Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

 

Tänker mr köpa PS4 och isåfall även FIFA 15? Hade varit gött att få ihop någon FIFA PF-liga!

 

Har ps4 och tänkte införskaffa FIFA NHL nba nu när dom släpps men någon lika vet jag inte om man har tid med såhär i slutet av pokerkarriären (= dessutom är jag fullständigt bedrövlig och jag har redan min fair share av sistaplatser i pf-ligor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ps4 och tänkte införskaffa FIFA NHL nba nu när dom släpps men någon lika vet jag inte om man har tid med såhär i slutet av pokerkarriären (= dessutom är jag fullständigt bedrövlig och jag har redan min fair share av sistaplatser i pf-ligor

 

Haha! Äsch någon match skall vi säkert kunna klämma in iallafall hoppas jag! Vem fan är bra på FIFA! :mrgreen:

 

 

Haha, fyfan vad man känner igen sig asså!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slowboy försöker hetsa med mig till London med MoonaSalhin, Bobby232 och mr Slow himself.

 

Kontrade med att om han railade och hjälpte mig dra upp min PLO rulle till 10k så skulle jag kolla om jag kunde ta ledigt från jobbet.

 

Vi visade att vi inte tog någon skit och nu är vi i princip hemma. Skål. PLO äger.

 

$10/$20 Pot Limit Omaha Hi

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

 

Stacks:

minibiff (SB) ($3,005.88) 150bb

BB ($7,132.57) 357bb

 

Pre-Flop: ($30, 2 players) minibiff is SB 9:spade: 8:heart: Q:spade: 5:heart:

minibiff raises to $50, BB calls $30

 

Flop: 7:spade: 6:heart: 10:heart: ($100, 2 players)

BB checks, minibiff bets $75, BB raises to $262.50, minibiff raises to $887.50, BB calls $625

 

Turn: K:heart: ($1,870, 2 players)

BB bets $500, minibiff calls $500

 

River: A:diamond: ($2,870, 2 players)

BB bets $2,156.25, minibiff goes all-in $1,568.38

 

Final Pot: $5,418.89

BB shows

6:spade: 6:diamond: 4:heart: 7:diamond:

minibiff shows

9:spade: 8:heart: Q:spade: 5:heart:

 

minibiff wins $6,006.76 (net +$2,905.88)

 

BB collects $587.87 (net -$2,723.38)

 

 

20140911012022-83.183.119.139.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha nekade du inte mig att köpa shots eller har jag hallucinerat det? :P

Vi gick vidare till nåt ställe, jag blev utkastad och sen var det hejdå mitt liv!

 

Hahahaha whaaat?

Nej det gjorde jag inte :mrgreen:

 

Du kom fram och sa "bjoelle har doppat kuken i min drink då behöver en ny" varpå jag bara blandade typ razz Sprite för jag inte orkade göra något avancerat när jag satt i skiten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personalfest igår. Drog igång vid 15-ish.

Hade en jämn och stabil nivå hela kvällen till att kvart i tre bara få total blackout. Hade en underhållande facebookkonversation med en tjejkompis som jag absolut inte har något minne utav och vaknar upp med en kebabtallrik som jag tydligen hade glömt att äta.

 

Rehab hela dagen och sedan eventuellt in till stan imorgon och köpa en jacka, wiho.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för bra blandade drinkar, men kände jag ett citron-tema rätt igenom?

 

Blir det "Minibiffs drinkblandarskola"(inte bartenderskola, drinkblandar osar mer 50/50-grogg) under SM? ;)

 

Haha tack själv! Sura drinkar är ju utan tvekan godast!

 

Är fortfarande osäkert om hur det blir med SM. Är det något roligt sidoevent under någon utav vardagarna är det möjligt att jag snappar av det. Men tror det blir tight att komma iväg över helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha tack själv! Sura drinkar är ju utan tvekan godast!

 

Är fortfarande osäkert om hur det blir med SM. Är det något roligt sidoevent under någon utav vardagarna är det möjligt att jag snappar av det. Men tror det blir tight att komma iväg över helgen.

 

Sidoevent? Poker? Det primära är väl ändå Tuborg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...