Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Nu kapar jag dagboken en sista gång(och ber om ursäkt för mina plumpa övertramp) men efter dagen diskussion om musslor så blev jag komiskt nog bortbjuden på just musslor. Dock pilgrimsmusslans lilla lantliga, men ack så goda kusin blåmusslan. Det var trevligt! :-)

 

igf8dv.png

 

hm, aldrig ätit musslor! Är inte så svårimponerad när det kommer till mat faktiskt, mycket fett så är jag nöjd :D

Sorry för att jag invaderar din db MB men matsnack är matsnack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schumme gla för korv!

din och min rulle ligger på samma biffen, ska bli skoj å se vem som har kommit längst till 1juni ?

Mvh

lättgul.se

 

Deal!

 

Mvh

Antagligengulochful.nu

 

Vande mig rätt snabbt och är inte ens sugen på kött längre så det blev en winwin-situation! Nyttigare och sprättigare än nånsin!

 

images?q=tbn:ANd9GcSrM2-4I2EyfMXPNM30nqfuswTT4R_e2yxqcbdgtNqz_kZkvaWH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Schumme gla för korv!

din och min rulle ligger på samma biffen, ska bli skoj å se vem som har kommit längst till 1juni ?

Mvh

lättgul.se

 

Deal!

 

Mvh

Antagligengulochful.nu

 

Vande mig rätt snabbt och är inte ens sugen på kött längre så det blev en winwin-situation! Nyttigare och sprättigare än nånsin!

 

20130405235107-83.183.119.139.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och Scaniac körde en Stryktipschallenge! 64 raders!

 

Mitt system!

Matcher Rätt rad Mitt system

1. West Brom - Arsenal 2

2. Norwich - Swansea 1 2

3. Stoke - Aston V. 1

 

4. Birmingh. - Millwall 1 2

5. Brighton - Leicester 1

6. Charlton - Leeds 1 X

 

7. Derby - Ipswich 1

8. Hull - Middlesbr 1

9. Bolton - Wolverh. 1 2

 

10. Burnley - Brist.C X

11. Crystal P - Barnsley 1

12. Huddersf. - Peterbor. 1 X

13. Nottingh. - Blackpool 1 2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dra åt helvete vad gott.

Åt något liknande på restaurang när jag var utomlands. Då var det just sådana musslor i vitlökssky/sås.

.

 

Alltid gott med tartar! Detta var dock en klassisk variant med vitt vin, grädde, persilja, vitlök, morot, charlottenlök, dillfrö och fänkål.

 

Ser dock ut som att det där blev lite för lite för fem pers? :-?

 

Skålen i fråga är ganska stor, och det fanns en gryta med backning ute i köket så vi vart alla mätta och belåtna när vi lämnade bordet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får va lite taskig och hoppas du får 12 rätt då vi verkligen inte har råd att förlora /villa

 

Sen så måste man väl alltid helgardera middlesbrough?!? ;-)

 

Haha Middlesbrough har inte vunnit på fotboll sedan jag var vinnande på poker!

 

Tänkte grinda lite mer /2 då värdet var bra. Mycket riktigt så var värdet bra, men samtidigt skulle fiskarna få träffa sina drag hela tiden! Misär, fml osv... är så sjukt jävla opepp på pokern. Måste fixa stejk nu, för vet att när jag lirade stejkat förra året så fick jag motivation att spela och utvecklas!

 

20130406015030-83.183.119.139.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får va lite taskig och hoppas du får 12 rätt då vi verkligen inte har råd att förlora /villa

 

Sen så måste man väl alltid helgardera middlesbrough?!? ;-)

 

Om jag förstått det rätt så är du Aston Villa-supporter? Det är fan inte varje dag man springer in i sådan! Blev fan nästan lite chockad :mrgreen:

 

Noterade också spiken på Stoke och det funkar fan inte. Kommer inte hända! FÅR inte hända! Jag tror stenhårt på vinst! UPV!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag förstått det rätt så är du Aston Villa-supporter? Det är fan inte varje dag man springer in i sådan! Blev fan nästan lite chockad :mrgreen:

 

Noterade också spiken på Stoke och det funkar fan inte. Kommer inte hända! FÅR inte hända! Jag tror stenhårt på vinst! UPV!

 

Japp stämmer bra! Du med!? Fan va nice;) japp håller med tror hårt på 0-1!! Skaffade mitt svs-nick (baros) när han gick till villa btw;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...