentligt. obv smaksak mkt här och även detta, jag föredrar penne framför spaghetti =) Citera
Katt3n Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Råvarorna är som vanligt allt. En bra början är att tärna 200 gram panchetta (kan ersättas med rökt bacon av bra kvalitet) för att få in lite stuns i smaken. På det sättet får du ju ditt stekfett också. Sen fortsätter man med vitlök, lök, finhackad morot, rotselleri, grovmalen nötfärs och bryner. Sen på med rödvin och låt det gosa till sig.... osv osv Men det tar såklar lite längre tid. Citera
Moonasalhin Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Eftersom jag känner mig som en riktig 0.25/50 fisk på matlagning så känner jag att det är dags att börja klättra uppåt i nivå. Tänkte testa mig på en klassisk Spagetti och köttfärssås och undrar om det är något särskilt jag ska tänka på? Mvh matlagningsfisken. Tips från coachen: SENAP!!! Senap i köttfärssås är fanimej the key. Helst johnnys men skånsk grovkornig är nog inte skit den heller. Citera
slowboy Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Tips från coachen: SENAP!!! Senap i köttfärssås är fanimej the key. Helst johnnys men skånsk grovkornig är nog inte skit den heller. Sjukt nog +1 Brukar ha i lite Dijonsenap =) Citera
Vladi Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Tips från coachen: SENAP!!! Senap i köttfärssås är fanimej the key. Helst johnnys men skånsk grovkornig är nog inte skit den heller. Låter så pass intressant att t.om jag går ifrån mina vanliga rutiner och testar det nästa gång! Citera
Katt3n Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Tips från coachen: SENAP!!! Senap i köttfärssås är fanimej the key. Helst johnnys men skånsk grovkornig är nog inte skit den heller. Fuckin' ey! Trodde jag var ensam om att gilla Johnnys senap Citera
schumme Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Fuckin' ey! Trodde jag var ensam om att gilla Johnnys senap Det var ju den jag hade till falukorven igår obv Citera
SasaMatic Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 jag trodde att alla gillade johnnys Citera
poppen Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 jag trodde att alla gillade johnnys +1 Citera
minibiff Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Postad 11 April , 2013 Inget senapssnack i min tråd ffs! Haha alltid lika roligt på jobbigt, stört lugnt och killarna (en är vår tidigare varuhuschef) på tv avdelningen plockar ner ett par SMS 50 cent hörlurar. Så säger han (f.d. VHCn) "Äsch, ska vi lotta ut denna till ngn av er 3?". Obv vann jag inte men köpte den av kollegan för 500:- http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/SMS50STREOEBK/sms-audio-street-by-50-horlurar-svart Nu ska ja bara komma på hur ja får micen att fungera på datorn, förslag? Citera
krmjaow Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 dom där lurarna ser ju fan ut att vara nöten, korrekt? Citera
minibiff Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Postad 11 April , 2013 dom där lurarna ser ju fan ut att vara nöten, korrekt? Ärligt talat så hatar jag dom redan... det går tydligen inte och höja / sänka? Vad fan är de för stil.... Citera
slowboy Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Ärligt talat så hatar jag dom redan... det går tydligen inte och höja / sänka? Vad fan är de för stil.... Maxvolym ftw Citera
minibiff Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Postad 11 April , 2013 Maxvolym ftw Tänker ju använda de till datorn! Vill ju inte ha porren på maxvolymen ldo Citera
slowboy Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Tänker ju använda de till datorn! Vill ju inte ha porren på maxvolymen ldo Du vet man har en volymkontroll på datorn va Citera
minibiff Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Postad 11 April , 2013 Du vet man har en volymkontroll på datorn va Sjukt jobbigt att hålla på och ändra där! Bättre att man har ett "hjul" att snurra på istället. Citera
SasaMatic Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 måste väl finnas någon sorts av "volymkontrollsdosa" att beställa hem, alternativt en adapter att koppla till hs Citera
minibiff Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Postad 11 April , 2013 En öl till den som hittar en adapter som funkar! Citera
slowboy Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Använd en sån här imo =) http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortillbehor/hogtalare-headset/tillbehor-for-horlurar-headset/multimediahubb-p31578 Citera
minibiff Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Postad 11 April , 2013 Använd en sån här imo =) http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortillbehor/hogtalare-headset/tillbehor-for-horlurar-headset/multimediahubb-p31578 Haha stört ful dock! Men tack ändå! Får googla runt lite och se! Citera
slowboy Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Haha stört ful dock! Men tack ändå! Får googla runt lite och se! Jag har sett din sänggavel, ful borde inte vara något problem Citera
Scaniac Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Haha stört ful dock! Men tack ändå! Får googla runt lite och se! använder en sådan! supersmidigt ! Citera
Moonasalhin Postad 11 April , 2013 Rapport Postad 11 April , 2013 Jag har sett din sänggavel, ful borde inte vara något problem Citera
Recommended Posts