minibiff Postad 22 Augusti , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2014 Haha min chef har hittat denna tråden. Hon sökte på leifs restaurang på Google och hittade hit. Skadekontroll nu, har jag skrivit något dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anwar13.137 Postad 22 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2014 Tjeeena!! jag söker efter poker spelare i närheten av Gävle. grejen är att jag är trött på att spela online, och skulle vilja spela live. har någon av er , en bra ide om vart man kan hitta live pokertuneringar i Sverige, spelar ingen roll om det är SNG eller vanliga tuneringar, och finns det några grabbar som brukar spela privt någonstans som man kan joina. Ni får gärna komma med bra ideer och förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2014 Haha min chef har hittat denna tråden. Hon sökte på leifs restaurang påGoogle och hittade hit. Skadekontroll nu, har jag skrivit något dumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 23 Augusti , 2014 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2014 Gick bra på jobbet igår! Så blir väl en 60% tjänst där med mycket möjligheter till extra pass. Nu gäller det bara att springa bra och komma in på JÖKen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 25 Augusti , 2014 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2014 Omförhandlade stejkdealen och cashade ut i samband. Månaden slutar 1k$ + på zoom och 12k sek upp på turrar! Sedan jag cashade ut så har jag dock backat rakt ut men det vänder säkert. Gjorde egen hamburgare på jobbet i förrgår. Blev rätt ok! Lyckades dock med konststycket att steka ena burgaren lite för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KvalificeradApa Postad 25 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2014 Omförhandlade stejkdealen och cashade ut i samband. Månaden slutar 1k$ + på zoom och 12k sek upp på turrar! Sedan jag cashade ut så har jag dock backat rakt ut men det vänder säkert. Gjorde egen hamburgare på jobbet i förrgår. Blev rätt ok! Lyckades dock med konststycket att steka ena burgaren lite för länge. Vad hade du i köttet? Fett %? Kryddor? Behöver lite inspiration:-) . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jackwilshere Postad 25 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2014 Omförhandlade stejkdealen och cashade ut i samband. Månaden slutar 1k$ + på zoom och 12k sek upp på turrar! Sedan jag cashade ut så har jag dock backat rakt ut men det vänder säkert. Gjorde egen hamburgare på jobbet i förrgår. Blev rätt ok! Lyckades dock med konststycket att steka ena burgaren lite för länge. Vilka sidor spelas turrarna på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 29 Augusti , 2014 Författare Rapport Share Postad 29 Augusti , 2014 Osäker vad det är för kött osv. Är ju jobbet som köper in! Ganska säker på högrev dock! Svs på turrarna! Lirar väl i regel inte turrar men gjorde ett undantag! Ni live-grinders. Hur är fälten på Estrella/Eureka/UKIPT-eventsen? Dvs de eventsen som är i samband med EPT! Är det bara massa regs eller är det ganska softa fält? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 4 September , 2014 Rapport Share Postad 4 September , 2014 Har du ätit på Leifs restaurang, och hur var det isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 September , 2014 Författare Rapport Share Postad 7 September , 2014 Så då har man köpt 5 timmar coachning av världens bästa PLO-reg. Helvete vilket facit han är! Coachningen var i princip betald efter första sessionen! Nu skall man bli PLO-proffs på heltid! Akta dig Lundin89! Har även tagit ledigt ifrån jobbet nu för att dra ner och spela SM Main event och eventuellt något sidoevent! Skall bli jävligt kul och lär ju sälja av en hel del procent om någon är sugen men slänger nog upp tråd när det närmar sig! Mvh Hybris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Börja du ignorera folk när du blev Omaha pråffs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 September , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2014 Börja du ignorera folk när du blev Omaha pråffs? Sorry missade frågan. Nej jag har inte ätit utav menyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gabbeguzak Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Överger du texas helt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheGrinder Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Sorry missade frågan.Nej jag har inte ätit utav menyn! Okidokii Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Var finns den godaste hamburgaren i Göteborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 September , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2014 Överger du texas helt nu? Njae tror jag knappast =) Var finns den godaste hamburgaren i Göteborg? Butchers market!!! Ligger mitt på avenyn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Går omahan bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 September , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2014 Går omahan bra? Du suger som coach Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Njae tror jag knappast =) Butchers market!!! Ligger mitt på avenyn! käkat på "the barn" alt "two buns and meat"? har käkat two buns and meat och den slår burgersson och butchers market imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 September , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2014 käkat på "the barn" alt "two buns and meat"? har käkat two buns and meat och den slår burgersson och butchers market imo. Nope! Hört mycket gott om de 2 ställena dock! The Stockyard öppnade ju i somras med, rätt ok hamburgare men inget speciellt. Tråkiga pommes. De kör dock nattöppet vilket gör att man kan köpa en hamburgare efter en utgång! Slippa en svettig donkenburgare! Har dock inte testat deras nattlucka än! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 September , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2014 Skall man köpa PS4 eller Xbox one? Är sjukt dåligt insatt i de två olika. Hade både PS3 och XBOX 360 och var väl egentligen nöjd med båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Skall man köpa PS4 eller Xbox one? Är sjukt dåligt insatt i de två olika. Hade både PS3 och XBOX 360 och var väl egentligen nöjd med båda. Borde inte ens vara ett svårt val Har du sett PS4ans kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 September , 2014 Rapport Share Postad 8 September , 2014 Borde inte ens vara ett svårt val Har du sett PS4ans kontroller facit (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 9 September , 2014 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2014 Borde inte ens vara ett svårt val Har du sett PS4ans kontroller Har egentligen varit inne på PS4 hela tiden men blev lite tveksam nu när X1 släpptes! Dags för dig att köpa PS4 så vi kan få in våran jävla FIFA match någon gång! facit (= Tänker mr köpa PS4 och isåfall även FIFA 15? Hade varit gött att få ihop någon FIFA PF-liga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 9 September , 2014 Rapport Share Postad 9 September , 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts